Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- کیسه بارداری نامنظم
من هفته پنجم رفتم دکتر کیسه بارداری نامنظم مشاهده شد و قلب جنین هم مشاهده نشد ممکنه پوچ باشه.؟؟
- چرا بعد از سقط بتا بالا میرود؟
سلام من باردار بودم خارج رحم که با سزارین سقط کردم الان بتام روز به روز بالاتر میره شده ۱۱۰۰ باید چیکار کنم وقتی بتام ۶۷۸ بود سونوگرافی انجام دادم چیزی معلوم نبود بنظرتون چیکار کنم
- مشکل پریودعمومی زنان
سلام من مجردهستم 35ساله مدتی بود پریودنامنظم داشتم رفتم دکتر زنان برایم قرص سیبل تجویزکردوگفت تبلی تخمدان دارم الان طی یک هفته مصرف کردم و دچار سردرد،زانودردودردپستان شدم لطفابهم بگین چه بایدبکنم
- لیزر زگیل تناسلی
سلام خسته نباشید ببخشید بعد از لیزر زگیل تناسلی،، چند روز طول میکشه تا جاش خوب بشه؟و آیا رد یا همان لک هم باقی میمونه؟
- تحریک بدون ارگاسم
عرض سلام و وقت بخیر خدمت شما
بنده میخواستم بدونم اگر دختری در زمان مجردی گاهی اوقات (دفعات اندک)تحریک بشه و ترشح هم داشته باشه(تمامی علائمی که فرد را برای رسیدن به ارگاسم آماده میکنه) ولی به درجه ارگاسم نرسه و فقط در حد تحریک باقی بمونه آیا امکان ناباروری و یا کیست تخمدان و رحم در آینده برای او وجود داره؟ - دوفامد
سلام قرص دوفامد برای اینکه پریودم عقب افتاده دکتر تجویز کرده...ضرر نداره؟واینکه تا چ مدت مصرف بشه ۱۰عدد قرص است
- عفونت
سلام من بیست وسه سالمه یه فرزندهشت ماهه دارم موقه نزدیکی درددارم ممکنه عفونت باسه ادرارغلیظی هم دارم
- عمومی
سلام خانم دکتر خسته نباشید.ببخشید من ۷ماه قرص دوفاستون برای تنظیم قاعدگی مصرف کردم الان قصد بارداری دارم باز هم ادامه بدم یا قط کنم ۳۴سالم...ممنون از پاسخگوییتون
- دارو
سلام خانم دكتر عزيز من دچار رفلكس معده شدم كه خيلي اذيتم ميكنه دكتر متخصص به من داروي domperidone10 داده كه بايد قبل از هر وعده غذايي بخورم در ضمن ٦ ماه باردارم آيا مصرف اين دارو از نظر شما ايرادي نداره؟ با تشكر
- سلام برای آندومتریوز قرص وروژست مصرف میکنم الان دچار لکه بینی شدم آیا به مصرف قرص ادامه بدم یا خیر؟
- سلام خسته نباشید من از قرص واژینا استفاده کردم ۲تا زیرزبانی ۴تا واژن استفاده کردم افتادم سر خون ریزی ولی خیلی کم بعدش رفتم دستشوی قرصها کاملا افتادن الان جکارکنم
- مصرف مترژن برای دفع بقایا
باسلام من یک ماه پیش سقط کردم رفتم سونو گفت بقایا دارم،خونریزی ندارم دکتر بهم مترژن داد آیا استفاده کنم ؟مترژن جلوی خونریزی رو نمیگیره؟
- بالا بودن عددبتا
سلام من دوماه سقط کردم توازمایش ها عددبتام هی بالا میره دکترا میگن باید شیمی درمانی بکشی یعنی سرطان دارم
- درد
با سلام علت در کلیتوریس واژن نمیدونم اسمشو درس میگم یا چیز دیگه ای هست نوک بالایی چرا دست میزنم بهش درد میگیره طبیعی هست ؟
- پریودی
باسلام وقتتون بخیر خانم دکتر موقع پریود ترشحات کشدار شفاف قرمز خیلی کم رنگ میبینم زیادم هستن قبل اینکه تنبلی بگیرم هم بود ولی کم بود ولی الان زیاد شده و خونریزیمم بخاطر قرص سیپروترون کم شده البته تنبلی تخمدان هم دارم و ازمایشم دادم دو ماه پیش خوب بوده و فعلا قرص سیپروترون کامپاند میخورم و عفونت و خارش هم ندارم ببخشید خانم دکتر این ترشحات طبیعی هست؟ میشه علت بیشتر شدنت بخاطر قرص باشه ؟
- imp source
Read Full Report https://nutramed.health/lithuania/slimming/sirt2s-slimming-capsules/
- عفونت واژن
سلام.من پنج ماهه ازدواج کردم و فقط یکبار رابطه جنسی کامل داشتم اما در حین رابطه متوجه ترشحات پنیری شکل شدم. این ترشحات قبل از رابطه و بعد از اون وجود نداشتن و ندارند و فقط در همون موقع دیده شدند و اینکه خارش و التهاب هم در قسمت واژن ندارم. آیا ممکن هست که به عفونت قارچی مبتلا شده باشم؟؟ ممنونتون میشم پاسخ بدید خیلی نگرانم
- زگیل تناسلی
سلام خسته نباشید من مبتلا به زگیل تناسلی شدم متهل هستم نوع58 اما علت اینکه دکتر برام 5 جلسه لیزر نوشتن رو نمیدونم میخوام شما برام توضیح بدید که چرا تو 5 جلسه هر جلسه چکار زگیل میشه الان سه جلسه رو رفتم ولی هنوز سرجاشه
- تاثیر پروتز سینه برروی تراکم آن
باسلام. پستان های بنده دارای تراکم زیادی هستن.آیا من میتونم از پروتز سینه استفاده کنم؟ تراکم رو بیشتر نمیکنه؟
- زخم ناحیه فورشیت
خانم دکتر بنده تقریبا یه سالی میشه که رابطه دخول رو تجربه کردم
و مشکلی هم ندارم و حتی ارگاسم واژینال هم دارم ولی همیشه اخراش سوزش میگیریم و ناحیه فورشیتم التهاب پیدا میکنه و زخم میشه یه بارم که از نزدیک معاینه شدم کفتن که آلت همسرتون به قسمت مقعد منحرف میشه و برا همین این اتفاق میوفته
یکم دیگه این قضیه داره اذیتم میکنه و اینکه خواستم بپرسم راه چاره چیه و چه پمادی بزنم که اون ناحیه ترمیم و خوب بشه و ایا باید دیگه رابطه نداشته باشم کلا؟


