Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- عفونت ادراری
سلام، وقت بخیر من بعد از نزدیکی عفونت ادراری میگیرم، روش جلوگیری کاندوم هست،پزشک اورولوژی قرص نیتروفورانتویین و ارومکس رو تجویز کرده بود که بعد از هر بار نزدیکی استفاده کنم، الان مدتیه که نیتروفورانتویین پیدا نمیشه. از طرفی هم برای بارداری اقدام کردم و متاسفانه با اولین نزدیکی عفونت ادراری گرفتم، واقعا نمیدونم باید چکار کنم، چون مطمئن نبودم باردارم یا نه قرص سفکسیم استفاده کردم برای برطرف شدن عفونتم ولی تاثیری نداره اصلاً، من فقط با سیپروفلاکساسین خوب میشم که اونم تو بارداری ایمن نیست.الان پریود شدم و مطمئن شدم باردار نیستم دارم سیپروفلاکساسین میخورم، ولی این ماه که دوباره بخوام اقدام کنم واقعا نمیدونم باید چکار کنم که بازم این داستان تکرار نشه
- کیست دارای سپتوم
من سونو گرافی. دادم قاعدگی هم منظمه الان تو سونو نوشته کیست جدار نازک بدون جز سولید و یک سپتوم جدار ظریف درونی در تخمدان راست دیده میشه این یعنی من نمیتونم باردار بشم راهنماییم کنید
- ضربه ب تخمدان
سلام خسته نباشید.خواهرم ناخواسته با پا محکم ضربه زد ب تخمدان سمت چپم الان دردش تا تو کمرم هست آیا آسیبی ب تخمدانم رسیده؟مشکلی برای باردار شدنم پیش نمیاد؟ خیلی میترسم😥🥺
- بارداری
باسلام من43ساله هستم وقصدبارداری دارم فرزندسوم چون مجددازدواج کردم وشوهرم بچه میخوادآیامیتونم بارداربشم؟
- استفاده از مایع ظرفشویی و مایع دستشویی در بارداری
ایا در دوران بارداری میتوان از مایع دستشویی استفاده کرد؟میتوان از مایع ظرفشویی استفاده کرد؟ من ۲۱ هفته باردارم بیشتر اوقات مایع دستشویی میزنم بعد دستشویی و البته مایع ظرفشویی هم میزنم به دستم نگرانم نکنه به جنین آسیب برسه.
- ممکنه باردار باشم؟
سلام خسته نباشید.ممکن هست باردار باشم ولی پریود کامل هم بشم؟؟
- تعیین جنسیت
سلام خانم دکتر شما تعیین جنسیت بروش تغذیه و زمان تخمکگذاری انجام میدین و آیا موارد موفق هم داشتین در این زمینه؟ در مورد آی یو آی تعیین جنسیت هم اگه انجام میدین میشه راهنمایی کنید ممنونم
- تاخیر پریودی
سلام من ۱۱/۲۶ پریود شدم۱۲/۲۶ و ۱/۲۶دیگه پریود نشدم وهیچ گونه جلوگیری هم نداشتم و دارویی هم مصرف نکردم سونوگرافی هم دادم مشکلی نه من وتو همسر نداریم ولی هرچی بیبی چک میزنم منفی است ایا امکان بارداری است
- حرکات جنین
سلام خانم دکتر ۲۱ هفته باردارم .همیشه حرکات جنین رو زیر شکم و بالای واژن حس میکنم .طبیعیه؟
- بارداری
سلام خسته نباشید من ۱۴فروردین پریودشدم بعد ۱۰اردیبهشت هم پریود شدم بعد توماه خرداد پریود نشدم و دذذوز ۲۰و۲۱خرداد لکه بینی داشتم و کمرم بشدت درد میکرد بیبی چک زدم منفی بود آیا من باردارم؟
- بارداری
سلام من توبارداری قبلیم سرکلاژشکمی شدم الان بارداری دومم دکترگفت بازنکردم چگونه این نوع سرکلاژ چک کرددلهره ندارم نکن بازکرده دکترم میش دید هست یانخ
- سقط جنین
سلام من حدودا10ماه پیش سزارین کردم الان باردارم و میخوام باقرص سایتوتک سقط انجام بدم میخواستم مشکلی برام پیش نمیاد؟دوز استفاده چجوریه؟؟
- بارداری
سلام خانم دکتر عزیز.خسته نباشید.من پریودای منظم دارم عکس رنگی رحمم خوب بود و در سونو در روز 10تخمک 18.5داشتم ازمایش شوهرم خوب فقط از خودم پرولاکتینم بالا بود که الان 4ماهه اصلاح شده با مصرف داستنیکس.همه چیز به ظاهر خوبه میخاستم بدونم پس چرا باردار نمیشم؟ممنون میشم جواب سوالمو بدید.خیلی استرس دارم
- رابطه جنسی محافظت نشده
سلام.خانوم دکترعزیز من بانامزدم رابطه بدون دخول داشتم وبعد از۲۴ ساعت ک گذشت دوتا قرص اووسیز۰/۷۵خوردم ومهرماه دوازدهم پریودشدم ولی رابطه بانامزدم ۲۶ مهربودوابان ماه هم روز سیزدهم پریود شدم ولی خون ریزیم به جای اینکه پنج روز باشد سه روزبود وتموم شد ولی الان چن روزه طعم دهانم تلخه وشکمم احساس میکنم بادداره به نظرتون بارداری یا ازچیز دیگه .ممنونم
- سونوگرافی
سلام خانم دکتر.وقت بخیر.در۱۸ هفتگی بارداری هستم.طبق سونو انجام شده معده جنین مختصر کوچکتر و ب اندازه ۵ میلیمتر دیده شده. وزن بچه ۲۵۶ گرم میباشد .ایا مشکلی ایجاد میشود برای جنین دراینده؟بقیه آزمایشات درست میباشد.
- چسبندگی جفت
با عرض سلام و خسته نباشید میخواستم بدونم آیا جفت قدامی به خودی خود عامل چسبندگی جفت میشود؟ عملهای جراحی رحم مثلا سزارین تاثیری در این زمینه دارد؟ آیا این امکان وجود دارو ک جفت به سمت دیگری حرکت کند یا دارویی هست که به این موضوع کمک کند؟ بسیار سپاسگزارم
- سلام آیا فیستول واژن مانع بارداری میشه
فیستول واژن مانع بارداری میشه؟
- بارداری
آیا بدون دخول و با ریختن منی روی باسن و بعد پاک کردن آن با دستمال و ده دقیقه بعد شستن آن در حموم که باسن و واژن را بشورین با دست امکان انتقال زنده شدن اسپرم زیر آب داغ یا یخ و باردار شدن با این حالت در زمان تخمک گذاری امکان دارد
- پریود نامنظم واختلال درقاعدگی
تعداد روز پریود از ۵ روز به ۳ روز کاهش پیدا با خونریزی خیلی کم اشکالی هست؟
- پرده بکارت
سلام ببخشید من شب عروسیم همسرم نتونست کامل التش و ادخال کنه و حتی خون ازم نیومد بعد ک رفتم پزشک مامایی گف هنوز دختری و فقط پردت خیلی کم زخمی شده بعد الان نزدیکه دو ماهه پریود نشدم تست بارداری انجام دادم مثبت در اومد اصلا دارم دیوونه میشم امکان بیماری چیزی هست ک عادت ماهیانم نیاد و تست مثبت باشه یا پزشک مامایی اشتباه کرده؟؟


