Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سونوگرافی رحم و تخمدان
سلام وقتتون بخیر من بعد از زایمان حدود ۳ ساله که تنظیم پریودیم بهم خورده ۳۵ سالمه بعد هم که واکسن کرونا زدم میگفتم شاید از عوارض واکسن باشه الان سونو انجام دادم اندومتر با ضخامت ۴م م و تخمدان چپ ۲۵*۱۵تخمدان راست ۲۷*۱۵ هستش دکتر نگرانم کرد گفت تخمدونام دارن کوچیک میشن میشه لطف کنید راهنماییم کنید ممنونم
- زخامت
من سی و یک سالمه مجردم و ذخامت مثانه دارم آیا درمان میشه و این تغییر شکل به حالت عادی بر میگرده از بچگی دچار این مشکل بودم
- پرده
سلام خسته نباشید من ۳ ساله پرده بکارتمو از دست دادم الان ازدواج کردم وقتی با شوهرم رابطه داشتم خون نیومد و همسرم میگ باید بریم دکتر تا دلیل خون نیومدن مشخص بشه من ۵.۶ بار با همسرم رابطه داشتم اگ الان برم معاینه بشم دکتر دلیل خون نیومدن چی میگه؟ مشخص میشه که من از قبل پرده نداشتم؟؟؟توروخدا راهنماییم کنین خیلی میترسم
- پریود
سلام،من ۳۷سال دارم اززمانی که پریود شدم همش مرتب بود فقط با تغییرفصل چندروز جابجا میشد ولی الان ماه قبل بعد دوماه پریود شدم الانم باید دوم مهرپریود میشدم که هنوز نشدم،علت چی میتونه باشه؟چیکارکنم پریود بشم؟سه ساله ازدواج کردم بچه ندارم
- عوارض فولیک اسید
سلام آیا قرص فولیک اسید مدفوع رو سیاه میکنه؟
- متخصص زنان
سلام من 4سال ازدواج كردم وهنوز باردارنشدم واز صورتم زياد مو مردانه مي ياد بيرون مي خواستم ببينم دليلش چيست وچه دارويي بايد مصرف شود كه اين موهاي زائد از بين برود
- بردار نشدن
من با همسرم رابطه داشتم هیچ قرصی هم نخوردم بعد اب منیو ریخت داخل من نمیخوام بار دار بشم بعدش رفتم ی دونه قرص ال دی خوردم رفتم تو گوگل خوندم برای اورژانسی باید چهارتا میخوردم دوباره رفتم چهارتا خوردم این اشکال داره ک پنج تا خوردم امکان بارداری وجود داره؟؟؟توروخدا جواب بدین
- Prp
سلام بعد از پی آرپی لکه بینی و درد سینه طبیعی است؟
- پریود ۱
سلام وقت بخیر دوماهه که نزدیکی نداشتم .ماه قبل پریود شدم ولی این ماه ۴ روز از موعدم گذشته پریود نشدم.قبل از این دوماه هم به مدت ۶ ماه قرص مارولین به همراه کاندوم برای پیشگیری استفاده میکردم.علت پریود نشدنم چیه.؟ روز ۲۰ سیکل ترشحات تخمک گذاری داشتم.نزدیکی هم نداشتمبا اینکه مطمئن بودم ولی باز هم .بی بی چک هم دوبار گذاشتم منفی بود .علت چیه؟
- بارداری با وجود توده هیپوفیز
با سلام.من ۳۸ سالمه.۹ ماه پیش متوجه شدم پرولاکتینم بالاست.و یک توده آدنوم ۵ میل در هیپوفیز دارم..قرص گابرگولین هفته ای یک عدد مصرف میکنم.الان پرولاکتینم نرمال شده.ولی ذخیره تخمکم پایینه و مدام در حال خونریزی و لک بینی هستم.خواستم بدونم اگه با تجویز پزشک داروهای تحریک تخمدان مصرف کنم میتونم حامله بشم؟ضرری برای پرولاکتینم نداره؟
- واکسن کرونادرزمان پریودی
ایا در زمان پریود زدن واکسن ضرر دارد
- سرکلاژ شکمی
سلام خانم دکتر شما سرکلاژ شکمی رو به روش اینترنال یا سگمان میدوزی ممنون میشم جواب بدید
- دقیقا یه ماه قبل عمل تورشن تخمدان که چند دور دوره خودش چرخیده بود به خاطر یه کیست خیلی بزرگ داشتم ۱۸ تیر پریود احرم بود که بعدش جراحی شدم به صورت اورژانسی و درد زیاد ولی هنوز پریود نشدم و نگرانم چند وقت بعد از عمل تورشن و برداشتن کیست باید پریود بشم؟
- هایمن
سلام خانم دکتر پوشیدن لگ های ورزشی تنگ کش دار یا شرت لامبادا باعث پارگی هایمن میشه؟اخه خیلی وقتا شلوار واژنمو درد میاره خاستم بدونم باعث اسیب نمیشه؟
- علت درد جای بخیه سزارین بعد از چند سال
سلام . پنج ساله که سزارین کردم ولی الان چندروزی هست جا بخیه ها از داخل درد میکنه دلیلش چیه
- کیست تخمدان
سلام خسته نباشید خانم دکتر
من قبلا کیست اندو متریوز داشتم اما نمای رحم طبیعی بود لوله رحم هیدروسالپنکس است دیروز سونو دادم دکتر گفت کیست و نمای رحم تغییر کرده
رحم نمای رتروفلکس دارد
ساختمان کیستیک مولتی لوکوله دارای چند سپتای ضخیم به ابعاد 70×68×52 درتخمدان راست دیده شد
کاهش حرکات هردو تخمدان و احشاء لگنی مشهود است
خانم دکتر اگه ممکنه درمورد سونو راهنمایم کنید - آمپول دیفرلین
باسلام و خسته نباشید ببخشید من خانمی 50 ساله هستم که کنسر سینه داشتم وتقریبا سه ماه هست تاموکسیفن مصرف میکنم دکتر برای قطع پریود آمپول دیفرلین برام تجویز کرد که یک ماه پیش یک ۳/۷۵ را تزریق کردم الان یک ماه گذشته نوبت تزریق بعدی رسیده اما متاسفانه آمپول گیرم نیومده سوالم اینه اشکالی نداره با چند روز تاخیر اونو تزریق کنم؟؟ از طرفی آمپول را که تزریق کردم تا الان خونریزی نداشتم مشکلی ایجاد نمیشه؟؟ ممنون ازپاسخگوییتون
- سلام زخم و عفونت واژن در ازمایشاتی که دکتر عمومی مینویسه مثل crp و این چیزا مشخص میشه؟
- قاعدگی نامنظم
سلام وقت بخیر ببخشید من از آمپول یک ماهه ضد بارداری استفاده میکنم بعد نزدیکی داشتیم بدون جلوگیری همون شب من پری شدم متوجه هم نبودم ونزدیک داست صبح متوجه شده مریضیم فقط اندازه یه پد اومد و الان نمیاد یعنی چی احتمال بارداری هست راستی بچه شیر خوارم دارم
- تکون خوردن جنین
سلام خانوم هفته۲۳بارداری هستم امروز ضربه های جنینو زیرشکمم حس کردم نگرانم مشکلی هست؟ اخرین بار که سونو دادم طول سرویکس۳۸بود


