سلام،با متخصص آلرژی و زنان خود مشورت کنید.تا دارو را به حداقل برسانند.یا تبدیل به داروی دیگری که قابل مصرف دربارداری باشد،کنند.
Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بی حسی سینه
سلام من ۲۱ سالمه جدیدا فهمیدم نوک سینه هام حس نداره قبلا اینجوری نبودم جدیدا اینجوری شدم دلیلش میتونه چی باشه؟
- ORDER BY 100
- مشکلات جنسی
سلام. من ۸ ماه ازدواج کردم ولی ما هنوز نتونستیم عمل دخول انجام بدیم. من هیچ ترس یا اینکه خودم بکشم عقب ندارم .ولی همسرم احساس میکنم زود انزاالی دارن کل شروع تمام رابط ما ۵ دقیقه هم نمیش بد ما وقتی که میخوایم وارد رابطه بشیم هیچ چیزی حس نمیکنم که چیزی بخواد وارد من بشه حتی چند بار حواسم جمع کردم سریع آلت همسرم میفته
- قرص سیبل معده رادردمیکنه یا نخیر؟
- استفاده از پماد دالاواگ سی
سلام خسته نباشید من آزمایش کولپوسکپی انجام دادم در همون روز دکتر قرص مترونیدازول اوفلوکساسین و زینک رو داد که تا آخر مصرف کردم به همراه اونها یک پماد دالاواگ cداد که بعد از گذشت 13 روز از آزمایش شروع به مصرف کردم و الان روز 6 هست احساس میکنم یکم درد دارم مال عوارض این داروست؟!!
- عفونت
سلام من به دکتر مراجعه کردم موقع انجام پاپ اسمیر گفتن عفونت قارچی شدید داری و فلوکونازول ۱۵۰ سه عدد تجویز کردن و گفتن خوب میشه ایا با همون سه عدد فلوکونازول که دادن بهم خوب میشم بعد از اینکه قرص تموم شد باز هم برای عفونتم باید برم دکتر؟
- یارداری
سلام هفته هشتم بارداریم دوبسته شیاف پروژسترون بخاطر خونریزی تجویزشده ،ولی هنوزلکه بینی دارم دارم،،کی قطع میشه این خونریزی چکارکنم...استرس هم دارم دلیلش چیه..؟
- عفونت شدید مانع بارداری میشود؟؟
سلام وقت بخیر، خانم دکتر من از 26 آبان اقدام هستم ولی متاسفانه تست خانگی منفی بود رفتم دکتر عفونت شدید داشتم، دکتر برام کرم واژینال دالاواگ سی، قرص زوتینال 500وکپسول فلوکونازول( 3روزی یکی)نوشته یک هفته استفاده کنم، این کرم وکپسول تاثیری در باروری داره؟ وجود عفونت شدیدم باعث منفی شدن تست بارداریم شده؟ یعنی با وجود عفونت نمیتونم باردار بشم، بارداری دومم هست. ممنون
- ناباروری و تاخیر در پریودی
سلام من خانمی ۲۸ ساله با سابقه ۶ نازایی و دو بار ivf و سه با iui تا به حال از پریودیم نگذشته تو این مدت ولی این ماه ده روز تاخیر دارم به نظرتون من باردارم ۲تا سقط هم داشتم که به صورت طبیعی باردار میشدم
- سؤال
ســلام اوقات خوش آیااسترس به تنهایی باعث تنبلی تخمدان می شودیاعوامل دیگرنیزتاثیرگذاراست ممنون ازپاسخگویی شما🌷
- کیست تخمدان
سلام من سنوگرافی دادم ودران قید شده که اندومتر به ضخامت ۸/۵میلی،به صورت اکوژن درفاز ترشحی میباشد.بقایای کیست لوتءال ۱۵میلی درتخمدان دیده شده،معنی ان چیست وایا خطرناک است؟
- مصرف فلوکونازول
سلام فلوکونازول را چطور مصرف کنم ؟
- اندومتر
اندومتر دو لایه تریپل لاین یعنی چی و آیا خوبه یا نه؟
- کیست تخمدان با ذرات اکوژن
سلام خانمی ۳۹ساله هستم تخمدان راستم کیستی به ابعاد ۴۸*۶۴باجدارمنظم وذرات اکوژن دیده شده،ایاخطری داره؟ بایدزود عمل بشه؟
- پرولاکتین بالا
دارویی قوی تر از کابولین هست برای پایین اوردن پرولاکتین
- سرکلاژ شکمی
سلام خانم دکتر آیا در سرکلاژ شکمی طول سرویکس کوتاه میشه یا ثابت میمونه
- علاعم بارداری
سلام علاعم بارداری درشیردهی چیه الان گریودمن 4 روز عقب افتاده چی خوبه مصرف کرد تاپریودشد
- یبوست بعد زایمان
سلام خواهرم تازه زایمان طبیعی کرده وبخیه داره کم خونی هم داره الان یبوست خیلی اذیتش می کنه شما بگید چیکار کنه
- سرکلاژ شکمی یا سرکلاژ واژینال
سلام
آيا سركلاژ شكمي محكم تر از سركلاژ از راه واژيناله؟ من دوتا سقط داشتم كه دومي سركلاژ شده بودم اما تو بيست دوهفته سقط شد اولي تو بيست شش هفته سقط شد؟
- قرص ویزان
قرص ویزان خارجی در ایران کمیاب .آیا می توان به جای قرص خارجی از ویزان ایرانی استفاده کرد. آیا همان تاثیر ویزان خارجی دارد یا خیر


