Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- پریود
سلام خانم دکتر وقتتون بخیر من شیش ماه بود که قرص سیبل مصرف میکردم برای تنبلی تخمدان بعد قطع کردم و رفتم سونوگرافی دکتر بهم وفت که تنبلی رفع شده و دیگه ندارم یک هفته قبل عفونت ادرار و کلیه داشتم بهم قرص فنازوپیریدین دادم مصرف کزدم و بعد از اون من لکه های قهوه ایی میدیدم اما خون نبود دکتر رفتم گف هیچی نیس الان من پریود شدم ولی امروز سومین روزم باید باشه ولی به جای خون خون قهوه ایی میاد که نه روشنه نه تیره ولی تمام علائم پریود شدن دارم میشه کمکم کنید ممنون🙏
- بارداری
سلامخانوم دکتر،من پریودیم ده روز هستش،روز یازدهم نامزدم دستشون به پیشاب الوده شد و زد به واژنم ایا احتمال بارداری هست؟ البته من بخاطر اینکهماه قبل خونریزی زیاد داشتم از روز چهارمپریودیم قرص دروسبلین و دوپاگولین بخاطر پرولاکتین مصرف میکردم، و الان که قرص دروسبلین 21 که یه بستهشو تموم کردم خونریزی دارم ولی با حجم کمتر از ماه قبل، آیا این خونریزی میتونه به معنی عدم بارادی باشه؟ و اینکه حجم کم خونریزی اینماهم میتونه دلیلش مصرف قرص ها باشه من نگرانیم بیشتر بخاطر بارداری هست راهنماییم کنید ممنونم
- هزینه ی فریز کردن زخم دهانخ ی رحم
هزینه ی فریز کردن زخم دهانه رحم
- سلام من تخمدانم ضعیف هم کیست تخمدان ریزی دارم هم قاعدگیم زود به زود میشه مراجه کردم به متخصص زنان قصد بارداری دارم دکتر برام قرص اسید فولیک داد و ویتامین Eگفت اینها روبخور بعد سه ماه دیگه بیا من اینها رو خردم بعد سه ماه دیگه رفتم برای نامنظمی قاعدگی قرص مدروکسی پروژسترون داد و گفت اینها رو مصرف کنم بعد سه ماه دیگه بیا من دارم اینها رو مصرف میکنم گفته بود از روز ۱۶قاعدگی شبی ۱عدد بخرم حالا من دارم میخورم ۹تاشو خوردم ۱دونهش مونده پریود شدم حالا باید چی کار کنم یک دونه قرص و نظر بدین لطفا خونریزی خیلی زیادی دارم هم شکمم درد داره و هم کمرم آیا با قرص مدروکسی پروژسترون منظم میشه عادت ماهیانهم آخه همیشه پریودم نامنظم بود وخیلی زود به زود میشه ماهی ۲بار پریود میشم لطف کنید جواب بدین
سلام ابعاد تخمدان راست ۳۱،۱۸ واکوژنیسته درحدنرمال وتخمدان چپ ۳۵،۱۵ اکوژنیسته نرمال ایا تنبلی تخمدان دارم ؟
- سلام خانم بنده چهل ساله است و چهار بار سقط جنین داشته و اکنون دارای کیست میباشد لطفاً راهنمایی کنید چه دارویی مصرف کنند چون خیلی درد دارد
- کیست تخمدان
در سونوی من سه تصویر اکولوسنت به قطر ۲۴تا۲۸میلیمتر دیده شده و دو ماه هست پریود نمیشم یعنی در حد یه روز و با لکه بینی کم هست خواستم بپرسم این خطرناکه و نیاز به عمل داره یا نه
- خال روی لابیا
سلام من دیشب متوجه ی برجستگی روی سطح داخلی لابیای مینورم شدم شکل خال سیاه رنگه و اطراف خال کم رنگ تر ولی به سمت مرکز که میاد سیاه میشه می خواستم بدونم این چی میتونه باشه
- بررسی پستان
خانم ۲۵ ساله هستم درمعاینه ازسینه دکتربرام سنو نوشته جواب سونو تغییرات فیبرو گلندولار اکوژن متراکم(نمای موزاییکی) رویت شد که به نفع fcc است داکتال اکتازی خفیف رتروارئول برست دوطرف قابل رویت است B3 من خیلی نگرانم میشه لطفا راهنمایی بفرمایید
- انتقال آی وی اف
سلام من آی وی اف انجام دادم امروز تست دادم عدد 2/5 بود امکان دارد بعد از چهار روز مثبت بشه
- اینترنال اکو در مثانه چیه؟
قبلا گفتن پلی کیستیک داری و یه مدت خوب شدم .دوباره دو ماهه پریود نشدم الان رفتم سونو گفتن اینترنال اکو.یعنی چی؟ خطرناکه؟ 21سالمه مجرد درد هم ندارم
- سلام آیاتزریق گارداسیل درزمان قاعدگی اشکال دارد
- واژن
سلام من دچار زگیل تناسلی هستم و الان یک مدتی شده در قسمت لبه های بزرگ واژنم در قسمت خارجی یک برجستگی های ریز ، زیر پوستی و خب سفت حس میکنم اینا چیه و آیا خطرداره؟
- پرده بکارت
سلام من با دوس پسرم نزدیکی داشتم بعد چند روز درد داشتم رفتم دکتر گفت سالمی ولی بعدش گفت ک 24 سال ب بعد ازدواج کنی دیگه خون نمیاد چون خراش برداشته میشه در این مورد توضیح بدین
- قرص اورژانسی وعقب افتادن پریود
خانوم دکترمن اواخرمهرماه رابطه داشتم مایع داخل رحمم شدنیم ساعت بعدهمزمان دوعددقرص اورژانسی اوسیز۷۵ خوردم،۹ آبان پریود شدم کوتاه مدت وسبک بود ولی پریودی این ماهم یک هفته عقب افتاده بیبی چک هم زدم منفی بوده آیا باردارم
- عادت ماهانه
باسلام و عرض ادب من دختری ۴۰ساله هستم اخرین پریودم ۳اردیبهشت بوده است با اینکه درمانهای گیاهی چون دم کرده رازیانه و زعفران استفاده کردم ولی بازهمپریودم شروع نشده است ناگفته نماند که همیشه تاخیر رو داشتم و سالهای اخیر حدود ۳۵روز اتفاق میفتاد الان نگرانی من اینه که دچار یائسگی زود هنگامبشم میشه کمکم کنید چیکار بیاید انجام بدهم
- سلام الان که ماه رمضون هست میشه قرص استرادیول رو سحر وافطار وآخر شب خورد؟
دکتر گفتن صبح وظهر وشب قرص استرایول را بخورم میشه سحر وافکار وآخر شب بخورم
- قرص ضد بارداری بعد زایمان
سلام خانوم دکتر عزیز خسته نباشید من چهار ماه تمام که زایمان کردم بعد چهل و دو روز از زایمان قرص لاینسترول مصرف کردم میخواستم بدونم برای شروع قرص ال دی را از کی باید آغاز کنم ضمنا من بعد چهل روز پریود نشدم لطفا راهنمایی کنید اگه خواستم ال دی را شروع کنم با توجه به اینکه پریود نشدم بعد اتمام یک بسته چند روز باید منتظر پریود باشم و بسته بعدی را شروع کنم یا باید مثل لاینسترول بدون فاصله بخورم من به فرزندم شیر میدهم و بیست و نه سالم است و سابقه هشت سال مصرف ال دی را داشتم و مشکلی در این مورد ندارم
- کلدوساک رحم چیست
سلام من دیروز سونوگرافی انجام دادم و گفتم مایع کلدوساک در اطراف رحم شماوجود داره آیا کلدوساک تداوی دارد یاخیر
- هورمون مردانه
سلام خسته نباشید من دختر ۱۸ سالمه بعد از ۹ ماه خوردن قرص اسپیرونولاکتون و ال دی جوش های صورتم رفت خاستم بپرسم ۹ ماه خوردم .. خاستم بپرسم برای ثابت نگه داشتن هورمون مردانه چی جیزی بخورم بجز قرص ترو خدا میترسم نازا بشم 😭
- لاپراسکوپی
سلام در آبان ماه سال 93 جراحی لاپراسکوپی رحم و تخمدان داشتم، آخرین معاینه 94/3/20 بوده، نظر شما نیز خوب بود، آیا نیازی به معاینه مجدد است؟ ممنون.


