Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- چند روز بعد از خوردن مجسترول پریود میشویم
جند روز بعد از خوردن مجسترول پریود میشویم
- هههههه
خودارضایی باعث پریود نشدن میشه؟
- ذخیره تخمدان
سلام خانم دکتر ایا کاهش ذخیره تخمدان علایمی داره؟ ممنون
- توده هیپکوا
سلام خانم دکتر من توده. هیپکوا دارم. در ناحیه شکم سمت چپ. خیلی درد دارم. میترسم. بدخیم. باشع میشع بهم کمک کمیذ
- سوال از دکتر زنان
سلام من بیماری کوليت روده دارم،روزی2عدد مزالازين و 1عدد لنسوپرازول ميخورم،قصد بارداري دارم،ايا مشکلی پیش نمیاد?نگرانم،
- تنبلی تخمدان
سلام خسته نباشید خانم دکتر.ببخشیدمن تنبلی تخمدان دارم و درحال اقدام برای بارداری دوم هستم دکترم شیاف پروژسترون ۴۰۰تجویزکرده.خواستم بدونم کاربردش چیه؟؟؟خونریزی غیرطبیعی ام ندارم بین سیکلم
- Mm
سلام.ببخشیدمن چهارشنبه ساعت ۷صبح پریودشدم وتا روزجمعه بعدازظهر ودیگه تموم شدچن روز حساب میشه؟وایا مشکلی هست؟ممنون ازتون
- نامنظم بودن پریودی
ابعاد رحم 55*33 م م ضخامت اندومتر 6 م م تخمدان راست 31*19 م م و چپ 27*15م م این سونو رو امروز دادم گفتند مشکلی نداری ولی دو. ماهه پریود نشدم دلیلش چیه؟ مجردم 26سالمه
- شیاف پروژسترون ۴۰۰ در بارداری
با سلام من هرموقع به حالت درازکش شیاف واژینال میذارم و تقریبا یک ساعت دراز کش میمونم ولی خیلی از شیاف بیرون میریزه . خانم دکتر خواستم بپرسم بعد از گذاشتن شیاف بجای حالت درازکش میتونم رو پهلو بخوابم تا جذب بشه؟چون احساس میکنم رو پهلو کمتر نشت میکنه باتشکر
- قاعدگی نامنظم
سلام خانوم دکتروقت بخیر من در روز اول عادت ماهانه درد زیادی در کمرم دارم برای همین ناچار به استفاده از مسکن میشم آیا اینکه در زمان پریودی مسکن میخورم موردی داره و در بارداری من برای اینده خطری ایجاد میکنه یا میتونم از مسکن استفاده کنم؟؟؟
- سلام.در رابطه داخل واژنم پاره شد و مثل شکم صدا میداد. ورم و کلی علایم داشتم.قند خونم بالا رفت و کلی خون ازم رفت. درمان نکردم. حالا بعد دو سال هیپوفیزم بزرگ شد و غده ی ادنوم سمت راست هیپوفیزم مشخص شد دقیقا سمت راست تناسلیم هم ضربه خورد و غده ی بارتولن بزرگ شد. تیروییدم مشکل پیدا کرد و کیست در اود. ایا من درمانمیشم؟ پریودیم خیلی بهم ریخݓ
- ivf
سلام خانوم دکتر من روز۱۱انتقال جنین بی بی چک زدم منفی شد یعنی دیگه امیدی نیس؟
- اقدام بارداری
سلام من حدود ۱۵ روز از پریودم میگذشت که دکتر بهم امپولhcgزد الان ۳۱ روز کلا پریود نشدم ایا باردارم
- آمپول دیفرلین
سلام من ۳۰ سالمه آمپول دیفرلین ۱۵ دی استفاده کردم بعد از اینکه پریودم تموم شد ، با همسرم رابطه داشتم و قرص اورژانسی مصرف کردم بعد ۵ روز باز پریود شدم ، بخاطر قرص هستش ؟
- سلام دکتر شب بخیر شرمنده من پریود میشم کونم تیر میکشه یعنی جوری میشم ک جیغ بزنم
- ریزش موی شدید در شیردهی
سلام، خسته نباشید، من الان یکسال هست که زایمان کردم، در تمام این مدت فرزندم از شیر خودم تغذیه کرده و من در این یکسال هنوز پریود نشدم، دو هفته میشه که دچار ریزش شدید مو شدم ، سوالم اینه که علتش می تونه پریود نشدن باشه یا کمبود ویتامین؟ قبلا هم در 4 ماهگی کودکم ریزش مو داشتم که دو ماه طول کشید تا تموم شد، الان دوباره با شدت بیشتری شروع شده.
- pcom چیست
- زایمان طبیعی پس از سزارین
سلام خانم دکتر ۳۹ ساله ام و دوماه است که سزارین کردم فرزند اولم طبیعی بود بعد از سه سال زایمان دومم را به انتخاب خودم سزارین کردم امابسیار پشیمانم از سزارین . آیا میتوانم به فرزند سوم با زایمان طبیعی پس از سه سال فکر کنم؟ متشکرم از پاسختان
- قرص دروسبلا
سلام من آ یو دی دارم همیشه قبل از هفت روز پریودی هفت روز لکه بینی دارم یعنی ۱۴ روز تا ۱۷ روز طول میکشه دکتر برام دروسبلا برای ۳ ماه تجویز کردن روش استفاده ش چحوری بین سه بسته قرص هیچ وقفه ای نباید باشه آخه بسته اش ۲۸ تایی هستش
- سرکلاژ
سلام با طول گردن رحم 6/9که بهم گفتین سرکلاژشکمی انجام بدم میتونم بچه رو تا ماه نهم نگه دارم ؟وخطرجانی برا خودم نداره؟


