Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- تبخال تناسلی
سلام خانم دکتر خسته نباشین
دارم از استرس میمیرم خواهش میکنم به سوالم جواب بدین
الان هفته هشتم بارداریم هستم قبلا تبخال تناسلی داشتم البته الان خداروشکر ندارم ولی در کل تو بدنم فعاله
میخواستم کمکم کنین ک تو بارداریم مبتلا نشم😔 - رابطه جنسی محافظت نشده
سلام من روز پنجم استفاده از قرص ال دی بودم و چون هفته اول بود با کاندوم هم پیشگیری می کردم کاندوم پاره شد قرص اورژانسی بلافاصله خوردم الان باید قرص های ال دی را ادامه بدم یا نه ؟
- سرکلاژ
سلام من هجده هفته و چهارروز سرکلاژ کردم و الان بیست هفته تمام هستم. میتونم کار های خونمو در حد سبک و آشپزی دونفره انجام بدم؟ اولین بارداریمه با طول سرویکس قبل سرکلاژ 20 و اینکه میتونم به خانه ام برگردم یکساعت و نیم راهش است
- بارداری
سلام خسته نباشید.من بارداری دومم هست دفعه قبل زایمان زودرس۲۴هفته داشتم الان۲۶هفته هستم ۱۶هفته سرکلاژشدم وپساری گذاشتم والان قرص ایزکسوپرین هر۸ساعت وهفته ای یک آمپول میزنم چن روزه حس میکنم بچم پایین تکون میخوره وخیلی استرس دارم ازاول بارداری تاالان همش ترشحات شیری رنگ مثل آب دارم این ترشحات خطرناک؟؟؟
- سلام من همیشه چند روز قبل از فایدگی لکه بینی قبی یاسیارنگی دارم هم قبل فایدگی هم چند روز بعد فایدگی
- رحم دوشاخ با سپتوم۱۰میل؟
سلام بنده بارداری اولم هست بدون سابقه خونریزی یا سقط اما دکترم فقط به دلیل دوشاخ بودن رحمم با سپتوم ۱۰ میل, در هفته پنجم دو عددآمپول هیدروکسی پروژسترون۲۵۰به فاصله یک هفته و ۴۰عدد شیاف فرتیژست۴۰۰ هر۱۲ ساعت یک عدد برام تجویز کردن برای جلوگیری از زایمان زودرس و سقط.آیا این داروها در هفته های اولیه با توجه به دوز بالای پروژسترون باعث دوجنسه بودن جنین پسر یا تغییررفتارزنانه بعد از سن بلوغ میشن؟
- بارداری
سلام خسته نباشید میخواستم بپرسم من صب ساعت 4و5 صب رابطه با نامزدم داشته ام ولی منی روی واژن ریخته شد ولی با دستمال کاغذی پاک کردم یکم روی واژن نامزدم پخش شد الانم احساس خستگی حالت تهوع داره و پاهاش سرد هنوز قرصم استفاده نکرده میخواستم ببینم احتمال بارداری هست واگه قرص اورژانسی بخوره جلوی بارداری را میگیره
- بارداری
سلاممن دو شب پیش با شوهرم رابطه داشتم و منی داخل واژن ریخته شد بلافاصله دوتا قرص ال دی خوردم شب بعد نخوردم و فردا شبش دوتا دیگه خوردم احتمال جلوگیری هست یا خیر
- ترشحات بارداری
سلام من تو ۲۴ هفته و ۵ روز بارداری هستم ترشحات سفید مایل به سبز رنگ دارم بدون خارش .آیا خطری برا جنین داره .علتش چیه
- زنان و زایمان
سلام خانم دکتر من امروز رفتم سونو یک کیست اکوفری در تخمدان چپم به ابعاد ۴۵*۲۲ دارم میخاستم بپرسم برای بادرداری مشکل ایجاد میکنع؟؟؟؟؟؟؟خانم وکتر تورو خدا جوابمو بدین داغونم حالم بده نا امیدم😭
- زنان و زایمان
سلام خسته نباشید من ۳۵ سالمه ده روز پیش سقط جنین داشتم ت ۱۶هفتهو۳روز بودجنین ولی خونریزیم باز تموم نشده طعبیعی زایمان کردم
- بارداری
با سلام من تخمدان پلی کیستیک داشتم و رفتم دکتر بهم قرص متفورمین و اهن و ضد بارداری داد تا ۳ ماه خوردم دوباره رفتم دکتر دیگه من رو معاینه کرد و گفت پرده پاره نشده و تا یک هفته قرص اسید فولیک بخور و بعد برو ازمایش هورمون بده وقتی من ازمایش رو دادم فقط اون یک ماه بعد پریودم در ۳۰ روزه شدم دکتر در تو جواب ازمایش گفت خوبه میتونی باردار بشی ولی از ماه های بعدش پریودم نا منظم شد و تا ۲ ماه پریود نشدم فکر کردم باردارم ولی ازمایش دادم نبودم ایا به نظر شما من خوب شدم ؟؟؟
- بارداری
سلام ایا رقصیدن ارام در بارداری ضرر داره خواهش میکنم جواب بدین
- بارداری
با سلام اگر قسمتی از اسپرم یک مرد جایی ریخته باشه و ناخود اگاه دست یک دختر خانم بخوره بهش و با همون دستش به مبهلش دست بزنه باردار میشه؟لطفا راهنماییم کنید
- لک بینی ابتدای بارداری
سلام.من34سالمه.2بارسقط داشتم به دلیل نبودضربان قلب جنین.26و28دی نزدیکی داشتم.امروز19بهمن بتاتیتر دادمجوابش568.6است.لک بینی قهوه ای دارم.شیاف داده دکترم.بتاش خوبه؟وازسقط دوباره میترسم.راهنمایی کنید
- دفع پروتئین
سلام خانوم دکتر نازنين در آزمايش ادرار 24ساعته مقدار دفع پروتئينم 250 هست اين مقدار از دفع تا چه حد خطر ناک است و اينکه در اين دو هفته باقي مانده تا زايمان چه عوامل يا غذاهايي ممکن است اين مقدار از دفع را تشديد کند؟
- بارداری بعد سقط
سلام من ۲ام خرداد سقط داشتم و ۱۱روزه قرص ال دی مصرف میکنم رابطه داشتم ایا با مصرف قرص ال دی بازم باید جلوگیری طبیعی میکردم ممکنه باردار باشم بازم؟
- بارداری
سلام خانوم دکتر. من هفته35 بارداری هستم بشدت نفخ (بدون یبوست) و سفتی شکم دارم طوری که وقتی دراز می کشم از درد نمی تونم به پلو بشم علتش چیست؟آیا برای جنین خطرناکه؟
- بارداری
سلام خسته نباشید ببخشید من ۳۲ هفتا هسم جفت گرید۳ ینی زایمان زودرس میشه تا چهل هفته میتونه خونرسانی کنه ؟؟؟؟؟
- ادومیوزیس
سلام ببخشید سوال من دقیقا اینکه با یه سونو واژینال میشه گفت که رحم من ادومیوز هست یا نه؟؟؟


