Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- رحم
من رحمم ضخیم شده بود دارو مصرف کردم الان پریود شدم یه تکه گوش ازم خارج شد یعنی رحمم نازک شده
- تخمدان
سلام ببخشید من از وقتی سقط کردم بعضی وقتها تخمدونهام تیر میکشه حدود چهار هفته سقط کردم پریود شدم میخواستم بدون مشکلی هس یا طبیعیه ممنون
- معاینه
معاینه پرده بکارت در دختران در چه زمانی باید انجام شود
- رشدسینه
باسلام دختری پانزده ساله تا الان سینه هاش رشد نکرده دکتر بردمش تاثیری نداشته لطفا شما منو راهنمایی کنید ممنون
- سلام خانم دکتر آیا قرص مدروکسی فم ۵ باعث درد در زیر بغل پستان می شود دوروزه دست درد دارم وزیربغلم هم درد می کنه ؟؟
- زنان
سلام چندتا جوش سر سفید کنار واژنم از بیرون هست که سوز میزنه چه دارویی استفاده کنم تشکر
- مصرف بی وقفه قرص سیپروترون کامپاند برای پریود نشدن به مدت یکسال
سلام. من بخاطر پلی کیستیک بودن، یه سال و خورده ای هست که سیپروترون کامپاند مصرف می کنم(گاهی دیان، گاهی اتیسترون،گاهی سیبل،بستگی داره داروخانه چی بده) و الان حدود ۶ ماهه بی وقفه مصرف می کنم که پریود نشم و نمیشم. خواستم ببینم میتونم تا یکسال هم این مصرف بی وقفه رو ادامه بدم؟
- سلام مجرد هستم و رابطه هم نداشتم ولی تو سونو زده کانون اکوفری به ابعاد ۶ در۳ درداخل کاویته اندومتر بدون واکنش دسیدوائی واضح دیده شد جهت افتراق از ساک بارداری ازمایش بتا توصیه شده
- زدن سوزن واریو پیتیل
سلام و خداقوت. من برای اینکه میوم داشتم پیش دکتر رفتم آمپول واریو پیتیل بهم داد گفتند روز اول پریودی بزنم حالا ۵ روز پریودم عقب افتاده درد خیلی زیادی در ناحیه زیر شکم و لگن دارم. اگر این سوزن را زودتر بزنم اشکالی دارد یا باید حتما پربود بشم و روز اول بزنم.( البته من مجردم)
- قرص پردنیزولون ۵
سلام وقت بخیرخسته نباشید.من برای سرفه ام ب دکترعمومی رفته بودم که قرص پردنیزولون۵ برام داده ۳ورق یعنی ۳۰ قرص من۱۳روزه که استفاده میکنم .وباید ۱۲این ماه پریودمیشدم که ممتسفانه نشدم.ایا ازعوارض این قرص هست یا نه.ممنونم
- ترشحات
سلام روزتون بخیر.حدود سه هفته هست که ترشحات بسیار زیاد رقیق و کمی زرد رنگ دارم. به همراه بوی شبیه ماهی.رقیق بودن آن شبیه ادرار است. ۴۵ساله و متاهل هستم. ممنون میشم داروی مناسب بفرمایید.
- سلام خانم دکتر ببخشید سونو پستان دادم نوشته نسج فیبروگلاندولار هر دو برست درکوادران خارجی افزایش یافته لطفا بگین یعنی چی چکار کنم
- قرص سیبل
سلام من خونریزی شدید داشتم رفتم دکتر گفت کم کاری تیروئید دارم و قرص سیبل و کم خونی هم گفت مصرف کنم من چهار پنج روز قرص سیبل رو مصرف بعدش یه قرص دیگه ای باید میخوردم اون عوارض داشت مریض شدم و حالم خیلی بد بود استفراغ هم داشتم برای همین پنج روز نتونستم قرص سیبل رو مصرف کنم الان میتونم دوباره شروعش کنم قرص سیبل رو ؟
- کیست هموراژیک به اندازه پنج سانت
سلام من کیست هموراژیک به اندازه پنج سانت دارم چه دارویی باید مصرف کنم
سونوگرافی دادم تو تخمدان چپ یک کیست هموراژیک به ابعاد 5.0*4.8 میلیمترهاست و اینکه درد دارم و شکمم باد کرد سمت چپ آیا مشکل جدی هست؟
ممنون میشم جواب بدین
- قرص گین اپ
سلام خسته نباشید من 17سالمه و مجردم پریود منظمی داشتم چند مدته که قرص گین اپ مصرف کردم و الان 20روزه پریودم عقب افتاده چکار کنم خیلی میترسم
- امپولسینالاف
سلام بعدازتمامشدنامپولسینالافچندروزبعدبایدنزدیکیداشتهباشیمبرابارداری
- رحم
سلام خسته نباشید چند وقت پیش پیش خودتون سونو شدم گفتید رحمم رو به عقبه برگشته الان برای درمانش که دوباره سرجای خودش قرار بگیره باید چیکار کنم؟
- سلام من خانمی 50ساله هستم امروز برای چکاب سالانه به دکتر مراجعه کردم که در سونوگرافی شکم ولکن یه کانون اکوژن شبیه بافتچربی با حداکثرقطرحدود35مم دیده شدکه ابعاد رحم مبا ابعاد 40-100مم بودکه بیش از حدنرمال بودکه دکتر گفت یا سونوگرافی واژینال یاام ار ای بگیرم میخواستم بدونم با اینکه من مشکل خاصی ندارم جای نگرانی هسد ممنون میشم پاسخ بدید
- زنان
سلام خسته نباشید، من پنج ساله که میام پیش خانم دکتر و اندومتریوز دارم، قرص روکین میخوردم و سه ماه پیش دیگه این پیدا نبود و قرص دزولست رو دوماه خوردم، الان پریود شدم و روز چهارمش دور سینه سمت چپم قرمز شد و درد داشتم، الان قرص روکین رو پیدا کردم و همین که شب قرص رو شروع کردم قرمزیش و درد سینه کم شد و با خوردن دومین قرص دردو قرمزی سینه از بین رفت، میخواستم بدونم باید بیام و از سینه معاینات انجام بشه یا بخاطر خوردن داروهه؟
- عمومی
سلام.ببخشیدمن قرص اورژانسی مصرف کردم توی مهرماه و آبان ماه هم مثه تاریخ مهرپریودشدم ولی دوروزبود وآذرماه چهارروزدیرترپریودشدم والان ک دی ماه هستش ازتاریخ پریود قبلیم سه روز میگذره خواستم بدونم لطف کنید بهم بگید چرا وایا پریود میشم؟مممون


