Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- واکسن گترداسیل
بعد از تزریق واکسن گارداسیل هر ۲ هته یکبار پریود هستم،ربطیبه واکسن داده؟
- پریودی
سلام من یه دختر ۱۵ سالم هر دو ماهه که ۲۰ روز یکبار پریود میشم و دردای بدی تجربه میکنم من هیچ وقت دلم دردم شدید نبود ولی این ماه اول کع ۱۹ روز پریود شدم کمر درد و دل درد شدیدی داشتم ولی این ماه سمت راستم گرفته و نمیتونم حتی بلند بشم؟؟؟بخاطر چیع؟؟
- کسیت درموئید
سلام من رفتم سونو بهم گفتن تخمدان سمت راست حاوی کانون کییتیک به دیامتر 32بامحتوای اکوژن مطرح کننده چربی دز کیست درموئید؟؟ میشه راهنمایی کنید ممنونم
- قرص مدورکسی پروژسترون چطور برای خونریزی قطع میکنه
- سونوگرافی
در سونوگرافی بنده نوشته رحم با ابعاد31*90 میلیمتر و اکوی میومتر مختتصر هتروژن مختصر میوماتوز نوشته شده است و روز پانزدهم پریودی بودم سونوگرافی دادم و خودم احساس میکنم شکمم نیز ورم کرده
- وجود توده اکوژن
وجود توده اكوژن در سمت چپ كليه
- خروج تکه گوشت از واژن بدون درد مجرد هستم هر ماه روز 4ام پریودی تکه گوشت میاد
سلام من 20 سالمه و از کلاس چهارم پریود شدم یک یا دوسالی میشه هر وقت پریود میشم روز 4 ام تکه گوشتی ازم خارج میشه خیلی نگرانم یعنی الان برای پرده بکارتم مشکلی پیش نمیاد یا این نشونه نداشتن پرده بکارت هست؟
- سوال در مورد بارداری
سلام خانم دکتر من ۲۴ سالمه ۲۶ روز که ای وی اف کردم بتام روز ۱۵ انتقال ۴۹ بود دو روز بعد شد ۸۶ دو روز بعد اون شد ۱۷۰ دو روز بعد شد ۲۶۴ بعد اون اومد پایین شد ۲۵۲ تو یه آزمایشگاه همشو دادم دکتر خودم گفت شاید اشتباه از آزمایشگاه باشه که اعداد رو پایین نوشتن رفتم یه آزمایشگاه دیگه ۲۴ ساعت بعد اون شد ۴۴۶ الانم ۲۴ ساعت از رو اون گذشته امروز هم از دادم شد ۴۹۷ الان بتام پایینه؟ خیلی نگرانم که دیر میره بالا
- درد
سلام دکتر جان خسته نباشید ببخشید میخواستم ازتون بپرسم که چرا وقتی کلیتوریس رو لمس میکنم بخصوص از قسمت روبروییش درد میگیره؟؟؟ علتش چی میتونه باشه و اینکه درمانی داره؟ این رو هم عرض کنم خدمتتون که تنبلی تخمدان دارم میتونه ارتباطی داشته باشه؟؟
- چرا بعد از سقط بتا بالا میرود؟
سلام من باردار بودم خارج رحم که با سزارین سقط کردم الان بتام روز به روز بالاتر میره شده ۱۱۰۰ باید چیکار کنم وقتی بتام ۶۷۸ بود سونوگرافی انجام دادم چیزی معلوم نبود بنظرتون چیکار کنم
- سلام خسته نباشید دکتر بهم گفته بود از روز سوم پریودی تاروز دوازدهم یکی صبح یکی شب امپول سینال اف بزنم ۲۰ تازدم دور نافم الان روز سیزدهم دکتر گفت برو سونو رفتم ۱۳ تا فولیکول باحجم ۲۵ تو سمت چپم ۲۰ تا فولیکول با سایز ۲۳ تو سمت راستم دارم حالا باید چیکارکنم امپول ازادسازی باید بزنم نزدیکی باید انجام بدم یاندم دکترمم رفته مرخصی نمیاد تایه ماه دیگه اگه بخوام واسه بارداری اقدام نکنم اینا چه جوری دفع میشن ؟
- سلام خانم دکتر من سقط جنین داشتم الان هم بقای مونده دکتر گفت باید کورتاژ بشم رضایت ندادم الان باید چکار کنم
- عفونت واژن
سلام وقتتون بخیر ۲۰سالمه متاهل هستم عفونت واژن دارم دکتر بهم قرص تتروندازول وفلوکنازول وشیاف فیتو واژکس داده درد و خارش ندارم اما عفونتم ۷ روز طول کشیده خوب نشدم ترشحات پنیری دارم چی کار کنم خوب شم ممنون
- برای حاملگی
سلام خسته نباشید من 25 ابان پرویدم تمام شوده حالا سونوگرافی دادم 6 هفته خیلی نگرانم باید چهار هفته میشود
- بچه دار شدن
با عرض ادب و احترام نمیدونم سوالم ارزش علمی و تخصصی داره یا نه ولی خواستم بدونم تا چند سالگی باید پیشه بچه بمونم و سر کار نرم پیشاپیش ازتون تشکر میکنم
- اچ پی وی
سلام انتقال اچ پی وی از طریق رابطه دهانی ممکنه؟یعنی زگیل دهانی میشه؟زگیل دهانینادر یا شایع؟
- سلام من سونو کرافی رفتم نوسته مایع کم در لگن
- تاخیر پریودی
۱۴ سالمه ترشح چند روزی هست که کم شده بود و کمی چسبنده و سفت بود ۲۹ روز از پریود قبلی ام میگذره ( پریود قبلم ۱۱ روز طول کشید) ایندفعه من فکر کردم میخوام پریود بشم ولی امروز ترشح سفید با خون اومد توش خون قرمز بود و بعدش ترشح خالی اومد الان من پریود شدم؟ قرص آهن هم میخورم کم خونی دارم این ترشح خونی برای چی بوده خطرناکه؟
- پولیپ
برای پولیپ 1 سانتی باید کورتاژ کرد؟ آیا مجردها رو هم کورتاژ میکنند؟
- سلام چندساعت بعداززدن امپول زدبارداری میتوان نزدیکی داشت


