Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سلام ویتامین د3و50000روزی چند تا مصرف کنم وقرص دگزامتازون0/5روزی چند تا مصرف کنم ممنون میشم راهنمایی کنید لطفاً
- پریود نامنظم واختلال درقاعدگی
سلام خانم دکتر خسته نباشید
حدودا از اسفند نظم پریودم بهم ریخته ، یک هفته بعد از آخرین پریود منظی که داشتم دوباره پریود شدم ، اما با شدت کمتر از پریود طبیعی. بعد از اون مجددا بعد از دوهفته تو فروردین پریود داشتم و الان هم مجددا بعد از یک هفته به صورت لکه بینی شروع شده به همراه درد زیرشکم .
32 سالمه و متاهل هستم.
ممنون میشم راهنماییم کنید و بفرمایید علتش چی میتونه باشه. - ازمایش خون
باسلام خانم دکتر میشه راهنمایی بفرمایید ازمایش خون اینها طبیعی است?حدود۳ ماه هم هست اسیدفولیک۴۰۰استفاده میکنم گلبول سفید۷۷۰۰ گلبول قرمز۴.36 mcv 86.9 mch 28.4 mchc 32.7_ Rdw 11.1_ plt 261000_ hemoglobin 12.4 _ 37.9 Hematocrite_ I.N.R 1 این کلمات درازمایش خون نشانه چیست? neotrophils 64% lymphocy35% Eosin1%
- آیا پولیپ های رحمی خطرناکند
- مابا سلام و خسته نباشید مایع آزاد لگن در سونوگرافی به عمق ۳۰ میلیمتر مشهود هست میخواستم بپرسم خطری داره یا نه؟
با توجه به درد کلیه و درد بالای شکم به دکتر مراجعه کردم و سونو نوشت در سونوگرافی مشخص شد یک سنگریزه به سایز ۴ میلیمتر و مایع آزاد لگن به عمق ۳۰ میلیمتر مشهود هست
- آزمایش اسپرم
سلام خسته نباشید، همسر من امروز نوبت ازمایش اسپرم داشت ایشون توخواب ارضا شدن ایا نمونه دادن توهمچین مواقعی اشتباه؟یاتاثیری توکیفیت نداره
- پریود
سلام ممنون که پاسخگو هستین مثل شما کمه واقعا❤راستش من همیشه یکهفته قبل پریدیم سرددردای بدی میگیرم نمیدونم چرا البته میگرنم دارم از هورمونیم دادم مشکلی ندارم راه حلی نداره؟
- pco و لیزر
سلام خانم دکتر. من از سال 87 pco هستم. و همیشه قرص های سیپرترون کامپاند و یاسمین و ... مصرف میکردم. از سال 97 به مدت یک سال ونیم قرص ویتاگنوس مصرف میکردم که بعد دکتر بهم گفت کامل قطعش کن چون هورمون به بدنت نمیرسونه. بعد قرص متفرومین و اسپرونولاکتون به مدت 8 ماه هست که مصرف میکنم. به تازگی سونو دادم بهم گفتن تخمدان هات بزرگ و پر از کیست شده. تو این 8 ماه هم تقریبا پریودم منظم بود جز مرداد ماه که فقط لکه بینی داشتم. دکتر بهم قرص استرادیول والرات و متروکسی پروژسترون دادن. میخواستم بدونم ایا وضعیت الان تخمدان هام امکان داره بخاطر لیزر ناحیه بیکنی باشه ؟
- فیبروم
سلام خسته نباشید،روز چهارم پریود یک لحظه بعد غذا دلپیچه گرفتم بعد موقع دفع درد خیلی بدی تو زیرشکمم داشتم که الان بعد چند روز باز هم درد خیلی خفیفی دارم ،احساس سوزش معده دارم ،همش نیستش گاهی اوقات،فیبروم خارج از رحم دارم ،علت اون درد چی میتونه باشه؟ممکنه از فیبروم باشه؟
- پرده بکارت
سلام دختری ۲۱ ساله هستم در سن ۱۱ سالگی از روی کنجکاوی و بی اطلاعی انگشت خود را داخل واژنم فرو کردم اما خونی مشاهده نکردم و حالا در این سن متوجه شدم که بکارت در ورودی واژن قرار دارد و وقتی جلوی آینه نگاه کردم و با عکس های اینترنت مقایسه کردم متاسفانه این رو برداشت کردم که بکارتم پاره شده میخواستم بدونم با وجود این مسئله که خونی دیده نشده امکان داره پردم سالم باشه؟
- آبسه
سلام یه جوش چرکی بزرگ ک فک کنم آبسه هست الان 4 سالی هست ک درست نزدیک اندام تناسلی نه روی لابیا ایجادشده ک درطی دوسه روز بزرگ میشه وچرک و خون خارج میشه بعدش کاملا خوب میشه و دوسه هفته ی دیگه دوباره به همین روال به وجود میاد این اواخرم ک فقط خون خارج شد تواینترنت ک سرچ کردم فیستول واژن نوشته ولی من مجردم و سابقه ی زایمان نداشتم ممکنه فیستول باشه خیلی نگرانم
- سقط جنین
من تازه باردار هستم فک کنم هنوز یه ماه کامل نشده میخوام سقط کنم چکار باید کنم لطفاً کمکم کنید راهی هست
- لوپرومر و قاعدگی
سلام خانم دکتر ۱۶ آبان امپول لوپرومر زدم برای اندومترم توی آذر ماه پریود نشدم این ماه پریود میشم یا نه؟ از کی پریود میشم پس نگرانم ممنونم میشم جوابمو بدین
- پلی کیستیک
سلام خانم دکتر من ی سوال داشتم دختر مجرد هستم که پلی کیستیک دارم من رفتم دکتر که به من قرص سیپروترون کامپاند داده 3قوطی حالا من ورقه اول رو که خوردم ی دونه از قرص مونده بود که پریود شدم سوال من اینه که میتونم آخرین قرص رو هم بخورم یا نه و ی سوال دیگه دارم که گفتن پنجمین شب بسته بعدی رو شروع کن واقعا موندم چیکار کنم ممنون میشم جواب بدین
- کیست سینه
با سلام من چندتای کیست سینه دارم ودکتر گفت باید قرص گل مغربی مصرف کتید چند بار سونو دادم هیچ تغییری نکرده خیلی هم درد دارم نمیدونم چه نوع دارویی مصرف کنن
- مشاوره جنسی
سلام من ۲۸سال دارم دکتر من ده ساله ازدواج کردم وتا الان نتونستم باهیچ دکتری صحبت کنم درباره این موضوع...من موقع نزدیکی فقط ازطریق مالش ارضا میشم وگرنه درهیچ صورتی ارضا نمیشم با نزدیکی پیش نوازی وریلکسی روهم امتحان کردم ولی تاثیری نداشته این موضوع خیلی ناراحتم میکنه میخواستم بدونم شما راهکاری دارین یا این که دارویی چیزی داره این مشکل که مصرف کنم ؟؟
- تداخل دارویی ال دی و نورم اسکین
سلام من ۳ماه هست که قرص نورم اسکین ۲۰ مصرف میکنم و امشب ک شب تخمک گذاریم هم بود رابطه داشتیم و همسرم میگن که شاید یک درصد مایع منی داخل ریخته باشه من هم سریعا ۴قرص ال دی به صورت اورژانسی مصرف کردم ایا مصرف همزمان نورم اسکین و ال دی تاثیر قرص ال دی رو از بین میبره؟
- ازبین برندن تیرگی کشاله ران وتناسلی
سلام نمیدونم بر اثر استفاده از تيغ زیاد وجوش زدن هر بار اینجوری شده میخواستم بدونم هزینه چقدره
- طریقه استفاده قرص سیبل
لطفابگیدک چطور استفاده کنم قرصوازرنگ سفیدشروع کنم یارنگی!دکترم گفته ازروز۳قاعدگی شروع کنم اماهیچ توضیح دیگه ای ندادن بعدازاتمام بسته ایابلافاصله بلیدبسته بعدی راشروع کنم؟
- تاخیر پریودی
سلام خسته نباشید من پریودم ۳هفته ست که بدون هیچ دلیلی عقب افتاده. از رابطه های جنسی کاملا مطمئن هستم میخواستم بدونم امکانپذیر هست؟


