Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- اقدام به بارداری
سلام خانوم دکتر من آمپول پی دی پرگ زدم ۸ و ۹ سیکلم زدم آمپول ها رو بعد امروز سونو دارم ولی از دیروز کمر درد و درد شکم دارم اعصابم خورد شده
- قطع خونریزی سقط بعداز۵ روز
بعداز سقط تا۵روز خونریزی ضعیف داشتم وبعداز۵روز قطع شد ایاطبیعیه
- تنفس جنین
سلام خانوم دکتر ببخشید ممکنه جنین تکون بخوره ولی تنفسش ضعیف باشه؟
- ضدعفونی کننده ها و شوینده ها
سلام خانم دکتر. امیدوارم کخ حالتون خوب باشه آیا استفاده از تمیزکننده ها و سفید کننده ها مثل سیف و داماستوس و استشمام شون میتونه برای جنین خطرناک باشه؟
- کیست تخمدان
با سلام.من کیست اندومتریوز دارم.ایا باردار میشم؟قرص وروژست مصرف کنم ایا مانع حاملگی میشه؟من الان قصد بارداری دارم.قرص قطع کردم.چه کنم؟
- تاخیر پریود
سلام من ۲۰ تیر یک سقط جنین ۶ هفته داشتم بطور طبیعی ماه بعدش ۱۶ مرداد پریود شدم.این ماه پریود نشدم با توجه به اینکه خانم دکتر فرموده بودند بعد دو پریود باید برای بارداری اقدام کنم. میخواستم بپرسم چه کاری باید انجام بدم؟ اسپرین ۸۱ و اسید فولیک هم مصرف میکنم
- جنسیت
سلام خدمت شمامیخواستم بپرسم من باداشتن دوتادخترگل دوست دارم بچه سومم پسرب دنیابیادمیخواستم شرایطش وهزینه های تعیین جنسیت وبدونم وآیامیشه رورژیک درمانی اکتفاکردوبدون استرس ب نتیجه رسیدخیلی استرس اینودارم ک پسرنشه..چون شوهرمم یه پسره ومن هم فقط یه حواهردارم..۳۱سالمه ممنون میشم پاسخگوباشید..
- یدوفولیک
سلام آیا مصرف قرص یدوفولیک سه ماه قبل بارداری به پسردار شدن جنین کمک میکنه ؟
- مصرف دارو و نتیجه تخمک گذاری
باسلام خسته نباشید.. ایا خوردن مکمل دارویی تاثیری در منفی شدن تست تخمک گذاری دارد یا خیر قرص اهن قرص ویتاگنوس قرص هیرویت برای سلامت مو ویتامین ای 200 اینها مکمل های من هستن با تشکر ممنون میشم جواب بدین
- بارداری
سلام خانم عزیز سنم ۱۹سال برای هماتوم که توسونو دیده شد پیام دادم هیچ بیماری ندارم داروی من عبارت اند از فولیک اسید شیاف پروژسترون شبی یکی و سوزن ۲۰تاشبی ۲تاببخشید من سابقه سه بارسقط ویه پسر۲ساله دارم والانم باردار۶هفته هستم طبغ سونو دیروز رقتم همه چی نرمال صداقلبشم شنیدم فقط گفت یه هماتوم پشت ساک به 13mm*9mmدیده شده یعنی چی چکارکنم کوچیکه یامتوسط بزرگه شیاف هرشب استفاده میکنم و سوزن شبی دوتا دیشب بهم داد ۲۰تا لطفا راهنمایی ام کنید ممنونم
- احتمال بارداری
سلام آیا بعداز مصرف قرص اورژانسی حتما باید خونریزی داشته باشیم،؟؟ اگر نداشته باشیم احتمال بارداری وجود دارد؟؟
- بارداری
هزینه عمل سزارین و طبیعی چند است
- سلام من رفتم دکتر برای نامنظمی پریودم قرص مدروکسی پروژسترون داد که از روز ۱۶قاعدگی بخورم بار اول که خوردم ۱دونش مونده بود پریود شدم بعد شما گفتین از روز ۱۴قاعدگی بخورم که خوردم بعد پریود شدم بسته ۱۰عددی که تموم شد فرداش خون ریزی داشتم این طوری عادت ماهیانه منظم میشه به نظرتون
- بارداری
سلام خسته نباشید ببخشید من روز 8,9,10پریودم آمپول سینال آف زدم قبلش هم کلومفین خوردم روز 14سیکل رفتم دکتر سونو گرفت گفت فولیکول ها کوچک هستن اندازه ی 7هستند امروز موعدمه 1401/9/5 حالا نمیدونم احتمال بارداری است یان لطفاً جواب دهید تازه ترشحات بی رنگ هم دارم
- احساس گیر کردن چیزی در گلو؟
با عرض سلام من در ۱۵هفته و ۳ روز بارداری هستم شبا احساس گیر کردن چیزی در گلو را دارم اوایل بارداری ازمایش تیروئید دادم خوب بود ایا باید بازم ازمایش تیروئید بدم
- گلاب در بارداری
سلام آیا خوردن گلاب در بارداری مفید است یا مضر ؟
- رابطه
سلام اگر کسی تو و دوران قائدی رابطه جنسی داشته باشه و روز آخر دوران قائدی باشه و شوهرم ناخواسته اقدام کرد واسه بچه درست کردن و همون دقیقه خون آمد ایا امکان هست بچه دار بشم و یک سوال دیگه قبل قائدی نزدیکی داشتم و شروع کرد به بچه دار شدن و فردا دوران قائدیگم شروع شد ایا ممکن هست بچه دار بشم
- هماتوم در بارداری
سلام خسته نباشید توی سونو ان تی من نوشته هماتوم ۱۶mm خطرناکه یعنی؟باید چیکار کنم که جذب شه؟
- عفونت قارچی
سلام خسته نباشید من خانم 27ساله 8ساله عفونت قارچی دارم پریودنامنظم دارم دکترمیرفتم امپول میزد قطره قطره میشدم اماتاریخ 5.20پریودشدم یک دختردارم والان 7ساله اقدام به بارداری کردم اما نمیشم لطفا کمکم کنید
- کدوم بیمارستان قرارداد دارید
سلام ببخشید خانم دکتر تو بیمارستان پارس سزارین انجام میدن؟؟


