Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- س
سلام خانم دکترمن توهفته ۱۲ طول سرویکسم ۳۰ بوده نرماله یانه سونوشکمی بود
- iui در مطب
سلام ببخشید خانم دکتر شرف الدین ایا توی مطب کار iui انجام میدن؟
- بارداری
سلام من نزدیکی برای بارداری کردم ولی باز میتونم نزدیکی داشته باشم یعنی اب منی در داخل وازن ریخته بشه یا ن؟ مشکل ایجاد میکنه؟
- درد دور ناف
سلام در هفته ۲۲ بارداری هستم. طول سرویکسم ۲۹ است و دکتر تجویز استراحت کرده. امشب که میخواستم بخوابم یک دفعه ای دور نافم به شدت درد گرفت انگار که از هر طرف کشیده بشود. حدود ۴ دقیقه شدت داشت و بعد کمی کمتر شد. علت چیست؟آیا طبیعی است؟
- بچه هام پسر باشن ناقص میشن دختر نه
- بقایای جفت
سلام خانم دکتر من ی هفته پیش جنین ۲۰هفتم خود ب خود سقط شد طبق سونوگرافی۷ سی سی از بقایا مونده دکتر ۴عددآمپول متروژن نوشت زدم خونریزی دارم ولی خبری از جفت نیست بایدچکارکنم دفع بشه میترسم کم خونی بگیرم
- بارداری و زنان
سلام عزیزم وقت بخیر
من ۲۶سالمه ۲ساله که نامزد کردم و با الان با نظر پزشک یکماهه قرص تروسبلا برای جلوگیری مصرف میکنم تو این مدت برای اینکه قرص کاملا تاثیر بذاره از کاندوم برای پیشگیری استفاده کردیم
الان سه روز مونده به پریودیم و رابطه بدون کاندوم داشتیم و یکمقدار وارد بدنم شد
خیلی استرس دارم میخوام بدونم نیازه که قرص اورژانسی مصرف کنم؟چون بشدت هم درد لگن و کمر دارم یجورایی علائم پریودی دارم - سرکلاژ شکمی
سلام خسته نباشید من دوتا زایمان زودرس تو هفته های 24و25داشتم که دوتاش با سرکلاژ واژینال انجام دادم حتی بارداری دومم تو هفته 13با نخ مرسلین و حلقه سپاری همزمان گذاشتم و کاملا استراحت مطلق بودم ولی تو هفته 22که میرسم دهانه رحم تا سر نخ باز میشه و بآ درد و انقبیاض به بیمارستان مراجعه کردم و بچه ها مو از دست دادم دوتاشون هم مکونیومی بودن من برای بارداری بعدی باید چکار کنم آیا سرکلاژ شکمی میتونه کمکم کنه؟
- پوست شکم در بارداری
سلام وقت بخیر من باردار هستم در ماه ۷ هستم . پوست شکمم بخاطر کشیدگی که داره خارش زیادی داره. بنظرتون چه کرمی استفاده کنم ؟
- جفت
قرارگرفتن جنین در سیرکولار واندوسیروکس بسته است یعنی چی درسونوگرافی 7هفته بارداری
- آمپول لوپرومر وبارداری
سلام وقتتون بخیر من دوماه آمپول لوپرومر تزریق کردم و هنوز پریود نشدم و میخوام اقدام به بارداری کنم باید پریود بشم تخمک گذاری کنم اقدام کنم یا نه فرقی نمیکنه
- امپول
سلام امپول بتامتازون باعث کندشدن حرکات جنین میش
- فتق بارداری
سلام من قبل انجام سونوگرافی ntدردشدید شکمی گرفتم رفتم سونوگرافی کردن به من گفتن که فتق دوطرف شکمت پاره شده الان باید چیکار کنم دکترم گفته که درمان خاصی نداره .ولی هرچندوقت یبار دردهای شدیدی میگیرم بعدشم لکه بینی هام شروع میشه کمکم کنید
- قرص اینوسیتول
سلام ببخشید قرص اینوسیتول آی پی ۶ برای باردار شدن خوبه؟ آیا مشکلی برای جنین به وجود نمیاره؟ باعث سقط نمیشه؟ توروخدا راهنماییم کنید
- سوزش ادرار
سلام من ۸هفته باردار هستم .گاهی اوقات موقع ادرار کردن سوزش دارم .بخاطر عفونته؟بیام پیشتون برام آزمایش بنویسید یا نیاز نیست ؟
- زایمان
با سلام من ی پسر هستم .ی دختر مد نظر دارم برا ازدواج .ولی ی سوالی ذهنم را درگیر میشم .اینها ۴ خواهر هستن و مادرش هیچ پسری نداشته .اگه من باهاش ازدواج کنم .چند درصد احتمال داره ایشون هم دختر زا باشه فقط ؟
- مصرف استرادیول
سلام خسته نباشید ، برای انتقال ، از روز ۳ پریود قرص استرادیول ۲ مصرف کردم و به علت اینکه محلول خارجی نداشتن انتقال کنسل شد و گفتن قرصو قطع کنم ، ۱۰ روز مصرف قرص داشتم ، بعد قطع قرص خونریزی شدید داشتم و الان در موعد پریودم ، پریود نشدم ، احتمال بارداری هست ؟ پریودمم منظم بوده
- اقدام به بارداری
شماiuiباتعیین جنسیت انجام میدهید
- آریتمی
آریتمی گهگاهی قلب جنین مشکل جدی است؟
- متخصص زنان
سلام من ۲۰ سالمه از ماهه پیش وسطش دیگه جلوگیری نکردم و تصمیم به بارداری گرفتم میخوام باردار شم اما نمیشه نمیدونم باید چیکار کنم قرص جلوگیری اصلا نخوردم تا حالاوالان ماه دومه من هنوز حامله نشدم چیکار کنم؟؟؟؟


