Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سلام مطب چه روزی باز میشود
- قرص مدورکسی پروژسترون چطور برای خونریزی قطع میکنه این بار دوم میپرسم لطفا جواب
- پریودی طولانی
21 روز یکبار عادت میشدم 8 روز هم طول میکشیدالان شده 17 روز یکبار و مدتش هم 10 روز دو روز اول خونریزی بقیه اش لکه بینی؟ علتش چیه ممنون میشم اگه پاسخ بدید ودرمانش هم چیه
- پیشگیری از بارداری
باسلام خدمت خانم دکتر من قرص ال دی مصرف می کنم ولی آخرین روز متوجه شدم به جای 21 روز 20 روز قرص مصرف میکنم.دقیق نمیدونم کدوم روزو فراموش کردم و نخوردم.الان چیکار کنم؟مشکلی پیش نیاد ممنون
- عمومی
سلام خانم دکتر عزیز، من دهمین روز پریودیم نزدیکی بدون جلوگیری داشتم بعدش هم بلافاصله قرص اورژانسی مصرف کردم احتمال بارداری هست؟ممنون میشم راهنماییم بفرمایین
- زخم در واژن
سلام روزتون بخیر جسارتا من ۲۰ سالمه چن شب پیش خود ارضایی داشتم ناخنم بلند بود انگشتمو داخل واژنم کردم الان احساس سوزش دارم و حس میکنم ناخونم خراشیدگی ایجاد کرده میخواسم ببینم خودش خوب میشه یا پمادی چیزی هس که مصرف کنم برای تسریع شدنش
- سلام آیاتزریق گارداسیل درزمان قاعدگی اشکال دارد
- احتمال بارداری
سلام خانم دکتر عزیز خسته نباشید من ۱۰ روز قبل موعد پریودم اقدام کردم الان ۳ روز از موعد پریودم گذشته امکان داره که باردار باشم ؟ شنیدم که احتمالش کمه درصدش پایینه درسته؟
- پریودی طولانی
سلام و وقت به خیر دختر سیزده ساله من در ماه مهر برای بار اول پریود شده و این پریودی در حد دوسه لکه خون بود.برای بار دوم در تاریخ ۱۵ آذر باز یک لکه مشاهده کرد و از تاریخ هفده آذر تا امروز که بیست و ششم آذر هست پریودی ادامه داره.این موضوع من را نگران کرده..اگر امکانش هست راهنمایی کنید..سپاس فراوان
- سلام خسته نباشید من ۸ ماه ازاین قرص جلوگیری درزسپتو میخورم میخام جراهی فیستول واژن برم آیا قبلش چند هفته قط کنم ؟که دچار آمبولی نشم ؟
- پریود
با سلام و خسته نباشید بیستم مرداد جراحی برداشت فیبروم داشتم ده روز بعد از عمل دیفرلین تزریق کردم ۲۲ روز بعد از عمل پریود شدم دیگه پریود نشدم تا سه ماه بعد از عمل یعنی ۲۲ ابان پریود شدم خونریزی کم بود ولی مشکلی نداشتم حالا بعد از دو هفته مجددا پریود شدم بخاطره پریود زود هنگام نگرانم بیستم مهر اومدم خدمت شما سونو انجام دادین فرمودین مشکلی نداری راهنمایی بفرمایید خانم دکتر که علت پریود زود هنگام چیست؟ با تشکر
- درد شکم بعد از استفاده از پماد کلوتریمازول طبیعیه؟؟؟؟
سلام من برای اولین بار دیشب یه اپلیکاتور از این پماد به داخل واژنم ریختم و از یک ساعت بعدش شکمم درد گرفته و انگار باد داخل شکم و معدم جمع شده در صورتی که هیچ چیزی نیست میخواستم بدونم این درد طبیعیه یا خیر؟؟؟؟؟ سوال بعدیمم اینه که الان که رفتم سرویس بهداشتی چیزی از پماد بیرون نیومد مشکلی نداره؟؟؟
- imp source
Read Full Report https://nutramed.health/lithuania/slimming/sirt2s-slimming-capsules/
- خونریزی هنگام خوردن قرص پروژسترون
سلام من روز نهمی هست که دارم قرص مدروکسی پرژسترون رو میخورم، و باید تا ۱۵ روز بخورم ولی الان که روز نهم خوردن قرصمه حتی منظم دارم میخورم و قطع نکردم ولی به خونریزی مثل پریود افتادم ، به خوردن قرصم ادامه بدم؟
- دزوسپتیو
با سلام من برای پیشگیری از بارداری قرص دزوسپتیو استفاده میکنم ۹روز از پریودی من میگذره و این قرص رو پیدا نکردم امروز زدستم رسید آیا میتونم از روز نهم شروع کنم؟
- عفونت واژینال
سلام دکتر عزیزم من پیش شما فریط کردم پارسال و هرچهار ماه میام معاینه از دیروز به طرز شدیدی خارش گرفتم پماد موضعی کلوبتازول هم زدم ولی فایده نداره و متاسفانه مطب هم بستس امروز باید چه کنممم لطفاااا یه راه حل بدین
- قرص تارخ گذشته
سلام من قرص اورژانسی تارخ گذشته استفاده کردم ایا تاثیر داره یا نه باید یکی دیگه استفاده کنم
- قرص گین اپ
سلام خانم مجردم ۱۹ سالمه دکتر من پریودیم منظم نیست قبلا قرص گین خوردم الان چند ماه پریود نشدم ممکنه از قرص باشه با خیر میشه راهنمایم کنید برم دکتر متخصص یا نه
- بازگشت به شرایط قبل از زایمان
با سلام و خسته نباشيد خدمت خانم دكتر شرف الدين مشكل رايجي كه معمولا خانوم ها پس از شيردهي پيدا مي كنند كه همون افتادگي و كوچك شدن پستان هاست گريبانگير من هم شده و متاسفانه از اونجا كه كمبود وزن هم دارم اين مشكل خيلي حاد تر شده. قبل از بارداري و زايمان در زمان عادت ماهانه احساس درد و ورم در سينه ها داشتم اما الان با اين كه يك سال و نيم از زايمانم گذشته و از نه ماهگي ديگه شير خودم رو به دخترم ندادم اما اون حالات برنگشته و احساس ميكنم حسم رو روي سينه ها از دست دادم. نميدونم راهي هست براي بازگشت به قبل و مصرف قرص ضدبارداري ميتونه به برگشت اين امركمك كنه يا خير. قبلا از پاسخگويي شما كمال تشكر رو دارم.
- آمپول سینال اف
سلام خسته نباشید من روز۷ پریودی همیشه پاک میشدم ایندفعه گفتین روز ۸تا ده امپول بزن سینال آف امروز هنوز روز هفت هستم پاک نشدم اگ فردا هم پاک نباشم چطوری آمپول استفاده کنم حتما باید استفاده کنم چون روز۱۱هم سونو دارم


