Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- تزریق واریوپپتیل
سلام. من به تجویز پزشک زنانم روز اول پریود اولین دوز واریوپپتیل ۳/۷۵ را تزریق کردم و الان بعد از ۱۲ روز مجدد پریود شدم. این طبیعی هست؟ آیا میتونم دوز بعدی رو که ۱۶ اسفند هست تزریق کنم؟
- سقط جنین
من یه هفته پیش سقط طبیعی داشتم الان سونو دادم همه چه نرمال بوده فقط گفته تصویر ناحیه ای با اکوی هتروژن به طول ۱۲م م وضخامت ۶م م دررقسمت میانی آندومتر مشاهده مشودکه ناشی از کلات یا بقایا یاهر دو باشد،آیا نیاز به کروتاژ هست یانه ،ممنون میشم راهنمایی کنید
- بارداری
باسلام ۳۵سالمه میخوام برای بارداری دوم اقدام کنم بچه اولم دختره ، من وهمسرم دوست داریم جنسیت بچه پسر باشه البته سلامتیش مهمتره ولی میخواییم سعی خودمونو بکنیم چه مواردی هست که بهتره رعایت بشه؟چه غذایی ویا زمان نزدیکی تاثیر داره؟متشکرم
- طول سرویکس در سونو واژینال
سلام طول سرویکس ینده در هفته ۲۱ با سونو واژینال ۳۳ است ..خوبه یا ن
- ترشحات خونی
سلام،خسته نباشید. حدودا ۴ روز است که با کمی خون همراه است. ۳ هفته پیش هم از قرص اورژانسی استفاده کرده بودم و پس از چند روز عادت ماهیانه شدم. خواستم بدونم آیا این ترشحات خونی نشان دهنده مشکلی است یا طبیعی است؟
- بارداری
سلام ببخشید خانم دکتر شما تو کدوم بیمارستان رشت عمل سزارین انجام میدین ومیشه قیمتش هم لطف کنین بگین.
- جوش سر سفید
با سلام خانم دکتر عزیز م. مدتی بود یه جوش ریزی در روی آلت تناسلی دارم . دفعه قبل که شما ویزیت کردید فرمودید چیزی نیست . ولی اخیرا سرش سفید شده و موقع شستن برجستگی ان را با دست حس می کنم .
- سزارین
سلام من یک ساله ک سزارین شدمه و ی طرف شکمم التهاب و باد دارن اطراف بخیها پیش دکتر رفتم و گفت سونو گرافی بگیر سنو گرافی گفت پارگی نداره التهاب و مشکل زیتگادی نیس ولی وقتی دس میزاری کاملا مشخص و اینکه دوماهه حاملم و نمیدونم چ کنم میترسم ممنون میشم کمک کنیدچکار باید کرد
- تنبلی تخمدان
سلام خسته نباشید. من تنبلی تخمدان دارم قرص مدروکسی مصرف کردم پزشکم گفتن بعده قطعش پریود میشی اگه نشدی بارداری. ولی من دو روز بعده قطعش لکه بینی داشتم الان پنج روزه قرص رو قطع کردم ولی پریود نشدم لکه بینی خیلی کم دارم خواستم بدونم پریود میشم یا علایم بارداریه؟ چیکار کنم
- تنبلی تخمدان
تنبلی تخمدان و پولیپ دارم میخوام باردار بشم میشه؟؟
- کانون اکوژن در رحم
سلام، در رحم کانون اکوژن باابعاد 12/6 وجود دارد، آیا نیاز به جراحی دارد؟
- علت قطع پرید
با سلام بعد از واکسن شهریور و مهر مکرر چهار بار خونریز شدید شدمپیش متخصص رفتم کم خونی شدید شدم دو ماه با قرص بروندوکر عادتم و قطع کرد بعد از دوماه فقط یه بار خونریزی داشتم البته قبل و بعدش لک میدیدم تا سه ماه تست دیگه کلا لک هم نمیبین ۴۷ سالمه مجردم خیلی نگرام
- دلیل خونریزی بیش از سه ماه
سلام احترام،بنده سه ماه پیش دی اند سی شدم بعد از اون خونریزیم قطع نشد تا یه ماه پیش که دیفراین زدم،بعد اون پریود شدید شدم وتا الان که یه هفته از پریود گذشته حتی یک روز هم پاک نبودم،هر روز خونریزی دارم که کمی بیشتر از لکه بینی هست،در ضمن ۴۸سال دارم،مشکلاتم فیبروم،ضخامت اندومتر،بزرگی رحم اندومتریوز و پولیپ هست لطفا راهنمایی بفرمایید.تشکر
- مشکل سینه
سلام من ۲ ساله بچمو از شیر گرفتم روی هردو سینه رگهای برجسته دارم سینه راستم رگها دور تا دور هاله سینه مشخصه سینه چپم که چند تا کیست ریز دارم رگها رو به نوک سینه برجسته اس به نظر شما چیزی هست؟ ممونم
- عفونت
سلام من عفونت دارم و التهاب لبه های کوچک دارم. اما امروز دیدم داخل نافم مثل یه دایره هستش و تا نزدیک بیرون هستش. عفونت به شکمم راه پیدا کرده؟ ایا خطرناک است؟
- سقط
سلام وقت بخیر باردار بودم و در 6هفتگی سقط با قرص داشتم یک هفته بعد از سقط سونوگرافی انجام دادم و تشخیص این بود که بقایا جنین چیزی نمونده در صورتی الان 22 روز خونریزی دارم و روز 21خونریزی بسیار شدید با لخته ها خون همراه بود ... ممنون میشم راهنمایی کنید
- اا
سلام بنده ۲ دوره های قبلیم ۲۶روزه بودن واین دورم۲۷روزه اون ماه سینال اف وام جی زدم و لتروزول خوردم حالا این ماه روز ۱۸ ازصبح تاشب لکه بینی داشتم و روز ۱۹شروع خونریزیم لتروزول رو کدوم روز بخورم اولین روز قاعدگیم روز ۱۸ یا۱۹ دی
- بیماری
سلام خانم دکتر من ۲۰سالمه ..مادربزرگ من(مادرپدرم)سرطان سینه دارن من وخواهرم همش این استرسو داریم که خدایی نکرده ماهم به این مریضی مبتلا بشیم میخواستم ازتون بپرسم این مریضی ارثیه؟یا فقط ازطرف خانواده مادری یه ارث میرسه؟
- هایپرپلازی رحم پیچیده بدون آتیپی
باسلام ،من قبل از عمل پولیپ رحم و زخم دهانه رحمم، سونو واژینال دادم که ضخامت آندومتر(بدون احتساب پولیپ)4mm بود ، میوم هم دارم که دکتر گفت نیاز به برداشتن نیست، بعدها عمل جواب پاتولوژیم اومده هایپرپلازی پیچیده بدون آتیپی، این خطرناکه؟ این یعنی پیش سرطانی؟
- ترشح خونی
سلام خانوم دکتر.من ترشح خونی داشتم بعد ارضا شدن رفتم دکتر گفت پرده بکارتت سالم و از نوع حلقوی هست یه التهاب هم پایین پرده وجود داره که قرص میترادینازول و یک قطره بهم دادن که باید بشینم تو تشت آب.دقیقا مشکل من چی هست؟امکان داره پرده بکارتم مشکل داشته باشه اما دکتر نفهمیده باشه؟


