Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سرطان کبد وسرطان پوست
سلام وقتتون بخیر یه سوالی خواستم بپرسم پدر من ۷ سال پیش براثر سرطان کبد فوت کردن دیر متوجه شدیم سر ۴ ماه مادرم هم سه سال هست متوجه شده بود سرطان پوست نوع ۴ بدخیم ملانوم داشت وامسال فوت شدن میخواستم بدونم چه ازمایشی مشخص میکنه که زود پیگیر بشیم وپیگیری بشه که خانواده مون ندارن مثل خواهر وبرادر وچون شنیدم سرطان موروثی هست که کجا باید مراجعه کنیم پیش چه متخصصی چون میگن سرطان پوست خیلی سخت تشخیص داده میشه ببخشید طولانی شد ممنون میشم از جوابگوییتون خسته نباشید
- تزریق دکاپپتیل
سلام خسته نباشيد من سه ماه پيش اين آمئول رو تزريق كردم دوماه پريود شدم اين ماه هنوز پريود نشدم ١٢ روزه عقب انداختم ميشه باردار باشم؟
- هیسترکتومی
بعد از هسترکتومی لاپاراسکپ چند روز باید دربیمارستان بستری باشم؟
- سونوان تی
سلام خسته نباشید میخاستم بدونم توی رشت بیمارستان های دولتی ام سونوی ان تب رو انجام میدن؟کسی از قیمت این سونو اطلاعی داره حدودابیمه روستایی هستم
- توده سولید احتمال فیبروادنوم هیپو اکو بدون کلسیفیکاسیون و محدوده و شارپ مشخص مشکل دارد
- سوزش جای بخیه سزارین بعداز۶سال
جای بخیم ازداخل فقط سمت راستم میسوزه
- خونریزی بعد از قطع قرص
سلام دکتر خسته نباشید من دفعه قبلی که عادت ماهیانه شدم از روز 5 قاعدگی اقدام به مصرف قرص ضد بارداری سیپترون کامپاند کردم و مثل همیشه 20 روز پاک بودم و بهد عادت شدم و بعد از پاک شدن دچار لکه بینی شدم یعنی 7 روزه که لکه بینی دارم و دو روز هست که خونریزی شدید شده.چیکار کنم که این خونریری قطع بشه و تا به حال سابقه مصرف قرص ضد بارداری نداشتم الان هم به خاطر اینکه شنیده بودم قرص سیپترون کامپاند باعث بزرگی سینه میشه مصرف کردم ولی دیدم بی حالی بهم دست میده حتی یک بسته 21 تایی را هم تمام نکردم ممنون میشم پاسخ دهید.
- پلاکت خون
سلام من پلاکت خونم در ماههای اولیه بارداری پایین بوده الان توی سه ماهه سومم وپلاکتم بالارفته میخام بدونم طبیعی هست یانه؟
- عمق رحم
ببخشید تو پرونده ی من نوشته عمق رحم ۷/۵و۳ این یعنی چی
- سزارین
سلام شش ماهه برای بار پنجم سزارین کردم الان سه روزه بعد شش ماه با برداشتن بار سنگین زیر بخیه سزارین سمت چپ کش اومده و متورم شده چه کار کنم
- کورتاژ
سلام من پس از ۱۲ هقته بارداری با قرص در بیمارستان سقط کردم. پس از سونو هنوز ۶ میلیمتر باقی مونده آیا نیاز به کورتاژ دارم؟
- افسردگیو قرص روکین
سلام من دو روزه مصرف قرص روکین رو شروع کردم تا الان دو عدد قرص خوردم اما شدیدا دچار ناراحتی روانی شدم مرتب گریه م میگیره یا عصبانی میشم. آیا میتونم الان مصرف قرص رو قطع کنم؟ اگه مصرف قرص رو قطع کنم پریود میشم؟
- سوال
سلام عذر میخوام من وقتی در رابطه ارضا میشم آب داخل میمونه و بیرون نمیاد، آیا ماندن آب در داخل واژن باعث عفونت میشه؟ چرا هنگام رابطه آب داخل میمونه؟ این موضوع منو خیلی ناراحت میکنه
- تنبلی تخمدان
سلام من تنبلی تخمدان دارم و این ماه دکتر قرص مدروفم تجویز کرده امکان داره با اینکه این قرص مصرف میکنم حامله بشم؟
- عقب افتادن پریود
سلام وقتتون به خیر ببخشید من ۱۶ سالمه و تقریبا از ۱۳ سالگی پریود شدم البته نامنظم بوده الان ۶ ماهه که نشدم میخوام بدونم علتش چیه و اگه برم دکتر ماینه میکنه؟ چون از ماینه میترسم
- فیبرم
فیلم من به ابعاد 73 ,91mmاست آیا ممکن برای عملش رحمان بردارن
- خارش شدیددست و پا در ماه دوم بارداری
سلام، هفته پنج بارداری هستم، سه شب متوالی خارش شدید دست و پا داشتم و قرمزی های خفیف مثل گزیدگی حشره، روزها خیلی کم بود، الان دیگه ندارم، بعضی سایت ها نوشته بودن احتمال دوقلو ویا چندقلو هست، آیا برا منم این احتمال وجود داره؟ ممنون ازشما
- بستن لوله ها
سلام من 8 ماه پیش موقع سومین سزارین لوله هام رو بستم آیا به طور صددرصد میتونه خیالم از بابت باردار نشدن راحت باشه یا باز هم احتمالش هست؟؟؟
- سلام خسته نباشیدمیخواستم بپرسم عددNT1.42 باCRL57.5در12 هفته ودوروز طبیعی خوبه عددش خیلی نگرانم لطفا جواب بدید
- بارداری@
سلام من تازه باردارم .قندخونم قبل بارداری ناشتا ۹۸ بود آیا خوردن کدوسبز رنده شده در ماست برای پایین آوردن قندم ضرر نداره روزانه یک وعده بخورم ممنون


