Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- خارش وسوزش
سلام خانوم دکتر من کرم واژینال دالاواگ دودرصد خانوم دکتر بهم داده استفاده میکنم حالا من میتونم تا14روز این کرم رواستفاده کنم مشکلی نداره؟؟
- لکه بینی بعداز پریود
خانم دکتر سلام من قبلا با سونوگرافی که انجام دادم معلوم شد کیست دارم الان مدتی قرص مصرف کردم که در سونوگرافی بعدی مشکلی از نظر کیست نبود ..الان مشکلم لکه بینی بعداز پریود هست که دیروز دکتر برام قرص ترنسید و دوفامد نوشتندمیخواستم بینم با توجه به اینکه هنوز قرص های جلوگیری بارداری میخورم تداخلی با این قرصها نداره؟ و این لکه بینی مرا کلافه کرده ، چه کار کنم؟
- پرده بکارت
سلام خسته نباشید ممنون میشم اگه سوالم و جواب بدین من چند بار وقتی رفتم دستشویی آب و با فشار روبه روی ورژنم گرفتم برای یک یا دو دقیقه ممکنه با این کار پرده من پاره بشه آب و با فاصله گرفتم لطفا جواب بدین ممنون
- پریود
سلام من ۶هفتع پیش زایمان زودرس داشتم الان اولین روز پریوذیم هست ولی خونریزی من خیلی شدید هست.بیمار شما هستم. خواستم بدونم این خونریزی زیاد طبیعی هست یکم نگران شدم یا با مطب تماس بگیرم.ممنونم
- پرده بکارت
سلام خانم دکتر کمکم کنید خیلی عذاب میکشم اگه دختری پرده ش در اثر چیز دیگه ای یعنی آسیب های طبیعی آسیب دیده باشه هیچ جوری نمیتونه پاکیش ثابت کنه که رابطه نداشته راه تشخیصی وجود نداره؟ دارم میمیرم تاحالا چیزی وارد نشده ولی وقتی نگاهش میکنم یه طرفش صافه و یه طرف چین چین (انگار جداشده ولی روی هم قرار گرفته) آخه چرا مال من این شکلیه اگه برم دکتر بگه آسیب دیده هیچکس حرفمو باور نمیکنه منو میکشن کاش راه تشخیصی وجود داشته باشه😢😢😢
- سلام خانم دکتر من ای وی اف کردم سه تا انتقال دادم وروز نهم در شکم وکمردرد دارم علایمش چی مثبت یامنفی
- جواب پاتولوژی هیستروسکوپی
History: Not stated Gross: Specimens are received in two containers labeled as: (A) Endometrium: multiple pieces of grey tissue and blood clots measuring 3x3x1 cm totally (B) Endocervix: multiple pieces of grey tissue and blood clots measuring 2x2x0.6 cm totally. S.O.S: A) M/2+ B) M/1 Embedded: Totally (A&B) Diagnosis: (A) Endometrial curettage: - Early secretory endometrium - Endometrial polyp (B) Endocervical curettage: Unremarkable endocervical epithelium
- سزارین
سلام خانوم دکتر عزیز من ۲۹ سالهمه من سی و سه روز است سژارین شدم هنوز در ناحیه بخیه درد دارم زیر شکمم بی حس است دکتر رفتم گفت همه چی خوبه زیر بخیه جوش زده و روی بحگخیه به اندازه نوک سوزن انگار بازه امکان داره یعد این مدت بخیه ها باز بشن در ضمن ترشح و خونریزی نداره نوزادم چون زردی داشت من بعد سه روز مجبور بودم همزاه بچه بیمارستان روم و استراحتی نداشتم خیلی نگرانم امکان عفونت و باز شدن بخیه هست کرم آلفا پزشکم داده بودن میزدم ادامه بدم یا نه بخیه ها جذبی بوده لطفا راهنمایی کنید
- تاثیر سونوی NTو NB بر غربالگری ها و تاثیر غربالگری ها بر نتیجه آزمایش آمنیوسنتز
سلام ببخشید من به جواب سونوگرافی NTو NBشک دارم میخوام بدونم اگه این سونوی NTو NB که در ۱۲ هفته و ۴ روز انجام دادم غلط بوده باشه ممکنه به خاطر اون نتیجه آزمایشهای غربالگری مرحله اول و مرحله دوم بارداری غلط بشه؟ و اگه غربالگری مرحله اول و مرحله دوم بارداری و سونو NTو NBغلط بشه ممکنه باعث بشن جواب آمنیوسنتز هم غلط بشه؟ توروخدا راهنمایی بفرمایید.
- ساام من ده تا قرص سایتوتک استفاده کردم بعداز ۵ ساعت هنوز خبری نشده چیکار کنم دو تا زیر زبون ۸ تا واژینال
- عقب افتادن پریود
سلام 18 ساله و مجرد هستم سابقه کیست درموئید دارم الان 3 روز از تاریخ پریودی گذشته و نشدم گاهي اوقات درد دارم خوراکی های قاعده آور هم مصرف کردم ولی فایده نداشته چیکار کنم؟
- مشکلات زنانه
سلام، من در روز تخمک گزاریم انفلونزا گرفتم و مجبور به خوردن مسکن و استامینوفن کودعین دار شدم و همین امر باعث شد 10روز تاخیر در پریود من رخ بده، تو این دورانی که پریود نمیشدم استخون بی نام یا استخون خاصره سمت راست من کمی درد میکرد و کشاله بیکینی سمت راستم کمی ورم کرده بود،سینه هام هم سفت شده بودن البته این ماه اصلا سینم درد نداشت فقط سفت شده بود، دیروز عادت ماهانه تموم شده ولی اون ورم هنوز نخوابیده و گاهی همون استخونم کمی درد میگیره و سینم هم سفته همچنان بدون درد ، میخواستم بدونم چرا؟ ایا چیز مشکل داری نیست؟ بخاطر به هم خوردگی هورمونم که با 10روز تاخیر عادت ماهانه شدم هستش این علاعم؟ ممنون 🙏🏻
- سویا
سلام سویادربارداریضرردارد
- آزمایش خون در بارداری
سلام هفته۲۴ بارداری هستم شما برام ازمایش خون یعنیcbcنوشتید و تحمل گلوکز . Wbc خونمو زیاد زده نگرانم😥 قندناشتام ۸۰ قند بعد گلوکز یساعته ۱۳۱ اینا چطوره؟
- دیفکت
یک دیفکت به دیامتر عرضی ۲۰میلی متر وبه طول ۱۷ میلی متر در ناحیه اینفراامبلیکال رویت شده که حاوی هرنیاسیون فت مزانتریک به ابعاد ۴۴×۳۳×۳۵ میلی متر میباشد آیا حتما ضروری هست که عمل شود اگر عمل نشود چه اتفاقی میافتد
- امپول انکسوپارین
سلام .ببخشید خانم دکتر من هفته ۳۴ بارداریم که به علت یکبارلکه بینی دکترم برا اطمینا ن امپول ریه بهم دادن ولی گفتن امپول انکسوپارین که هرروز میزنم به علت ۲ تا سقط میزدم قطع کنم..ولی من خیلی استرس دارم که باقطع امپولم مشکلی برا جنین پیش بیاد..لطفا راهنمایی کنید .ممنون
- سزارین پنجم
ایا میتوانم سزارین پنجم را انجام بدم من سنم ۳۷ سال هست
- عفونت واژن
سلام .من دو ماهه باردار بودم که متوجه جند تا ضایعه در آلت تناسلیم شدم رفتم دکتر گفتن زگیل تناسلی هست و مجددا رفتم پیش دکتر دیگه تشخیصشون باز همون بود وصبر کردم تا بعد زایمان تا سه ماه بعد زایمان پاپ اسمیر دادم در جوابش گفتن هیچ مشکلی نداری باز بعدشش ماه مجددا تکرار کردم باز هیچ مشکلی نبود و باسرکه ونمک ضایعه ها رو درمان کردم وتا الان که نزدیک دو ساله هیچ خبری از ضایعه ها نیست سوالم اینه آیا واقعا زگیل بودن اگر دکترا درست گفتن چرا در پاپ اسمیر هیچ مشکلی نداشتم
- قرص آهن
سلام در هفته۱۹بارداری هستم و دکتر هم برایم مولتی ویتامین پرگنازون تجویز کردن هم قرص آهن فرفورت با خوردن قرص آهن دچار یبوست میشوم اشکالی ندارد فقط از مولتی ویتامین استفاده کنم که آهن هم دارد؟ بهترین مولتی ویتامین در بارداری چیست؟
- زایمان زودرس


