Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- قرص اورژانسی
با سلام واحترام خدمت دکتر عزیز اولین روز از آخرین پریودم 29 دی بوده که بعداز پاک شدن رابطه جنسی داشتم وچون شک داشتم ال دی 4 تا همون لحظه 12 ساعت بعد هم 4 عدد مصرف کردم بعداز پنج روزمجدد پریود شدم ب مدت دوروز یعنی 8 بهمن و 21 بهمن باز هم ال دی به همین روش اورژانسی استفاده کردم یعنی توی یک ماه دوبار استفاده کردم. 10 روز از مصرف قرص میگذره ولی هنوز پریود نشدم البته کمردرد درده زیره شکم و دردهای یک طرفه دارم میخاستم بدونم چکار باید بکنم؟ب نظر شما آیا باردار هستم
- آریتمی
آریتمی گهگاهی قلب جنین مشکل جدی است؟
- بارداری
سلام. من اوایل بارداریم هست. دکتر قرص اسید فولیک و ید و ویتامینd3 رو برام تجویز کرده. خواستم بپرسم اگه قرص امگا3 رو با اینا بخورم اشکالی داره؟
- سونوی آنومالی
خانم دکتر مشکلی پیش نمیاد تو یه روز هم سونوی آنومالی انجام بشه هم اکوی قلب جنین؟
- زنان ونازایی
باسلام ببخشید خانم بنده قبلا بچه دارشدن وبعداتصمیم به بستن لوله رحم گرفتن والان بتازگی که بااینجانب ازدواج کردن تصمیم به بچه دارشدن گرفتیم اما سؤال. آیا خانم بنده میتواندبعد ازبستن لوله رحم دوباره بچه دا بشن ایا راه حلی هست که بشه عمل کرد؟ ودوباره بچدارشد؟ باتشکر
- ترشحات سبز
سلام من نه روزه آی یو آی کردم و ترشحات غلیظ بدون بو و خارش سبز رنگ دارم.آیا خطرناکه؟
- فراموشی قرص رکین
انتهای بسته بودم ۴تا مونده بود تموم بشه ک ۲ شب فراموش کردم و دیشب ۲تا با هم خوردم مونده ۲ تای دیگه تا پایان بسته و امروز لک دیدم نمیدونم امشبم ۲تا رو بخورم یا بیخیال بشم اجازه بدم پرید بشم
- سقط جنین
من ۲۳ مهر سقط جنین داشتم از اون قضیه سقط حدود سه هفته میگذره ولی همچنان شکم و زیر شکمم ورم داره و حس میکنم هی بیشتر میشه سونوگرافی رحم انجام دادم و سقط جنین کامل بوده و چیزی داخل رحمم وحود نداشته دلیل ورم شکم و زیر شکمم چیست؟
- بارداری
سلام من رابطه بدون دخول داشتم با نامزدم هنوز باکره ام منی هم رو واژنم نریخت ولی نگران بارداری با پیشابم 24ساعت بعدش هم دو تا قرص اورژانسی 0.75 خوردم احتمال بارداری هست ؟
- زمان سونوگرافی برای آزمایش ژنتیک
با سلام و خسته نباشید خدمت خانم دکتر عزیز من هفته پیش یعنی 14 دی ماه به شما مراجعه کردم و پس از سونوگرافی فرمودید که هفته ی چهارم بارداری هستم. متاسفانه من یادم رفت تا زمان مراجعه ی بعدی را از شما سوال کنم. با توجه به این که اولین روز آخرین پریود من 9 آذر بوده و از آنجا که من و همسرم جفت مینور هستیم در هفته ی هشتم باید برای سونوگرافی به مطب بیام و برای گرفتن وقت آزمایش ژنتیک اقدام کنم. البته از منشی محترمتان براساس سونوگرافی که انجام داده بودید برای هفته ی هشتم یعنی 13 بهمن وقت گرفتم و حالا این نگرانی برای من ایجاد شده که آیا امکانش هست که سونوگرافی بعدی باز هم بر اساس رشد جنین این زمان رو علی رغم محاسبات عقب یا جلوتر نشان دهد یا خیر؟ که اگر زمان را بیشتر نشان دهد زمان آزمایش ژنتیک به تاخیر خواهد افتاد. آیا نیاز نمی بینید که یک هفته زودتر از زمان تعیین شده خدمت برسم؟ از این که برای جوابگویی به سوالات بیماران وقت می گذارید و نگرانی ما رو درک می کنید ممنون و سپاسگذارم.
- زایمان
سلام تو هفته 31 بارداری هستم دو هفتس جنینم درحالت بریچ هست درد شدید لگن و زیر شکم و کمر دارم به شدت اذیت میشم سه روزپیش رفتم زایشگاه 6 تا آمپول بتامتازون برام زدن تمایل به زایمان طبیعی دارم لطفا در این زمینه راهنمایی بفرمایید
- بارداری
سلام استفاده از صابون تریاک برای شستشوی صورت در بارداری ضرر دارد یا نه .ممنون .خدا قوت
- سقط جنین
سلام6هفته حامله ام برای سقط باید چیکار کنم
- غربالگری سه ماهه اول
با سلام در غربالگری سه ماهه اول اگه جواب سونو گرافی خوب و جواب آزمایش خون بینابین و حدوسط باشد ایا جنین دارای ناهنجاریست و باید سقط کرد و یا باید برای غربالگری سه ماهه دوم منتظر ماند؟
- بارداری و نورم اسکین
سلام من حدود یک ماه نورم اسکین استفاده میکردم و الان فهمیدم تو همون دوران باردار شدم. از عوارضی که داره خیلی میترسم .چقدر ممکنه که جنین سالم باشه؟؟
- دفع بقایا سقط
سلام بعد سقط سونو انجام دادم بقایا ۲۹-۲۶ میلی با حجم۳ سی سی داشتم که قرص میتل ارگونوین تجویز شد سه عدد خوردم خونریزی قطع شده باید ادامه بدم ؟ از چه زمانی دفع شروع میشه؟
- تاخیر پریود .,.
سلام خانم دکتر جون خوبین ،من ماه قبل خدمت شما عرض کرده بودم که ۹روزپریودیم تاخیر داشت و تست دادم منفی بود و پریود شدم الان باید ۹همین ماه پریود میشدم که هنوز نشدم واحساس درد زیر شکمم دارم آیا تست بیای بیبی چک لازمه؟
- خونریزی از واژن در دوماهگی
خونریزی در بارداری
- بارداری
سلام ببخشید آیا باردار شدن وقتی که hpv بدون علامت دارم ، خطرناکه؟ دارم پاور فیت ،سیدرال، ویتامین دی میخورم، میخوام بدونم میتونم الان باردار بشم؟ یا خطرناکه؟
- چطور بچع رو سقط کنم
میخوام چیه رو سقط کنم


