Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- لک افتادن روی صورت در بارداری
با عرض سلام وخسته نباشید خدمت دکتر عزیزم,خانم دکتر چیکارکنم در دوران بارداری رو صورتم لک نیفته,ممنون میشم اگه راهنماییم بفرمایید,
- پریود
سلام خدمت خانم دکتر عزیز ،من ۹ ماه سزارین شدم مدام خونریزی دارم ،این اواخر کمی بین خونریزیها فاصله افتاده مثلا هشت روز می شم دوباره چند روز نمی شم ودوباره می شم سونوی داپلر هم دادم سالم آزمایش سالم حتی آنتی بیو تیکهای قوی هم مصرف کردم ،انواع داروها رو هم مصرف کردم بجز قرصهای جلو گیری ،در ضمن شیر هم به نوزادم می دم.ممنون می شم بگید چکار باید انجام بدم.
- پودر کیدی لایکت
با سلام وخسته نباشید کودک من سه ماهشه ودوسه روزه که اسهال داره ایا میتونم پودر کیدی لایکت بهش بدم وطریقه مصرف ان برای نوزاد سه ماهه چگونه است
- فیبروم .میوم
در مورد جراحی میوم از رحم بصورت عمل باز و عمل بسته چه شرایطی باید داشته باشه و اینکه در استان گیلان بخوام عمل کنم کجا شرایط بهتری داره
- قرص پردنیزولون
سلام خانم دکتر من هفته ی سی و دوم بارداری هستم و قرص پردنیزولون5میخورم .هفته ی پیش سه شنبه و چهارشنبه و پنج شنبه خوردم این هفته سه شنبه خوردم و چهارشنبه یادم رفت ولی امروز که پنج شنبه است هم خوردم حالا باید چیکار کنم ؟آیا به جاش جمعه بخورم ؟
- دفع بقایای سقط
سلام من ۲۲ سالمه و در ۵ هفتگی جنین ب دلیل بارداری پوچ سقط شد و ۱ سی سی بقایا مونده کورتاژ باید بشم؟
- بارداری
سلام من 35 ساله هستم و قصد بارداری دارم آزمایشات و سونوی پیش از بارداری رو انجام دادم پرولاکتینم 45 بود ک با مصرف دارو برطرف شد دورهای پریودم بین 26تا 30 روزه هست تو سونوی واژینالی ک انجام دادم مشکل کیست یا pcos نداشتم اغلب 3 تا 4 روز قبل از هر پریودیم لکه بینی دارم بعد از پایین اومدن پرولاکتینم دو دورس ک اقدام کردم برای بارداری ولی موفقیت آمیز نبوده آیا لکه بینی مشکل ساز هست؟ علت باردارنشدنم چیز دیگه ای میتونه باشه؟
- سونوگرافی آنومالی
سلام خدمت خانم دکترعزیزبنده درهفته دوازدهم عددNB1.26mmبوده والان درهفته هجدهمNB4mmبوده باتوجه به اینکه غربالگری هام نرمال بوده ودرجنین پیلکتازی دوطرفه باعدد6mmمیلیمتردیده شده ایانیازبه آمینوسنتزدارم؟
- پلاکت خون
سلام خانم دکتر من ۳۷ هفته و ۵ روزه باردارم و هفتم تیر تاریخ زایمانم هستش،و سزارین هستم،امروز آزمایش خون دادم و پلاکتم ۱۴۳ بوده خیلییی نگرانم،دلیلش چیه یک مقدارم سرما خوردم
- یائسه کی و یادآوری
سلام من یکساله یائسه شدم آیا امکان بارداری برای من هست یا خیر؟
- لکه بینی دربارداری
سلام خسته نباشید ببخشیدمن هشت خرداد آی وی اف انجام دادم الان هفته سوم هستم روزشنبه یکم لکه بینی داشتم قطع شد امروز صبح تاحالا هم دارم البته من روزی دوتاشیاف پروژسترون میزنم بایه آمپول پروژسترون وسه تااسترادیول به صورت واژینال دوتا هم میخورم روزی یه آمپول زیرجلدی هم میزنم پی آرپی هم انجام دادم این لکه بینی اشکالی داره
- ای وی اف
سلام من چند ساله تنبلی شدید دارم خیلی دارو خوردم فولیکول خوب دارم تمام ازمایشاتمون خوب بوده ولی نمیشه میخوام برای ای وی اف اقدام کنم وقتی تنبلی دارم ایا ای وی اف ج میده نمیشه یه دوره ای یو ای کنم ممنون
- پرده بکارت
سلام 19ساله هستم و نامزدم. بعد ۲ روز از تموم شدن پریودی
با نزدیکی بدون دخول آلت
دلیل خون اومدن چیه. فقط دستشو داخل واژنم کرد بعد یک ساعت ک با دستمال خودمو پاک کردم دیدم خونیه. - دفع بقایای سقط
سلام خسته نباشید من سقط داشتم بقایای خاصی نمانده است.. 14 روز گذشته خونریزیم قطع شده سونو رفتم گفت خیلی کم مونده با پریود بعدی دفع میشود میتوانم قرص ال دی را شروع کنم..
- راجب بارداری
سلام من 5هفته و4روزه باردارم یک هفته میشه که کلا تو رختخواب افتادم و نمیتونم از رختخواب بلند شوم همش زیر دل و خود دل و کمرم درد میکنه و میپیچه بهم و تیر میکشه و درد دارم دائما اسهال هم هستم بعضی مواقع دکتر هم دو بار رفتم هر کس یه چیز میکه ممنون میشم راهنماییم کنید واقعا نگرانم بچم چیزیش نشه یه وقت
- ریزش موی شدید در شیردهی
سلام، خسته نباشید، من الان یکسال هست که زایمان کردم، در تمام این مدت فرزندم از شیر خودم تغذیه کرده و من در این یکسال هنوز پریود نشدم، دو هفته میشه که دچار ریزش شدید مو شدم ، سوالم اینه که علتش می تونه پریود نشدن باشه یا کمبود ویتامین؟ قبلا هم در 4 ماهگی کودکم ریزش مو داشتم که دو ماه طول کشید تا تموم شد، الان دوباره با شدت بیشتری شروع شده.
- ازمایش ca_ 125 ، حدود 49 است و گزارش سونوگرافی نودول در میومتر رحم میباشد
- ایاقرص چاقی باعث نازایی میشود
من استعدادچاقی ندارم قرص چاق کننده استفاده میکنم ایادراینده موجب نازایی میشه
- درد وخونریزی
سلام من در تاریخ ۱۴۰۰/۳/۲به علت بارداری خارج از رحم داروی متاتروکسات تزریق کردم ودر تاریخ۱۴۰۰/۳/۵هم با پایین اومدن آزمایش بتا از بیمارستان مرخص شدم.تا هشت روز بعد از مرخص شدن درد و لکه بینی داشتم.اما از روز نهم هم درد شدید تر شد وهم خونریزی به صورت لخته .بامراجعه مجدد به بیمارستان و گرفتن آزمایش بتا باز هم بتا رو به کاهش بود.اما همچنان درد وخونریزی شدید هست.میخاستم بدونم این درد وخونریزی طبیعی هست یا نه.ممنون میشم راهنمایی کنید .چون توی شهر من امکانات نیست وبرای مراجعه حداقل باید ۱۲۰ کیلومتر راه برم
- سوال از دکتر زنان
سلام من دوماه پیش بچه سقط کردم امروز نزدیکی داشتم متاستفانه کاندوم پاره شد دوساعت بد از نزدیکی قرص تنسی خوردم ولی اضهال گرفتم بد 3ساعت دیگه دوتا دیگه خوردم دواره باید قرص بخورم یا نه ممنونم


