Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بارداری
سلام من دو نوبت لوپومیر ۷۵تزریق کردم برای درمان اندومتریوز ایا احتمال بارداری ناخواسته هست ؟
- کیست
با سلام. من کیست اندومتریوز دارم . چندساله که ال دی خانم دکتر دادن که بخورم. الان با یبوست شدید مواجه شدم. دکتر گوارش رفتم و گفتن که مشکل من از ال دی هستش و باید ال دی رو قطع کنم تا وضعم معلوم بشه. ایا قرص دیگه ای هست که من به جای ال دی بخورم. دکتر گوارش گفتن که اصلا نباید ال دی بخورم.من یک ماه پیش ویزیت شدم پیش خانم دکتر . ایا لازمه بیام خدمتشون
- سلام وقتتون بخیر من تنبلی تخمدان خفیفی دارم برای همین دکترم یکسری قرص تحریک تخمک گذاری و آمپولhmg و hcgبرام نوشتن پریودی هامم نامنطمه، قرص دوفامد هم برام نوشتن،، دیشب که شب نهم قرص بود ی رگه ی خون دیدم،،امشب هم خیلی کم دیدم، علتش چی هست؟ ممنون میشم راهنماییم کنید🙏🏻🌸 آخه خیلی استرس دارم🥲
- بارداری
سلام خسته نباشید.من بارداری دومم هست دفعه قبل زایمان زودرس۲۴هفته داشتم الان۲۶هفته هستم ۱۶هفته سرکلاژشدم وپساری گذاشتم والان قرص ایزکسوپرین هر۸ساعت وهفته ای یک آمپول میزنم چن روزه حس میکنم بچم پایین تکون میخوره وخیلی استرس دارم ازاول بارداری تاالان همش ترشحات شیری رنگ مثل آب دارم این ترشحات خطرناک؟؟؟
- پریود
خانم دکتر من pcoهستم ،چاقم ،پریودهام نامنطمه جیکارکنم جه قرصی بخورم تخمدانام فعال بشه
- تخمک گذاری و عفونت
سلام من هفته ۲۴دایم ترشحات دارمبوی بد دکترمترانیدازول اموکسی سیلین میدبهم تامیخورم خوب قطع میکنم شروع میش اشکال ندارخودم دوباره شروع کنم انتی بیوتیک مرتب بخورم
- در مورد دسیدوایی ولومن سرویکس
من دیروز سونوگرافی بارداری انجام دادم نوشته تصویر ساک بارداری با۵mm وحدود 5w دیده شده..واکنش دسیدوایی اطراف ساک حاملگی بیش از حد نرمال است..فعلا در ساک بارداریyollk sacوfetal poleمشاهده نمیشود.لومن سرویکس در حال حاضر بسته است.
- قرص فامنیتا (پروژسترون)
سلام، برای پریود شدن بعد از ۳ ماه ، قرص پروژسترون به مدت چند روز باید مصرف بشه؟ سوال دوم اینکه اگر حین مدت خوردن قرص، پریود بشم، باید قرص رو قطع کنم یا تا اخر دوره ادامه بدم؟
- سوال مهم بارداری
سلام خانم دکتر مهربان وقت بخیر، عذر خواهی میکنم من تو سونو گرافی ۲۸ هفته طول سرویکال ۲۸ بوده ( کوتاه تر از حد نرما) و به طول (۱۱ و عرض ۱۵) funneling مشاهده شده ،، میخواستم بدونم طول سرویکال با استراحت مطلق بهتر میشه ،،و funneling تو سونو یعنی چی ؟؟
- شیافت پروجسترون
من ۶ هفته بار دارم آیا شیافت پروجسترون خوبه استفاده بشه
- ایا مصرف ۸عدد داستینکس زیاد نیست؟
سلام بنده با آزمایش متوجه شدم پرولاکتینم بالاست.دکتر برام ۸ عدد داستینکس تجویز کرد.ایا ممکنه با همون ۴ تا دونش هم خوب بشم؟اگر ۸ تا رو به اشتباه زیاد تجویز کرده باشن مشکل و عوارضی برای بدن نداره؟کلا طبق چه چیزی تعدادش تعیین میشه؟ پرولاکتینم ۲ برابر رنج نرمال آزمایشگاه بود
- سزارین
جای عمل بعد چهارسال خییلی درد میکنه
- لکه بینی
معنی این متن چیست وچه راهی برای درمان آن پیشنهاد میشود:یک منطقه اکوفری داخل کانال سیروکس مشاهده شده.
- بارداری
سلام این ماه من از روز سوم تا هفتم شبی دوتا لتروزول خوردم و روز نهم و یازدهم هم قرص سینال اف زدم و همزمان قرص اووبوست و اوزیل هم خوردم و روز پونزدهم هم hcg زدم و روز دهم ک سونو رفتم فولیکول ۱۴ داشتم الان روز ۲۹ هستم و بی بیچک زدم منفی شد یعنی قراره پریود بشم؟
- نازایی
من در بارداری اولم پره اکلامپسی شدم و فرزندم را از دست دادم کلیه چپم نارسا است و ای وی اف شدم آیا بهتر نیست این بار از روش ای یو ای که طبیعی تر است استفاده کنم؟
- قرص مدروکسی پروژسترون
سلام خسته نباشید. خانم دکتر قرص مدروکسی پروژسترون باعث جوش وآکنه وموی زائددرزیرچانه میشه ؟
- تنبلی تخمدان
سلام خسته نباشید من تنبلی تخمدان خیلی خفیف دارم و متفورمین مصرف میکنم این ماه اقدام کردم ب بارداری ایا مضر هستش مصرف قرص و اینکه میتونیم حلقه لاغری برم چون تخم ریزی کردم میپرسم ضضری نداره با تشکر
- سیکل ماهانه
سلام من یک ماهه پریودم عقب افتاده یک هفته س به طور غیرطبیعی چاق شدم امپول پروژسترون زدم...دلیل این چاقی چی هست؟وایا ممکنه بعد از عادت ماهانه برگرده
- زایمان
سلام خانم دکتر خوب هستید؟ میخواستم بپرسم من که در رابطه نزدیکی یکم درد دارم یعنی به دلیل تنگی واژن حس میکنم البته بنظر شما میتونم زایمان طبیعی خوب داشته باشم البته بدون برش؟ شما زایمان طبیعی در پوزیشن نشسته هم انجام میدین؟
- هماتوم پری ساک
همایون پری ساک ضربه به جنین می زند ؟


