Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- اقدام به بارداری
سلام خانم دکتر ، من ۳۰ سالمه و برای بچه اول برای دومین بار اقدام به بارداری کردم و اینکه نزدیکی در روزهای تخمک گذاری انجام شده ولی باز هم باردار نشدم، آزمایشات قبل بارداری رو انجام دادم و مشکلی نداشتم با توجه به اینکه همسرم یک مقدار عجله دارن برای بچه دار شدن آیا نیاز به پیگیری داریم ؟یا مشکلی هست ک اتفاق نمیوفته؟ لطفا راهنماییم کنید
- نازایی
با سلام.من یه دوره انتقال انجام دادم منفی شد الان برای دوره چهارم روز سوم پریود دکتر قرص ال دی داد به مدت 2 ماه و بعد در دوره بعدی پریود قرص استرادیول آیا درصد انتقال جنین بیشتر میشه؟
- بارداری
سلام خانم دکتر من قرص لتروزول خوردم آزمایش خون دادم باردار بودم رفتم سونو واژینال انجام دادم امروز ساک بارداری تشکیل شده بود ولی جنین معلوم نبود. اینکه جنین تشکیل نشده زوده هنوز یا مشکلی دارم؟ این جواب سونوم بود: تصویر یک ساک حاملگی با حدود منظم و موقعیت مناسب در کاویته رحم مشاهده میشود. اکو و ضخامت واکنش دسیدوائی طبیعی ست. سن حاملگی براساس MSD=7mm، 5wk میباشد. در حال حاضر yolk sac وfetal pole قابل مشاهده نیست. در آدنکس ها ضایعه ای مشاهده نشد. مایع خفیف در لگن مشاهده گردید. تورو خدا راهنماییم کنین خیلی نگرانم،ممنونم از شما
- سرکلاژ
سلام خسته نباشید من از سرکلاژ واژینال جواب نگرفتم میخوام شکمی انجام بدم ولی شما گفتید ممکنه سرکلاز شکمی هم جواب نده میخواستم بدونم در چه شرایطی سرکلاژ شکمی موثر نیست؟چه راهی برای تاثیرش وجود داره؟
- چطور بچع رو سقط کنم
میخوام چیه رو سقط کنم
- خانم دکتر لطف بفرمایین پاسخ بدین به سوالاتمووووون
- کانون اکوژن
- سلام و احترام ،دو ماه قبل در هشت هفتگی به علت توقف رشد جنین خود بخود سقط شد چند روز کاملا بافت و کیسه و جنین دفع شد بعد ده روز پاک شدن رفتم سونو گفتن جنین دفع شده فقط نیم سانت بقایا مونده که با پریود بعدی دفع میشود بعد ان سر تایم پریود بعدی پریود شدم منتهی در حد لک بینی و کم سر هفت روز هم پاک شدم مجدد سر پریود بعدی که هنوز وقتم نبود پنج روز زودتر پریود در حد لک بینی بازم داشتم و پاک شدم الان سر پانزده روز فاصله از لون موقع مجدد پریود شدم و بعد چند روز یهو شدید شده و روز هشتم رفتم سونوی واژینال که تشخیص دادن بقایا هنوز خارج نشده و متورم شده الان باید چکار کنم سونو گفتن کورتاژ کنم بهتره ولی من دوست ندارم راهی هست که بقایا دفع بشه و خونریزی من کم بشه
- سرکلاژ شکمی
سلام بنده قبل از بارداری سرکلاژ شکمی انجام دادم و در اقدام هستم بعضی از دکتر ها به خاطر احتمال عفونت پنهان به بیمارانی که مثل من زایمان زودرس داشتند قبل از بارداری انتی بیوتیک های مختلف میدهند به نظرتون نیاز هست بنده هم قبل از بارداری استفاده کنم و در کیفیت تخمک تاثیر بدی نمیذارد؟
- گذاشتن رنگ مودردوران بارداری درصورت بی اطلاعی ازبارداری
- هزینه عمل تنگ کردن واژن چند میشه والان باوجود کدونا عمل انجام میدید
- عمومی
سلام خانم دکتر خیلی شرایط بدی دارم الان ۲۰ سالمه از ۸ سالگی تا ۱۶ سالگی بدون اینکه بدونم چیه خود ارضایی می کردم بعد از اون که فهمیدم هیچ وقت با اراده ی خودم دیگ مرتکب این کار نشدم ولی دو سه سالی هست نا خود آگاه مثلا تو خوابم از استرس با فشار ران به هم خود ارضایی می کنم خیلی ناراحتم دیشبم که پریود بودم دو باره تو خواب این کار و کردم خواستم بدونم آیا امکان آسیب به پرده با فشار ران بدون ورود جسم خارجی اونم تو دوران قاعدگی هست ؟ میترسم سپاس از شما
- سلام من سه ماه بود که از قرص دزوسپتیو استفاده میکردم و همش لکه بینی داشتم حالا میخام قرص دورسبلین را اسفاده کنم ایا ممکنه دوباره لکه بینی پیداد کنم؟
سلام من سه ماه بود که از قرص دزوسپتیو استفاده میکردم و همش لکه بینی داشتم حالا میخام قرص دورسبلین را اسفاده کنم ایا ممکنه دوباره لکه بینی پیداد کنم؟
- سقط
سلام من یک ماه پیش سقط داشتم الان 2 سانت بقایا مونده دکتر کورتاژ رو پیشنهاد داده ولی من نمیخوام. بهم مترژن داده و آنتی بیوتیک با دارو میتونم دفعش کنم یا واقعا باید کورتاژ بشم
- سلام من الان آمپول بتامتازون شیری و آمپول پنیسیلین ۸۰۰ استفاده کردم و الان میخام با خانومم رابطه واسه باردار شدن انجام بدم آیا مشکلی نداره؟
- بارداری
سلام میخاستم بدونم وای فا هفته های اول بارداری و کل روزای بارداری مضره؟وچرا همش دل ضعف میگیرم؟
- سندروم تخمدان پلی کیسیتیک
سلام من 18 سال دارم و تحت نظر پزشک قذص مدروکسی پروژسترون مصذف میکنم میخواستم بدونم تو افزایش سایز سینه تاثیر داره؟
- سقط جنین یک ماهه
سلام من یک ماهه الان دوس دخترم از زمان رابطه ما میگذره میخوام بدونم با چه قرصی و از کجا باید تهیه کنیم که سقط کنیم
- قرص سیپروترون کامپاند
من از این قرص استفادمیکنم اگهتخم بره داخل ایا حامله میشم یانه این قرص چه عوارضی داره
- (بارداری)
سلام خسته نباشید من باردار 21هفته هستم از اول بارداری خارش و سوزش دارم و از داروی کلوتریمازول 1٪و قرص آموکسی سیلین استفاده کردم و هیچ نتیجه نگرفتم برای طرف شدن خارش و سوزش از چه دارویی استفاده کنم وآیا این خارش و سوزش برای جنین مشکلی ندارد ممنون میشم راهنمایی کنید


