Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سلام من سه روز هست قرص ریپاون استفاده کردم خون ریزی بیشتر شده قطع کنم یا ادامه بدم ممنون
- محل بخیه سزارین
باسلام و وقت بخیرخدمت سرکارخانم دکتر بنده۱۱ماه پیش برای بار دوم سزارین شدم وتابحال محل بخیه هام درد دارم آیا طبیعی هست
- خود ارضایی
سلام خسته نباشید
من کلیتوریس رو به مدت 5 تا 10 دقیقه از روی لباس مالش دادم و قبل از مالش یه هیجانی داشتم،ولی بعد از مالش اون حس رفت در حین و بعد از مالش یه مایع لزج بی رنگ که رگه های سفیدی داشت و تقریبا زیاد بود خارج شد. احساس انقباض رحمی و واژنی داشتم
این احساس طبیعیه؟
و موجب پارگی بکارت میشه یا خیر - عفونت
سلام من به دکتر مراجعه کردم موقع تست پاپ اسمیر گفتن عفونت قارچی شدید دارم و سه تا فلوکونازول واسم نوشتن و هر سه روز یکی قرص که تموم شد رفتم از دکتر سوال کردم که دیگه نیازی به قرص نیس گفتن اگه علاعم خارش سوزش اینا نداری نه سوالم اینکه ایا با همون قرصا مشکلم بر طرف میشه یا باید بازم قرص میخوردم چیکار کنم ؟؟
- دردپریودی
سلام خسته نباشین خانم دکتر من الان نزدیک به ۳۵روزه که خوریزی شدید دارم دکتر هم رفتم ولی شدید ترشده به نطرتون چیکار کنم خونریزیم قطع بشه
- تاثیر قرص کوآموکسی کلاو بر قرص اورژانسی
سلام من چهارساعت بعد از خوردن قرص کوآموکسی کلاو، قرص لونژیل1/5 خوردم.. آیا ثاتیرش را خنثی میکند؟؟
- کیست تخمدان
سلام خانم دکتر . من قبلا رحمم رو برداشته بودم به علت چسبندگی رحم به جفت و کمی به مثانه و بعدش دچار کیست در تخمدان شدم الان در تخمدان سمت راستم ۲ کیست هست یکی سطحش هست که ۲ سانته و یکی داخلش که بزرگتر شده نسبت به قیل و الان تقریبا ۴ سانتی میشه و خیلی نگرانم . چطوری رفع میشه و امروز دکتر که رفتم گفتن باید فردا آزمایش خون بدم و بعد نظر جدید بدن . بنظر شما خیلی خطرناکه ؟؟ و حتما نیاز به عمل داره ؟ خیلی میترسم
- سوزش و زخم دهانه واژن
استفاده از طیف وسیعی از آنتی بیوتیکهای معمول و رایج موثر واقع نشد و در نهایت سفالکسین انواع ژلهای معمول وسه تا شیاف خارجی بود که اسمش یادم رفت استفاده کردم خوب نشدم وگفتند اگر خوب نشدی باید فریز کنم میخواستم نظر شمارو بدونم این رو بگم زایمان هم کردم
- حاملگی؟
یک روزبعدپریودی نزدیکی داشتم قرص اورژانسی همون لحظه خوردم ایا حامله میشم
- Pco
سلام وقت بخیر،من pco دارم و از روز ۵ پریود شروع کردم ب سیبل خوردن ۳ روز خوردم بعد یادم رفت با امروز ۴ روزع ک نخوردم الان میتونم از بقیش بخورم؟
- لقاح آزمایشگاهی
سلام و ادب. این باور ک میگن در روش ivf یا لقاح آزمایشگاهی چون زمان شروع بارداری از زمان لقاح است و زمان آخرین Lmp ملاک نیست طول بارداری کمتر از بارداری های طبیعی میباشد درست است؟
- ژینوفیلوکس
سلام من داروی ژینوفیلوکس استفاده میکنم روز چهارم هست ولی از روز سوم سوزش و التهاب در ناحیه واژن دارم که میتونید راهنماییم کنید چکار کنم البته از ژل شستشوی اوریاژ YN8 قبلاز استفاده از قرص مینمم برا شستش ممنون
- عفونت
با سلام من ۲۸سالمه متاهلم سر خونه زندگیم هستم چندماهه عفونت دارم شیاف گیاهی پماد قرص هرچی که مفید بوده استفاده کردم خوب نمیشم درضمن بجه هم ندارم حامله هم نمیشم الانم که پریود نشدم ۱۰روزه سونودادم کیست تخمدان دارم سمت راست بنظر شما چکار کنم
- علت قطع نشدن پریود
سلام وقت بخیر.من الان حدود پونزده روزه پریودم.و پریودم قطع نمیشه.سونوم کاملا نرمال بود.قرص سرترالین میخورم که دوزش زیاد کرده دکتر.این ممکنه باعث قطع نشدن خونریزی بشه؟؟؟
- انجام پی آر پی
سلام من امروز پی آر پی انجام دادم لکه بینی دارم عین پریودی و پا درد دارم فردا هم انتقال دارم عادی هست یا دارم پریود میشم
- عفونت
سلام من هر روز ترشح سفید دارم هرز گاهی هم شیری یا به رنگ زرد هست لازمه برم دکتر یا نه چیکار کنم؟؟؟
- مابا سلام و خسته نباشید مایع آزاد لگن در سونوگرافی به عمق ۳۰ میلیمتر مشهود هست میخواستم بپرسم خطری داره یا نه؟
با توجه به درد کلیه و درد بالای شکم به دکتر مراجعه کردم و سونو نوشت در سونوگرافی مشخص شد یک سنگریزه به سایز ۴ میلیمتر و مایع آزاد لگن به عمق ۳۰ میلیمتر مشهود هست
- سلام من اندو متر داشتم دکتربرام قرص وروژست دادن الان بسته چهارمی دارم استفاده میکنم سه بسته اول خوب بودم خونریزی نداشتم به اخرا بسته سوم که رسیدم لکه بینی شروع شد بسته چهارم هم وسطاش خونریزی شدید با لخته های بزرگ ایا درمان نمیشم با این قرص چون خونریزی دارم حالا مفنامیک هم میخورم کمتر شده ولی احساس میکنم لکه بینیم تمومی نداره نظر شما چیه؟
- پریود میخوام بشم
نه روز پیش با دوست پسرم رابطه داشتم بعدش سه تا قرص ال دی خورم امروز فردا پریود باید شم چیکار کنم خون ریزی داشته باشم دارچین و زنجببل ویتامین سی و قهوه خوردم چی بخورم برای تسریعش همینارو تکرار کنم
- بقایای بارداری
سلام چهار روز پیش سقط داشتم و امروز رفتم سونو چهار هفته بودم البته سونو گفته ۱۶ در ۱۰ میلیمتر ضخامت دارم چیکار کنم


