Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سلام خانم دکتر من ۳ماهه زایمان کردم سزارین هنوز ترشحات زرد رنگ بعضی موقع با خون همراه هست میشه دلیلیش رو بگید
- خونریزی سقط جنین ۲ ماه ازسقط میگذره وهنوز قطع نشده بعد سقط کورتاژ شده
- کیست تخمدان
سلام من تقریبا یه سال هست که هرماه از وقت پریودم میگذره رفتم سونو دادم گف کیست تخمدان داری و میرم دکتر آمپول میزنن بعد از ۱۰ روز پریود میشم ماه دیگه بازم اینجوری میشم یه قرص یا راه چاره ای برای از بین بردن کیست تخمدان میخوام لطفا راهنمایم کنید
- گواهی ولادت
سلام.. روز بخیر.. خانم دکتر آیا این شایعاتی ک الآن منتشر شده ک برخی از مادر ها با همکاری و توانی و رشوه به ماما و پزشک خود تاریخ گواهی تولد را عوض کرده و تاریخ تولد واقعی بچه تغییر داده اند درست است؟.. یعنی مثلاً بچه متولد 25ام ماه است ولی با توانی و همکاری دکتر و مادر.. تاریخ تولد بچه را در گواهی تولد 15ام زده اند و در شناسنامه تاریخ تولد بچه را 15ام زده.. یا مثلا بچه متولد 10 مهر است ولی بخاطر این نیمه دوم حساب نشه.. مادر با دکتر توانی کرده تا تاریخ زایمان را 25 شهریور اعلام کند.. آیا چنین چیزی در واقع امکان پذیر است یا غیرممکن؟
- انتقال
سلام خسته نباشی خانم دکتر من پنج روز انتقال جنین داشتم دیروز یکم ترشح سفید از بدنم خارج شد ایا جنین سخت شده است
- بارداری
سلام خانم دکتر،دهمین روز پریودیم نزدیکی داشتم و از اول پریودیم قرص دروسبلا مصرف می کردم ولی شب قبل نزدیکی قرص رو فراموش کرده بودم مصرف کنم و نیم ساعت بعد از نزدیکی دوتا قرص مصرف کردم احتمال بارداری هستش ممنون میشم راهنماییم بفرمایین
- عفونت در بارداری
سلام 2ماه باردارم ازشیاف هم استفاده میکنم حالاخارش بیرون واژن گرفتم چیکارکنم
- مشکلات زنانه
سلام من ۱۲روز است که ازمصرف قرص مدروکسی گذشته امروز ۱۰روز پریودیم بود.ناخواسته مایع منی داخل ریخته شد.ایاامکان بارداری وجودداره.واینکه من ۵روزدیگ باید قرص مدروکسی رو شروع کنم ممنونم ازراهنماییتون
- قرص دوفامد
باسلام.دکتر به دلیل کیست وتنبلی تخمدان و۴ماه پریود نشدن قرص دوفامد بهم دادن که تا۱۰شب مصرف مکنم یه دونه ازقرص مونده که پریود شدم، قرص رو ادامه بدم یا نه؟ممنون
- خارش و سوزش واژن
سلام و خسته نباشید ،ببخشید من چند روزی هست که احساس سوزش و خارش دارم میخواستم ببینم علت چیه؟
- ریزش موی شدید در شیردهی
سلام، خسته نباشید، من الان یکسال هست که زایمان کردم، در تمام این مدت فرزندم از شیر خودم تغذیه کرده و من در این یکسال هنوز پریود نشدم، دو هفته میشه که دچار ریزش شدید مو شدم ، سوالم اینه که علتش می تونه پریود نشدن باشه یا کمبود ویتامین؟ قبلا هم در 4 ماهگی کودکم ریزش مو داشتم که دو ماه طول کشید تا تموم شد، الان دوباره با شدت بیشتری شروع شده.
- ناتوانی جنسی مرد
با سلام و خسته نباشید خانم دکتر یک سال و اندی هست که ازدواج کردم همسرم مشکل جنسی دارد توانایی نزدیکی کردن را ندارد و از طرفی خجالت میکشه دکتر هم نمیره و زندگیمون داره دچار بحران میشه راه حلی برای بچه دار شدن وجود داره شمارا به خدا راهنماییم کنید
- حرکت
سلام روز بخیر من توو هفته ی ۱۷/۵هستم ولی هنوز حرکت بچه مو متوجه نمیشم دلیلش چیه
- کدوم بیمارستان قرارداد دارید
سلام ببخشید خانم دکتر تو بیمارستان پارس سزارین انجام میدن؟؟
- سقط
باسلام من تو 5 ماهگی سقط داشتم به دلیل ورم شدید کلیه جنین هردو کلیه یا همون بیماری هیدرو نفرز آیا تو بارداری بعدی ممکنه همچین مشکلی پیش بیاد ودلیل چی بوده و برای بارداری بعد کی میتونم اقدام کنم
- من ۲۳سالمه خواهش میکنم راهنماییم کنید
سلام پریود که میشوم موقع مدفوع کردن مقعدم خیلی درد میکند زیر شکمم هم خیلی درد میکند دکتر هم نرفتم نگرانم خواهش میکنم راهنماییم کنید ممنون
- سلام خانم دکتر من قبل از پریود خیلی اذیت میشم یه هفته لکه بینی پیدا میکنم تا شروع بشه رفتم دکتر دکتر آزمایش ازم گرفت سونو داخلی انحام دادم کفت مشکلی نداری قرص دروسبلین بهم داد گفت دوماه بخور این ماه خوردم حالا یک هفته ست عادتم تموم شده ولی امروز ترشحات چرکی دارم مثله قبل از پریود این بخاطره چیه فکر میکنم میخوام عادت بشم
- کیست روی تخمدان
سلام.
من کیستی دارم حدود یازده سانت و دنبال پزشکی هستم که با سرنگ این کیست رو تخلیه کنه. کیست روی تخمدان راست هست. چند جا مراجعه کردم و خیلی ها گفتند میشه با سرنگ تخلیه بشه و بعضی ها هم نظرشون بر باز شدن شکم است.البته در عرض شش سال به یازده سانت رسیده
- پریود زودهنگام
سلام من ۴۲ سال سن دارم معمولا همیشه دوره پریودم ۳۰ روز منظم بود اما الان حدود یک سالی هست که گاهی ۴یا ۵ روز و این بار هم ۷ روز زودتر پریود شدم یعنی تقریبا این بار ۲۳ روز پاک بودم نمیدونم علتش چیه و آیا نیاز به بررسی داره و آیا ممکن هست علایم یائسگی زود هنگام باشه ممنون که پاسخگو هستید
- سیاهی پوست واژن
سلام اگه میشه سوال منو جواب بدید سیاهی واژن و پوست اطرافش با لیزر خوب میشه حداقل چند جلسه لیزر لازمه؟


