Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- پلاکت
با سلام زایمان بنده تاریخ 9/5/98 خواهد بود. ولی پلاکتم پایین با قرص 85 هزار آیا شما عمل سزارین انجام میدید؟ تعریفتون توی سایت ها خوندم.
- بارداری
سلام روز خوش
شش ماه پیش زایمان طبیعی زودرس داشتم که سرکلاژ شکمی انجام دادم بعد از زایمانم همزمان با خروج باد از روده از واژنم هم باد خارج میشد الان درهفته پنجم بارداری هستم وباز هم این حالت را دارم اگر این حالت از شلی عضلات کف لگن باشد امکان دارد شل بودن لگن مجدد باعث زایمان زودرس شود؟ - سرکلاژ شکمی یا سرکلاژ واژینال
سلام
آيا سركلاژ شكمي محكم تر از سركلاژ از راه واژيناله؟ من دوتا سقط داشتم كه دومي سركلاژ شده بودم اما تو بيست دوهفته سقط شد اولي تو بيست شش هفته سقط شد؟
- بارداری
سلام من رابطه بدون دخول داشتم با نامزدم هنوز باکره ام منی هم رو واژنم نریخت ولی نگران بارداری با پیشابم 24ساعت بعدش هم دو تا قرص اورژانسی 0.75 خوردم احتمال بارداری هست ؟
- انقال جنین ivf
سلام من روز ۱۴انتقال ام ۲روزه لکه قهوه ای رنگ دیدام ایا علامت بدی هست امکان داره جوابم منفی در بیاد ممنون میشم اگه جواب بدید
- سرکلاژ شکمی
سرکلاژ شکمی در بارداری انجام میشه یا قبل بارداری؟
- زخم دهانه رحم
سلام خانوم دکتر. آیا با وجود زخم دهانه رحم میشه واسه بارداری اقدام کرد؟
- نحوه مصرف قرص سیبل
سلام وقت بخیر دو بسته قرص سیبل دارم بسته اول رو از روز سوم قاعدگی شروع کردم و هنوز سه تا از قرص های سفید آخریش مونده و من پریود شدم الان باید سفیدارو ادامه بدم یا ن بسته دوم رو از روز سوم دوباره شروع کنم ؟ممنون میشم کمکم کنید
- اقدام ب بارداری و داشتن سابقه بارداری ناموفق
باسلام خدمت خانم دکتر من ۳۷ سالمه و بچه ندارم،دوتا سقط باکورتاژ بدلیل نداشتن ضربان داشتم،آزمایشات ژنتیک وتخمدان واسپرم وعکس رنگی از رحم هم داشتم اما دلیش مشخص نشد،الان چند ماهه درتلاشم برای باردای اما اتفاق نمی افته،یک دوره از قرص لتروزول وآمپول بارداری استفاده کردم دوتا فولیکول داشتم اما باردار نشدم، یکبارهم قبل زمان پریدم تست خانگیم مثبت شد اما باز پرید شدم، راهنمایم میکنید کجا مراجعه کنم و چ کاری باید انجام بدم؟ ممنون میشم،
- طول سرویکس
سلام طول سرویکس من در ۱۸ هفته و ۳ روز ۳۵ هست در سونوی آنومالی . من خونمون زیاد پله داره ولی آهسته میرم و میام .آیا ممکنه طول سرویکسم کمتر بشه ؟
- سلام بعد خوردن قرص کلوفین باید کیه نزدیکی داشته باشم برای بارداری میشه راهنمایی کنید
- زایمان زودرس
سلام خانوم دکتر.پیرو سوال قبلیم در مورد انقباضات رحم در هفته س وسه بارداری: بعد از تزریق امپول پروتولون دوروزی انقباضاتم کم شده بود ولی رفع نشده بود و موقع راه رفتن و ایستادن حتی به مدت یک دقیقه هم انقباضات شروع میشد. تا اینکه امروز هم انقباضاتم دوباره منظم شد هر ده دقیقه یه بار، هم کل شکمم سفت شده و اصلا نرم نمیشه .دکتر قرص ایزوپروکسین داد بازم شکمم سفت هست . اصلا شل نمیشه.این سفت موندن شکم برا جنین خطرناک هست؟ خیلی نگرانم
- عرق کاسنی
سلام وقت بخیر،خانم دکتر در دو ماه آخر بارداری خوردن عرق کاسنی مجاز هست؟
- بارداری
سلام . من تو کتاب خوندم که خوردن گوجه دربارداری خوب نیست آیا این درسته؟ یا نباید فقط زیاد مصرف بشه؟ واینکه میشه در بارداری ماهی آمور خورد ؟
- بارداری
سلام.در زمان بارداری .معمولا در شرایط نرما ل(مثل پایین نبودن جفت...کوتاه نیودن طول سروبکس و...)رابطه جنسی با همسر تا ماه چندم امن است و به جنین آسیب نمیرسد؟
- دولیکوسفال نسبی
Fl:24w+5day Bpd:22w+3day Hc:24w ینی سر بچم خیلی بد شکل میشه؟انومالی بریچ بود الان سفالیک شده
- سرکلاژ
سلام ببخشید من خواهرم حاملس پنج ماهشه دکترا گفتن ک بچه خیلی پایین اومده بعدش گفتن ک سرکلاژبرا رحم میکنیم ک فشارنیاره بعد نمی تونیم بگیم که بچه می مونه یا نه میخواسم بدونم ک اگ سرکلاژکنه آیا بچه می مونه؟؟
- بارداری
۳۷ سالمه یک و سال ونیم ازدواج گردم آیا احتمال داره بار دار نشم به خاطر سنم؟؟؟
- بارداری
سلام خسته نباشی خانم دکتر عزیز! من دوروزه از وقت پریدم میگذره تواین دوروز هریک ساعت یه بار کمردردو دلدرد عین درد پریودی میگیره ومیگم که الان دیگه شدم اما میبینم خبری نیست در ضمن یکمم عصبی شدم ویکم ترشح سفید پرنگ دارم که نه چسبناکه نه بوی بدی داره ممنون میشم زود جواب بدید.
- در خصوص مصرف قرص دوفاستون
باسلام من ۲۸ سالمه تصمیم به بارداری دارم .تنبلی تخمدان دارم ویه کیست هم در تخمدان راست داشتم دکتر برام ۳ دوره قرص دوفاستون نوشته وروزی یک عدد گلوکوفاژ الان دوره سوم دوفاستون تموم شدم .میخواستم بپرسم بایدچند ماه ادامه بدم یا اینکه باید تا بارداربشم هر ماه مصرف کنم یا نه ؟؟


