Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- ایا قرص جوانه گندم باعث پریدودی نامنظم شده
سلام ببخشی من قرص جوانه گندم رویال استفاده کردم و قرص تری فاربه میخورم چهار روزه پریود نشم مشکلی داره
- پریودی
سلام. ببخشید خانم دکتر من هفته ی قبل پریود شدم دقیقا سر موقع. همیشه پریودی هام منظم بوده و هفت روز تموم میشه. این دفعه که پریود شدم الان 9 روزه که پریودم. اولین بار که پریودیم 9 روز شده. نمی دونم کی هم تموم بشه.خونریزی زیادی هم نیست. ماه قبل آزمایشات هورمونی و سونوی رحم و تخمدان رو هم دادم کاملا سالم بودم. تست پاپ اسمیرم دادم سالم بودم. خیلی نگرانم دلیلش چی میتونه باشه؟ بعد خاونم دکتر یه آزمایش ادار 24 ساعته دارم دکتر بهم گفته که باید پریودیم تموم بشه بعد آزمایش رو انجام بدم. خواستم بدونم آیا میتونم آزمایش رو با احتیاط کامل انجام بدم نذارم خون بره توش؟
- کیست درموئید
با سلام خدمت خانم دکتر عزیز خانم دکتر خواستم ازتون بپرسم اگه تخمدان راستم کیست درموئید داشته باشه بخوام بچه دار شم بعد عملش کنم مشکلی که نداره؟؟؟چون هیچ درد و عارضه ی نداره
- سرماخوردگی
با سلام . من آی وی اف انجام داده ام و شش هفته و سه روز است که باردارم . سرماخورده ام . آیا میتوانم از استامینوفن آنتی هیستامین و یا ادالت کولد استفاده کنم ؟
- ارضاشدن
سلام خانم دکتر ۲۱ساله ومجرد هستم بعضی وقتها یعنی تقریبا هرماه تودوره پریودم یا بعدازاون تو خواب ارضامیشم و از خواب بیدارمیشم این اتفاق تقریباماهی یه بار برام میفته ممنون میشم راهنمایی کنین
- بارداری
سلام من ۲۶سالمه کیست تخمدان داشتم دوره پریودم ۲۷روز است ۳ماه اقدامم باردار نشدم ولی این ماه روز ۱۰ پریودم سونو دادم کیستم برطرف شده و فولیکول ۲۵در تخمدان چپ داشتم دکتر واسه همون روز ۱۰ پریودم آمپول واسم تزریق کردن و ۳۶ ساعت و ۴۸ ساعت بعداز تزریق آمپول نزدیکی داشتم و بعداز هردو بار نزدیکی دراز کشیدم و یه ساعت پاهامو به دیوار زدم ولی احساس دستشویی داشتم بعداز یه ساعت که بلند شدم مقداری آب ازم بیرون اومد آیا احتمال داره یه ساعت دراز کشیدن کم باشه و زود بلند شده باشم اسپرم خارج شده باشه باردار نشده باشم
- نتیجه سونوگرافی من چیست
حد تحتانی جفت تا روی Int. Osکشیده شده و کانال سرویکال با طول 41mmبسته است
- سلام باداشتن اندومتریوز امکان بار دار شدن هست
- بکارت
سلام آیا امکان دارد تشخص شود که پرده بکارت چند سال پیش زده شده است.
- پریود
سلام خانم دکتر خسته نباشید دختر ۱۳ ساله ای دارم که خرداد ماه ۱۴۰۲ شروع پریودیش بود هر ماه منظم میشد اما پریودی هاش طولانی بود مثلا ۳ هفته پریود بود و تا یک هفته پاک میشد موعد پریودی میرسید دکتر زنان بردمش و گفتن تا دو سال اول مشکلی نیست و هیچ کاری لازم نیست انجام دهید ..ولی الان از ۳ بهمن که لکه بینی داشت و پریود شد هنوز که ۵ اسفند هست پریوده فقط ۲۷ بهمن انگار پاک شد ۲۹ بهمن لباس زیرش پر از خون شد و داخل حمام یک لخته خون بزرگ ازش افتاد و از ۳ بهمن تا الان مدام یک روز خونریزی شدید داره فرداش مثلا لکه قهوه ای دوباره فرداش خون کم همش کم و زیاد میشه ولی تموم نمیشه چند بار هم ازش لخته خون بزرگ اومده به نظر شما چیکار کنم ؟مفنامیک اسید بهش بدم تاثیر داره یا نه؟و یک سوال دیگه دخترم پارسال بهمن ماه داخل حمام از هوش رفت و زمین خورد البته ام آر آی انجام دادیم و خداروشکر مشکلی نبود مفنامیک اسید براش مشکلی پیش نمیاره
- عفونت
سلام 9 ماه پیش سزارین(سومین سزارین ) داشتم و لوله هام هم بستم 38 سال سن دارم بعد از سزارین تا به حال پریود نشدم و هنگام نزدیکی درد خیلی زیاد از واژن حس میکنم لطفا راهنماییم کنید آیا عفونت دارم؟در ضمن به شدت زانو و پاهام احساس خشکی و درد دارم
- سرکلاژ شکمی
میخوام بدونم سرکلاژ شکمی که به من پیشنهاد شده جواب میده به من ایا
- سلام من رفتم دکتر بهم پماد کلوتریمازول داده دوروزه شب ها میزنم صبح که پا میشم میزنه بیرون دلیلش چی
سلام
- پربود شدن
سلام من دختر17ساله ای هستم که سه پریود میشوم الاحدود یک ماه هستش که پربود نشدم و قبلش هر دو هفته یکبار یعنی اینطور بگم که زود زود پریود میشوم و الان یک ماه یا 40 روز هستش که پریود نشدم مممون مشم راهنمایی کنید
- پریود نامنظم
- خونریزی قاعدگی
سلام وقت بخیر من این ماه خونریزیم کمتر از حد معمول بود ولی عمچنان بعد از تموم شدن به صورت لکه بینی ادامه داره دکتر قرص ترنسید داد از دیشب مصرف کردم امروز لکه بینی بیشتر شده به جای اینکه کمتر بشه ممکنهدوباره پریود بشم ؟ البته ماه قبل تودوران پریودی به خاطردرد کتفم زیاد مسکن استفاده کرده بودم ممنون میشم کمکم کنید
- سلام کیست پیچیده حاوی واکو داخلی و سپتوم نازک چیه
سلام و سمت راست یککیست پیچیده حاوی اکو داخلی و سپتوم نازک دارم ممکنه توضیح بدید چیه
- فتق ناف
یک سال پیش عمل فتق بالای ناف داشتم.دوماه پیش سنوگرفتم معلوم شدفتق ناف دارم.آیابدون عمل میتونم حامله بشم؟
- جواب آزمایش
سلام و وقت بخیر. من قرار بود جراحی پولیپ انجام بدم خانوم دکتر میخواستم بدونم آزمایش Anti tpo igG برای چی تجویز میشه؟؟؟؟؟؟؟ ممنونم
- جنین
در سونو انومالی در بطن چپ یه فکوس اکوژن دیده شده یعنی چی


