Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- ساک حاملگی
با سلام نازکی ساک حاملگی به چه معناست؟
- قرص اوژانسی
سلام.. خسته نباشید.. خانم دکتر من دقیق 65 ساعت پیش نزدیکی مشکوک به بارداری داشتم الآن از بس استرس داشتم رفتم قرص اورژانسی گرفتم خوردم آیا موثر میباشد؟ دیر ک نخوردم؟
- سلام من تو سی هفته بارداری هستم و بالای شکم سمت راستم زیر سینم خیلی سوزش دارم و فکر میکنم کبدم باشه آیا میتونم از الان عرق کاسنی بخورم درمانی چیه
- بارداری
سلام من38سالمه میخواستم بدونم بهترین قرص ضد بارداری چیه که بشه چند سال خورد عوارض نداشته باشه ممنون میشم از خانم دکتر
- حاملگی مولار
سلام من خانلگی مولار داشتم که کورتاژ کردم الان با کذشت دو هفته. اخته های گوشتی همراه بادرد از من خارج میشه طبیعیه؟
- عدد بتا در آی وی اف
سلام روز نهم انتقال جنین بتام رو 9 بود روز 14 123 ای میتونه یه بارداری موفق به دنبال داشته باشد؟؟
- سقط
سلام من آزمایش بتادادم 91شدالان وپریودشدن یعنی بچه سقط شده
- ریسک NTD
سلام .اگر در آزمایش AFP ریسک NTD بالا باشد و سونوگرافی آنومالی خوب باشد.یعنی مشکلی نیست؟ آیا نیاز هست که آزمایش AFP تکرار شود؟
- بارداری
سلام وقت بخیر من 23 سال دارم و پریودی هام تقریبا 31 روزه بوده اما این ماه پریود نشدم و 5الی6 روز مرتب کمر درد و دل درد به همراه حالت تهوع داشتم و یبوست هم دارم، بعد آزمایش بتا اورژانسی دادم مثبت بوده رفتم سونوگرافی گفتن که کیست اکوفری یونی لوکولار در تخمدان سمت راست به ابعاد40×57 میلیمتر دیده شده و گفتن که در حال حاضر ساک بارداری دیده نمیشه! میشه بهم بگید که الان من باردار هستم یا خیر! و اینکه لکه بینی نداشتم و فقط ترشحات سفید و رقیق به طور مکرر دارم
- توضیح در باره پرولاکتین بالا H643
- سوال بارداری
سلام خسته نباشین من۲۵سالمه نزدیک دوساله ک اقدام به بارداری کردم یه باربارداری خارج رحمی داشتم ک دفع شدپیش متخصص رفتم چندتاآزمایش برام نوشت ک مشکلی نداشتم حالامیخام باردارشم امانمیدونم دیگ چیکارکنم لطفاراهنمایی کنید
- دل درد
من هفته ۱۱ بارداری هستم هفته پیش یبوست داشتم ولی از اغاز این هفته دل پیچه میگیرم و شکم کار میکنه درد پریودی دارم اینها طبیعی است
- سزارین
با عرض سلام و خسته نباشید و تبریک سال نو سوالم در ارتباط با زایمان سزارین هست برای کسانی که قبلا سزارین شدن هم سزارین ممنوع هست؟ چیزهایی شنیدم در ارتباط با اینکه در رشت زایمان سزارین فقط در بیمارستان توتونکاران انجام میشه و در بیمارستانهای خصوصی انجام نمیشه آیا صحت داره؟
- باردارم
با عرض سلام و درود من هفته ۹ بارداری ام و قبلاً مشکل روده داشتم و خو ایمنی دکتر گوارش مزالازین واورسوفار و ازارام ۵۰ پردنیزولون داده با دوز پایین
- خونریزیی همزمان با مصرف پروژسترون
من برای کمک به بارداری پروژسترون مصرف میکنم، اما قبل از پایان دوره خونریزی دارم،در حد پریود هر ماه. چه دلیلی میتواند داشته باشد؟
- داروهای موثر در آزمایشهای بارداری
سلام خانم دکتر ببخشید میشه بفرمایید چه دسته از داروها در نتیجه آزمایشهای غربالگری مرحله ی اول و دوم بارداری و آزمایش آمنیوسنتز در بارداری تاثیر دارند؟ درواقع چه داروهایی ممکنه در جواب آزمایشهای غربالگری اول و دوم بارداری و آزمایش آمنیوسنتز اختلال ایجاد کنند وباعث بشن نتیجه درست در نیاد ؟
- قبل بارداری
سلام و خسته نباشید میخواستم بدونم مشاوره قبل بارداری هم انجام میدید به مطب شما مراجعه کنم، و قبل بارداری چه آزمایش های باید انجام بدم
- سلام میخاستم در باره دختر دار شدن سوال کنم
آیا باروش رژیم میتوان در تعیین جنسیت تاثیر گذار بود
- قرص ترکیبی
سلام از روز چندم مصرف قرص دورسبلا پریود میشم؟؟وچند روز ادامه داره؟؟
- سزارین
سلام خانم دکتر من یکاهه که سزارین شدم سزارینم اولم خوب بود سزارین دوم در شهستان انجام دادم بعد از بیرون امدن از اتاق عمل سه ساعت بعد عمل پرستارها بشدت شکمم را فشار دادن تا خون اضافی خارج ود بشدت درد کشیدم در تهران همچین اتفاقی برای نیفتاد بعد از آن یکماهه که بشدت در ناحیه زیر ناف درد دارم آیا طبیعی است؟


