Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- قرص جلوگیری
سلام ببخشیدیه کودک یکساله دارم ودچارآندومیوزساده شدم باقرص درمان شدم دکتربهم قرص دروسبلین برای جلوگیری بهم داده من بسته اول روروز۵ پریودتهیه کردم ازهمون روزاستفاده کردم دوتامونده بودقرص سفیدرنگ تموم بشه پریودشدم ولی دوتاقرص آخرم خوردم بسته بعدروشروع کردمولی بسته دوم روکه هرشب بایدسرساعت ۱۲شب میخوردم سه تای اولی روهرشب یادم رفت به جاش دوتاش ساعت ۷صبح خوردم یکیشم ساعت ۱۲ظهریادم اومدآیاجلوگیری میشه آیابرای رحمم بده ازاین به بعدش ساعت ۱۲شب مصرف کنم چیکارکنم
- نازایی
سلام و عرض ادب بین اینوفولیک و اووبوست کدومش رو پیشنهاد میکنید. ممنون
- فالوآپ ومایع داخل کاویته رحم
با سلام،من دو سه روز پیش سونو واژن دادم.نوشته بود ضخامت آندومتر نسبتا یکنواخت بوده وحدود۴ mm ومقدارکمی مایع داخل کاویته رحم مشاهده شده وفالو آپ توصیه شده،درضمن هیچ موردی مربوط به خونریزی ندارم ویک بار فقط درد خفیفی زیر شکمم احساس کردم،آیا خطر دارد
- نازایی
سلام به من دکتر آمپول سیگنال آف داده گفته روزی دوبار صبح و شب میشه دو تا را تو یه موقع تزریق کرد
- قرص وروژست وپریود
سلام من مجرد و کیست سه سانتی در تخمدانم دارم یک ماه قرص دوفامد مصرف کردم ولی تغییری نکرد متخصص برایم وروژست تجویز کرد و گفتند که به مدت سه ماه نباید پریود بشی اما من بعد از مصرف ۲۰ روز از قرص وروژست و هشت روز دقیقا زودتر از تایم اصلی پریود و خونریزی خیلی شدیدی دارم آیا باید قرص رو ادامه بدم یا قطع کنم؟
- اختلال در عادت ماهیانه
سلام من دخترهستم و اين تقريبا ي ماهه عادت ماهانم قطع شده دليلش چه و چيكار كنم
- در مورد ای وی اف
من ای وی اف کردم و ۴۱ سالمه ،،الان ۱۲ روز از انتقال گذشته و شاهد لک بودم البته هنگام اجابت مزاج و پاک کردم خون تیره یی کم دیدم نشانه چیست الان از این بابت نگرانم
- باداری و تعیین جنسیت جنین
من مادرم دختر بدنیا آورده فقط. .اولین بچم دختره ..و مطمئنم بچه ی دومم دختر میشه ..علائمم و سرد مزاجیم مشخصه که دختره بچه ی دومم...هنوز باردار نشدم ولی چیکار کنم باردار شدم پسر بشه ..ترو خدا راهنماییم کنید
- خودارضایی
سلام دکتر خواستم بپرسم خودارضایی با مالش باعث تکرر یا ریزش ادرار میشه؟
- قرص روکین
با سلام آيا در زمان مصرف قرص پيشگيري روكين ميتوان واكسن گارداسيل دوز سوم را تزريق كرد؟
- جلو افتادن پریود
سلام بنده ۱۹ سالمه متاهل هستم با شوهرم هفته ای سه بار رابطه دارم و شوهرم از کاندوم استفاده میکنه الان ۸روز مریضیم جلو افتاده دلیلش چیه
- دردهای پریودی
درود، چند سال هست که دچار دردهای شدید قاعدگی هستم، به این شکل که ده روز قبل از قاعدگی دردها شروع میشن و بعضی روزها طوری هست که فعالیتهام رو مختل میکنه و وقتی هم قاعدگی شروع میشه به مدت چهار تا پنج روز به طور مداوم دردهای خیلی شدید دارم که یک لحظه هم رهام نمیکنن، سونو دادم موردی نبود، چهار ماه قرص ال دی مصرف کردم خیلی بهتر شد و به محض قطع کردن به روال سابق برگشت، این دردها حتما علتی دارن یا ممکنه بی علت باشن؟ واقعا دیگه تحمل زندگی با این دردها برام دشواره
- ivf
سلام خانوم دکتر من روز۱۱انتقال جنین بی بی چک زدم منفی شد یعنی دیگه امیدی نیس؟
- کیست
سلام من برای کیست تخمدان رفتم دکتر همراه باچندتاقرص کرمدالاواگ۲درصدهم داده برای درمان کیست تخمدان اثری داره؟اینم بگم ترشح وعفونت و زخم واین چیزام ندارم
- قرص اورژانسی
سلام ببخشید میخواستم بپرسم که من قرص اورژانسی خوردم میخواستم بدون وقتی قرص اورژانسی استفاده میشود قرص های دیگه ی میشه استفاده کرد آخه من ساییدگی زانو دارم میتونم قرص مسکن یا قرص fastran,vitamin b1,امگا3استفاده کنم ممنون
- سلام خسته نباشید امروز ۲۷ انتقال هستم صبح خونریزی داشتم الان کم شده سه روز پیش هم که این طوری شدم دکترم گفت انوکساپارین واسپرین قطع کن خوب بودم تا صبح که دوباره خونریزی کردم شیاف ۸ساعت کردم دوتا امپول پروژسترون هر روز میزنم الان دکترم خارج از کشوره نیمتونم باهاش تماس بگیرم ممنون میشم راهنماییم کنید
- بارداری
سلام من باکره ام رابطع بدون دخول داشتم همون ماه پنجروز پریودم عقب افتاد ولی پریود شدم همون مث قبل هفت روز بود ولی خون نسبتا کمی میومد این ماه سروقت پریود شدم خون نسبت ب قبل کم بود ایا باردارم از کجا بدونم باردارم یا ن ؟ ممنون
- بارداری،،،
سلام من هفته هشتم بارداری هستم و دیروز سونو قلب رفتمو سالم بود ولی اخر شب لکه بینی شروع شد خیلی کمه حالت اب خونه باید چکار کنم؟برای بچه خطر داره
- تنبلی تخمدان
سلام من دکتر برام قرص مدروفم تجویز کردن و گتن از شب چهاردم تا ده شب بخورم یه دوره خوردم ولی تو این ماه من اول اذر پریود شدم و ششم پاک شدم ولی امروز متدجه شدم خونریزی دارم الان باید قرص و چطوری بخورم ممنون میشم جواب بدید
- بارداری
سلام خانم دکتر خانم دکتر من بیشتر تمایل به داشتن دختر دارم تمامی روزهای پریودی رویداد داشت کردم من معمولا سیکل ۳۰روزه دارم در روز ۱۴سیکل تا ۱۶من ترشح سفید رنگ شفاف دارم و همچنین در روز ۲۰ام سیکل ترشح سفید رنگ مات تقریبا مثل پنیر میخوام بدونم برای دختر دار شدن تو چه روزی از سیکل اقدام کنم راه جلوگیری من کاندوم البته بگما میدونم ۱۰۰در ۱۰۰نیست ولی به صورت تقریبی میخوام بدونم


