شک داشتیم که نکنه یه موقعه ریخته شده باشه زمانی که میخواست ارضاع بشه تو بدنم نبود ولی بازم شک داشتیم
قرص اورژانسی خوردم حالا بازم احتمال بارداری هست؟ اگه هست چه قرصی بخورم؟
Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- آزمایش amh
سلام خانوم دکتر من ۲۳ سالمه سطح amh ام در ازمایش ۶.۵هستش روز ۲ پریودی ازمایش دادم ایا تنبلی تخمک دارم و نمیتونم طبیعی باردار بشم
- بارداری
سلام من فکر میکنم باردار شدم ولی هنوز یک ماه هم نشده راهی برای اینکه باردار نشم وجود داره یعنی میتونم جلوی این بارداری رو بگیرم با دارو یا آمپول
- ی الان پریودشدم تست دادم مثبت شد ازمایش خون دادم ۳۰ شدایاباردارهستم
سلام خانم دکترخسته نباشی آزمایش خون دادم ۳۰شد ایا باردارهستم ؟ الانم یه هفته خون ریزی دارم لخته خونی قهوه ایی وصورتی رنگه ممنون میشم راهنماییم کنید
- سقط
سلام.همسر من دو سه ماه علائم بارداری داشت ولی از انجام تست اجتناب میکرد. دیشب به منزل نیومد تا صبح با دلدرد شدید اومدن منزل و گفتند بعد از ۳ ماه پریود شدند . سوالم اینه که راه تشخیص سفط احتمالی چیه؟
- بارداری در دختر باکره!!
سلام آیا بارداری در دختر باکره رابطه بدون دخول و حتی اگه امکان این رو هم بدیم که منی برخورد نکرده باشه یا اصلا برخورد کرده باشه بارداری اتفاق افتاده؟همان ماهی که رابطه داشته اند پریودی صورت گرفته و دوره ۶ روزه و شدید ماه بعد از آن پریودی صورت گرفته ولی خیلی کم در حد ۳ روز ولی احساس نبض در اطراف ناف و زیر شکم داشته به همراه کمر درد و سوزن سوزن شدن در اطراف ناف و ماه بعد در نزدیکی های تایم پریودی گرفتگی در زیرشکم صورت گرفته و باز هم حس کردن نبض و کمی سینه درد واین راهم باید گفت که فرد دارای پریودی نامنظم است و از بیبی چک استفاده کرده منفی است آیا امکان بارداری هست
- دیابت بارداری
سلام خسته نباشيد من از هفته ١٢بارداري به دليل ديابت بارداري ٨واحد لومير استفاده ميكنم و مرتب قند خونم رو اندازه ميگيرم الان كه هفته ٢٣هستم چند بار پيش اومده كه قندم ٢ساعت بعد غذا ١٥٠بوده و تا يك ساعت بعدش كه دوباره اندازه گرفتم زير ١٢٠ رسيده بود غربالگري هاي اول و دومم هم خوب بود نگرانم اين قند خون بالا روي بچه تاثير بدي گذاشته باشه اگر مشكلي بود در غربالگري مشخص ميشد؟
- طول سرویکس
سلام خانم دکتر. من برای سونوگرافی هفته ۱۹ دکتر سونو واژینال شدم و طول سرویکسم ۲۸ بود. نیازی هست که سرکلاژ انجام بدم؟
- بارداری ناخواسته
بیست ساله هستم و یک کودک سیزده ماهه دارم و متوجه شده ام ک یک ماه است باردارم و من خیییلی نگران جنینم هستم چون زایمان قبلی من سزارین بوده آیا باید استراحت مطلق باشم و ممکن است اتفاقی برای جنینم پیش بیاید؟؟؟
- بارداری
سلام خانم دکتر عزیز من هفته ی بیست و هشت بارداری هستم و شبها اصلا خوابم نمیبره البته من قبل بارداری شب بیدار بودم هرکاری میکنم 6صبح خوابم میبره تاظهر میخوابم به نظر شما باید چیکار کنم ؟واینکه آیا الان ,آب کیسه آب مقدارش کمه و بچه رشدش یک هفته کمتره بیخوابی من میتونه علتش باشه؟ با تشکر از شما
- تست غربالگری
سلام ميشه سونو ntnb و آزمایش غربالگری سه ماهگی با یک روز فاصله انجام داد؟ یا حتما هر دو باید در یک روز انجام شود؟ممنونم
- بارداری
سلام .ببخشید من بانامزدم رابطه بدون دخول داشتم ولی مایع منی نامزدم روی واژنم ریخته شود ولی بلافاصله شستم الان ۲۷ ساعت میگذره ب نظرتون قرص اورژانسی مصرف کنم یانه خواهشا جواب بدید
- بارداری
سلام وقتتون بخیر خانم دکتر من حدود هشت ماهی میشه پیشگیری نمیکنم اما باردار نمیشم دو سال ازدواج کردم ازمایش دادم ویتامین د اصلا ندارم تب مالت دارم کیست هم دارم ایا اینا باعث میشن باردار نشم؟راهنمایی کنید ممنون میشم
- زایمان
سلام خانوم دکتر عزیز . من آی وی اف کرده ام و الان 12 هفته و 5 روز است که برای اولین بار باردارم . علت عمل کم تحرکی اسپرم همسرم بود. قدم 158 و وزنم 55.8 میباشد. جنینم سالم با ضربان قلب 157 ، جفت خلفی و لولایینگ . آیا با این شرایط میتوانم طبیعی زایمان کنم ؟
- مصرف دارو
سلام میخواستم بپرسم شربت اکسپکستورانت بهسا توی بارداری مجازه دکتر عمومی رفتم برام تجویز کرده هر ۶ ساعت ۱۰ سی سی مصرف کنم
- سلام من نمیدونستم باردارم و ۳ تا دونه قرص گلکسی فت خوردم البته نه پشت سر هم آیا ممکنه برای جنین مشکلی پیش بیاد؟
- سلام من رفتم دکتر برای نامنظمی پریودم قرص مدروکسی پروژسترون داد که از روز ۱۶قاعدگی بخورم بار اول که خوردم ۱دونش مونده بود پریود شدم بعد شما گفتین از روز ۱۴قاعدگی بخورم که خوردم بعد پریود شدم بسته ۱۰عددی که تموم شد فرداش خون ریزی داشتم این طوری عادت ماهیانه منظم میشه به نظرتون
- قرص اورژانسی
سلام خانم دکتر خسته نباشید من 23 ابان ماه اولین روز پریودیم بود 4 اذر ماه نزدیکی داشتم ولی چون از روشهای پیشگیری استفاده نکردم ترسیدم پیش اب وارد واژنم بشه و حامله بشم قرص اورژانسی خوردم دقیقا یک ساعت بعد از نزدیکی و 12 ساعت بعد دومین رو خوردم 13 اذرر هم با شوهرم نزدیکی داشتم و طبق ترس قبلی 4 عدد ال دی خوردم 12 ساعت بعد 4 عدد دیگه الان میترسم حامله بشم امکان داره حاملگی؟ممنون میشم جوابمو بدید
- بارداری
دیده شدن کانون اکوژن ۷ میلی متری درون آندومتر نیاز به پیگیری داره یا نه؟میتونه مانع از بارداری بشه یعنی وجود کانون اکوژن میتونن مانع از نگهداری اسپرم در رحم بشه و بارداری اتفاق نیفته؟ تشکر از پاسخگویی شما!!
- درد معده
مشکل معده دارم ولی الان نمیتونم داروهاش استفاده کنم دومپریدون امی تریپلیپین و رابزول ،،،حالا درد در معده امونم بریده انقد رفتم زیر سرم خسته شدم از امروز صبح معده درد داشتم تا غروب بزور اروم شده ولی زده سمت چپ پشت وزیردنده ها توروخدا کمکم کنید خسته شدم هفته ی ۲۷ بارداری و بارداری دومم هستش ممنون از راهنماییتون
- عوارض اورژانسی یا بارداری؟
سلام مجردم ۱۹ سالمه ، باکره ام ، رابطه سطحی دارم کلا ، مهر ماه مشکوک شدم گفتم شاید دستمون الوده بوده یا کاندوما سوراخ داشته مثلا، اورژانسی خوردم ، کاندومارو همیشه بعد ارضاش دست میزنم سالم بوده ، بعدش ابان ماه ۸ روز زودتر پریود شدم اونم خیلی خیلی سبک و بدون درد و سه روزه ، الان هم که ۱۲ دی هست با تاخیر امروز صبح خون اومد چند قطره و دیگه الان خون نمیاد درد ندارم آیا باردارم ؟؟؟؟ اگر نیستم چطور این روندو درست کنم؟؟؟


