Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سونوگرافی رحم و تخمدانها
اگر اکوی مترمرو غیر یکنواخت باشه یعمی چی
- کیست پستان
سلام من سونو گرافی انجام دادم و نوشته که کیست پراکنده به دیامتر حداکثر 10mm در پستان مشاهده شد که بعضی از انها حاوی سپتای اکوژن ظریف داخلی است . ایا سپتای اکوژن خطرناکه با نه؟ درمانی دارد؟
- پریود نشدن
سلام من سیکل قاعدگیم امروز شده ۳۳ روز ولی هنوز پریود نشدم همیشه سر وقت پریود میشدم و به طور طبیعی هم از بارداری فعلا جلوگیری میکنم علت چی میتونه باشه خیلی نگرانم
- چیزی مث تیله داخل لب بزرگ
دختر ۲۰ ساله هستم مجردمم الان چند مااه میشه که احساس میکنم یه چیزی مث تیله داخل لب بزرگ سمت چپ دستگاه تناسلیم این هم هر ماه بعد از مرور ۴ یا ۵ یا ۶ یا ۷ روز از تموم شدن پریود در میاد ، وقتی بهش دست میزنم حرکت میکنه یه جا نمیمونه پایین وبالا میره ، میخوام بدونم این مال چی ؟ آیا نیاز داره دکتر برم آیا چیزی عادی یا قابل نگران ؟ ممنونم از اینکه سوالم خوندید وجواب دادید❤
- اکو قلب جنین
باسلام وخسته نباشید خانم دکترمن هفته هجده بارداریم گفتن توسرجنین کیسته وامنیوسنتزانجام دادم جواب سه روزه خداروشکرهمه سالم بودوبعدازاون سونو کردوگفت همه چیز خوبه،ولی درنامه به دکترم گفته اکوی قلب پیشنهاد میشود،الان هفته نوزده وشش روزم وجنین پسره،امروز دکترم گفته چون نوشتن اکوی قلب انجام شه ایا حتمابایدانجام شه؟واینکه دیگه واقعاهزینه هاسنگینه برام 😢جای دولتی دررشت هست که انجام بدم ممنون ودعاگوتونم جواب بدین💙
- خونریزی بعد از قاعدگی
سلام وقت بخیر خانوم دکتر من دو ماهه که پنج یا شش روز بعد از اتمام قاعدگی دچار خونریزی میشم ممنون میشم بگین مشکلم چیه و اینکه یک سونو کامل رحم هم انجام دادم و مشکلی نبوده؟
- کیست در سونوگرافی
سلام خسته نباشید
برا من تو سونو نوشته کیست به قطر ۹ م دارای دبری درونی
- سلام خسته نباشی من دو بار سزارین کردم آخرین سزارین من دو سال میگذر بخیه م وزیر شکم میخارون علتش چیه ممنون میشم راهنمایی کنید
- پرده
سلام خانم دکتر چه جوری بفهمم پرده ام پاره شده یا نه چون یه بار ضربه خورد پایین واژن ویه بار انگشتم وارد کردم یه کم الان از وسط خط واژن دو تکه از کنار واژن بیرونه چین دار از هم جدا ویه سوراخ کوچیک بین دو لبه دیده میشه لطفا راهنمایی کنید خیلی نگرانم
- سلام و خسته نباشید من در هفته ۱۲ بارداری هستم و ب خاطر عفونت پماد کلوتریمازول ۱ درصد استفاده کردم دو شب هست که استفاده کردم و الان کمر درد شدید گرفتم ایا ربطی و پماد داره یا ن
- تنبلی تخمدان
سلام من سه ماه پیش پریودم ب مدت ۲۰روز عقب افتاده بود رفتم دکتر بهم قرص دوفاستون دادک ازشب ۱۴ پریود ب مدت ده روزاستفاده میکردم ک شب نهم پریودشدم ماه بعدشم همینطور یعنی یه هفته قبل از تاریخ پریودم پریودشدم، اما این ماه قرص نخوردم امروز بایدپریودمیشدم ولی نشدم
- پاک سازی رحم
سلام وقت به خیر من امشب رفتم پزشک زنان که امادگی پیدا کنم برای بچه دارشدن . سونا داخلی شدم دکتر گفت دهانه رحم التهاب داره و رحم ضخیم یا کلفت شده . بهم گفت برم بیمارستان واسه پاک سازی رحم . الان میخوام بدونم پاکسازی همون کورتاژ هست ؟
- شیردهی
سلام خانم دكتر عزيزم از مريضاتون هستم ٤٧ روز زايمان كردم ميخوام برم دندون پزشكي دندونم پر كنم ميتونه آمپول بزنه يا چون شير دخي هستم نميشه
- بارداری
چه موقع بعدارسقط برای اولین بار میتوانم قرص ضد بارداری مصرف کنم؟
- هیستروسکوپی
با سلام هیستروسکوپی برای خارج سازی پولیپ، در مطب انجام میشود یا بیمارستان؟ بفرمایید بیمارستانهای طرفرقرارداد شما کدام بیمارستانها هستند؟
- چندقلوزایی بدون سابقه در خانواده
سلام بنده 24ساله هستم و من و همسر خیلی به چند قلو های همسان علاقه داریم آیا میشه با روشlvf و یا با روش دیگه ایی صاحب چندقلو همسان بشیم
- فیبروم رحم
سلام خسته نباشین ببخشید من بخاطر فیبروم ۲ونیم سانتی ک دردوخونریزی بحالت لخته داشتم ومقداری کم خون شدم ب دکترمراحعه کردم ک گفتن باید عمل بشم واینکه دو دوز آمپول واریوپپتیل ۳.۷۵بهم دادن ک ی دوز زدم حالت لکه بینی دارم گاهی واینکه خشکی واژن وعصبی میشم ک میگن بخاطر یاعسگیه اگه دوز دوم رو نزنم چی میشه ؟بحالت قبل برمیگردم؟
- پولیپ اندومتر
سلام خانم دکتر ببخشید من یک پولیپ ۱۳.۵ میلی متری در قسمت فوقانی کاویته اندومتر دارم ، در سونو نوشته شده بدون واسکولاریته ، ایا خطرناک هست ؟ مشکلی در بارداری ایجاد میکنه چون قصد بارداری دارم، و میگن جای پولیپ خیلی مهمه، و اینکه امکان بدخیم بودن هست؟
- تهوع بارداری
سلام. من دو ماه پیش رابطه داشتم با کاندوم ولی ابی داخل نرفت بعد از دوماه پریودم میشم ولی حالت تهوع و سرگیجه دارم.با بیبی چک تست گرفتم ی خط نشون داد با حرفc امکانش هس حامله باشم.لطفا جواب بدین
- خونریزی دارای نوسان پس از زایمان
سلام خانوم دکتر عزیز خسته نباشید من تا حدود روز ۴۰ بعد از سزارینم خونریزیم کم شده بود ولی مجددا شدید شد و شما قرص آهن و ال دی دادین بهم. میخاستم بدونم اگه خوب نشه و جواب نده مشکل از کجدست؟ ممنونم.


