Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سلام اگه فاصله داروی امپول واریو پپتیل بیشتراز ۲۸ روز بشه میشه آمپول تزریق کرد
من امپول روز۸ماه خرداد زدم وامروز ۱۱تیر میخواستم ببینم فاصله اش زیاد شده اشکال نداره بزنم هنوز مقدار کمی لکه بینی دارم
- لکه بینی
با سلام.من 45 روز پیش توسط شما عمل سزارین شدم.تا امروز لکه بینی دارم.الآن بسیار کم و لکه های خفیف قهوه ای است. برای پایان آن چکار باید کرد؟؟؟ با تشکر
- تنبلی تخمدان
سلام خانم دکتر من بخاطر تنبلی تخمدان مشکل موهای زائد داشتم که بخاطرش هرچند ماه یبار لیزر میرفتم میخواستم بدونم الان که حامله هستم موهای زائدام دوباره برمیگردن؟با حاملگی این مشکل بدتر میشه یا حل میشه؟ ممنونم
- لابیا
سلام من احساس میکنم واژنم تغییر شکل داده دوبار هم رفتم دکتر گفتن عمل لابیاپلاستی باید انجام بدی من به شدت از واژنم وحشت دارم انگار شبیه اسپرم شده لطفا راهنمایی کنین
- لقاح آزمایشگاهی
سلام و ادب. این باور ک میگن در روش ivf یا لقاح آزمایشگاهی چون زمان شروع بارداری از زمان لقاح است و زمان آخرین Lmp ملاک نیست طول بارداری کمتر از بارداری های طبیعی میباشد درست است؟
- کیست پستان
آیا قرص ال دی کیست به مدت یه ماه در طول سال کیست پستان را تشدید میکند
- فوکوس کلسیفیه 3میلی در تخمدان راست یعنی چه
- درباره پودر اینوفولیک
ایا اینوفولیک را میتوان بعد از غذا هم استفاده کرد اگه فراموش کردیم که قبل از غذا بخوریم؟ و یا چند ساعت بعد از غذا بخوریم اگه خوردن یک وعده را فراموش کردیم کی میتونیم جبران کنیم
- خود ارضایی
سلام من چندبار خود ارضایی انجام دادم و حس مکنم خیلی سینه هام بزرگ شدع ایا خود ارضایی باعث بزرگ شدن سینه میشه یانه؟
- سلام خانم دکتر، من ۶ماه و ۱۵ روزه زایمان کردم قرص شیردهی مصرف میکردم تا یک ماه پیش یک هفته در میان پریود میشدم الا یک ماه میشه که پریود نشودم شانزدهم ترشح قهوه ای متمایل به قرمز داشتم و قرصم رو قطع کردم ولی پریود نشدم ۲بار هم بی بی چک زدم منفی بود بنظرتون چکار کنم پریود بشم
- شکم
دوستم ضربه ای به زیر شکمم زد چند روزه یکم درد میکنه نزدیک پریودیم هم هست نمیدونم حالا درد زیر شکمم مال پریودیه یا مال این ضربه و دخترم کلاس هفتم
- قرص میریفیکا
سلام آیا مصرف قرص میریفیکا را برای افزایش سایز سینه تایید میفرمایید؟
- بیماریهای زنان
باسلام واحترام خدمت خانم دکترگرامی حدود45روزپیش به علت اثاث کشی قرص ال دی شروع کردم اسمشونمیدونم ولی ازاین مدل بودکه 7تاقرص سفیدکنارشون بود بعدازتمام شدنش ی بسته دیگه شروع کردم دوسه روزبعدلکه بینی شروع شد قرصهاروادامه دادم لکه بینی هاتموم نشده بود باز ی بسته خریدم مدلش ازاون ال دی های قدیمی هستش 21عدد کامل خلاصه الان باوجوداینکه هرشب مصرف میکنم کلی خونریزی های شبیه لکه بینی تموم نشدن آیاادامه بدم اشکال نداره یااینکه دیگه قطعش کنم؛ بعدازقطع کردن ممکنه پریود دردناک وخونریزی شدیدداشته باشم آخه توروال عادی پریودهای دردناکی دارم همیشه زودب زودمیشم 41سال دارم و16سال ازبارداری اولم میگذره بعداز12سال که اقدام کردم بلافاصله باردارشدم دراواخرماه دوم سقط داشتم بعداز3سال مجددابه یکبارعدم جلوگیری باردارشدم روز37ازشروع پری قبل سقط کردم. میتونم مشکل خاصی داشته باشم که الان باوجودخوردن قرص اینجوری لکه بینی های زیاددارم؟ شرمنده اینقدرسوال زیادشد ولی توروخدا جوابمودررابطه باادامه قرص بفرمایید. سپاسگزارم
- هایمن
خسته نباشید
میشه راجب هایمن زبانه دار، یا منگوله هایمن ی توضیحی بدین؟
میدونم این مشکل نیازمند معاینه هست..ولی خوب گفتم بپرسم ازتون..
من از وقتی که یادمه
ی مخاط قرمز رنگ همرنگ واژن ( به شکل ی زبون) خیلی خیلی کوچیک از واژنم میژد بیرون...خیلییی کوچیک (بچگی هام)
در حال حاضر بیرون زدگی نداره و کاملت رفته داخل..ولی تو حالت لیتوتومی هنوز این حالت دیده میشه..
ی مدتیه فهمیدم همه ی خانوما اینو ندارن(بعنی چون از بچگی باهام بود..فکرشم نمیکردم غیر طبیعی باشه)
این حالت طبیعیه؟
میشه یکم توضیح بدین؟ (ویرجین هستم..و به هایمن اسیبی وارد نشده) - ای وی اف
سلام خسته نباشید من ۴۰ سالمه یه دختر ۱۵ ساله دارم میخواستم ببینم میشه تعیین جنسیت انجام بدم با ای وی اف برای آوردن بچه پسر ؟ ممنونم اگر پاسخگو باشید
- ترشح قهوه ای
سلام من یک ماه پیش با عمل هیسترسکوپی پولیپم رو برداشتم بعد از گذشت یک ماه ترشح قرمز و قهوه ای دارم قرص دروسبلا هم مصرف میکنم به دکترم دسترسی ندارم میخواستم بدونم این ترشحات طبیعیه یا نه ؟ گاهی درد زیر شکم و کمر هم دارم
- خونریزی بر اثر ضربه به کمر
دیروز از چهار پایه افتادم کمر ضربه شدید دید بعدش بااینکه دور بود پاک شده بودم الان خون ریزی دارم و کمر درد زیاد برای قطع خونریزی باید چه دارویی بخورم
- آبله مرغان
سلام من الان یک هفته است که آبله مرغان گرفتم قبلش دوره پریودم تموم شده بود اما با شروع آبله دوباره خونریزی کوچکی دارم یکم رنگ خون تیره هست این مشکل حادی هست ؟
- ضربه ب تخمدان
سلام خواهرم با لگد ب تخمدان سمت چپ م ضربه زد ایا احتمالش هست ک مسکلی پیش بیاد
- بارداری
سلام خسته نباشيد
سريعترين راه بعد رابطه كه ميتوان فهميد باردار هستيم يا نه چيه به حز بي بي چك آيا با همون آزمايش خون بتا ميتوان زودتر فهميد يا آزمايش خاص ديگرى دارد
اگه بعد رابطه قرص اورژانسي مصرف بشه چقدر احتمال بارداري هست؟


