Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سقط جنین
سلام من ۳۳ سالمه ۳هفته پیش نزدیکی داشتم که روز بعدش قرص اورژانسی خوردم الان دوهفته از تاریخ پریودیم میگذره بیبی چک مثبت نشون داد الانم از قرص سایتوتک استفاده کردم فقط لکه بینی دارم سونو دادم گفت هیچی تو رحم دیده نشده ولی اندومترم ۱۱ضخامتش الان من بار دارم یا نه
- پریود نشدن بعد مصرف این اپ
سلام من به مدت یک ماه قرص گین اپ مصرف کردم الان این ماه پریود نشدم باید چیکار کنم خیلی نگرانم ممکنه دیگه هیچ وقت پریود نشم
- زایمان طبیعی پس از سزارین
سلام من سه ماهه سزارین دخترم بدنیااومده الان انگشتان دستم گزگزمیشه وشبهاوقتی بیدارمیشم انگشتام بسته نمیشه ویکم ماساژمیدم بعدبسته میشه یاوقتی گوشیومیگیرم دستم یادخترموشیردادنی.دکترم میگه کمبودکلسیمه نظرشماچیه وبایدچکارکنم؟
- ناباروری
- بیماری زنانه
سلام من ۲۸ سالمه ۴ سال پیش از نامزدم جدا شدم در طول دو ماه دوران نامزدی یک بار رابطه آنال داشتیم چندی پیش متوجه شدم ایشان رابطه های متعدد داشتن... درسته تا الان هیچ مشکلی نداشتم ولی استرس دارم که ممکنه hpvیا بیماری های جنسی داشته باشن و به من هم منتقل کنن... (تا الان هیچ مشکل یا علایم هیچ بیماری جنسی نداشتم حتی بابت یه مشکل دیگه هم پیش پزشک زنان رفتم چیزی نگفتن) میخواستم ببینم ۴ سال که گذشته چه بیماری هایی میتونن نهفته بمونن؟
- تاخیر در پریودی بعد از مصرف قرص اورژانسی
سلام وقت بخیر من اسفند۳روز بعد از پریودم رابطه محافظت نشده داشتم روزبعد قرص اورژانسی ۷۵ مصرف کردم طبق دستور یک هفته بعد به مدت هفت روز خونریزی داشتم البته لخته خونی ازاون موقع پریود نشدم فقط ۲روز ۲۶و۲۷فروردین لکه بینی داشتم الان نگرانم که قرص تاثیری داشته یانه؟ بعدازگذشتن ۴۰روز هنوزم پریودنشدم امکان بارداری که وجود نداره؟؟ یکبارم ازبیبی چک استفاده کردم که منفی بود
- آمپول اچ ام جی
خانم دکتر آمپول اچ ام جی برای چه کسانی تزریق میشه کاربردش چیه
- بارداری
سلام ببخشید من چهل سالمه و سه ماهه اقدام کردم برای بارداری و دو دوره قرص کلومیفن مصرف کردم اینماه شونزده روز جلو انداختم باید چکار کنم
- سونوگرافی رحم و تخمدان ها
سلام.سونو گرافی رحم اندازش ۱۰۷.۴۵.۶۲ سن ۳۷ لطفا راهنمایی کنید
- التهاب ودردوسوزش واژن
سلام وقت بخیر خسته نباشید من ۹بهمن سقط داشتم جنین قلب نداشتن که دکترمراجعه کردم میترانیدازول واژینال دادن بعدازاستفاده ازاون ازمن ترشحات پنیری شکل اومد دوسه روز بعدش پریود شدم وروزچهارم پاک شدم ونزدیکی داشتم فرداش من درد شدید واژن گرفتم ودکترمراجعه کردم گفتن قارچ داری دارو تجویز کردن که تاثیرنداشت دردوداغی شدید واژن باالتهاب داشتم که بازچندین باردکترمراجعه کردم که هیچ تاثیری نداشت باز دوروز پیش دکترمراجعه کردم گفتن عفونت نداری ولی التهاب شدیدورودی واژن دادی برام کرم واژینال بیوجرموسید پماددیپروکل قرص مترونیدازول ۵۰۰ وداکسی سایکلین۱۰۰ دادن
- اسکین تگ یا زیگیل تناسلی؟
سلام من مجرد هستم و ۶ روز پیش دربالای کلتوریسم یک خال گوشتی خیلی ریز دیدم که درد و خارش و سوزش نداره و خود به خود در اومد. به دو دکتر زنان مراجعه کردم یکی تشخیص اسکین تگ دادن و یکی مشکوک به زیگیل. دارویی ندادند. لطفا بگید اسکین تگ هست؟ چجوری از بین میره؟
- نازایی
سلام آیا قرص گین آپ باعث نازایی میشه؟
- مشاوره و قدردانی
با سلام خدمت خانم دکتر شرف الدین عزیز من همیشه اسم شما رو از افراد دور و بر می شنیدم. اما اینقدر پزشکان مختلف وجود دارند که واقعا در مواقع ضروری سردرگمی اجازه ی تصمیم گیری درست را نمی دهد. در هر صورت من از خانم مشتوفر تعریف شما را زیاد شنیدم و همینطور یکی از دوستان به اسم خانم شمیم روحی که مشکل قلبی هم داشتند جدیدا به سلامت نوزاد خودشان را به کمک شما و لطف خداوند به دنیا آوردند. البته دوستان زیادی هستند که قبلا نزد شما مراقبت های دوران بارداری و سزارین را با رضایت کامل گذرانده اند. در کل این که من مدت طولانی هست که به دنبال پزشکی زبردست هستم و از زمان تصمیم به بارداری که 7 ماه پیش بوده دو بار نزد پزشکان مختلف رفتم. من 33 ساله هستم و مشکل خاصی بجز این که هم من و هم همسرم تالاسمی مینور هستیم نداریم. دوره های پریود منظمی دارم اما سه ماه پیش یک بار سقط داشتم که پس از یک ماه و نیم اتفاق افتاد. یکی از پزشکان که برای اولین بار دیروز نزد ایشان رفتم برایم قرص ovumid رو تجویز نمودند که دلیلش رو بارداری سریعتر بیان نمودند هرچند که گفتند در باردار شدن طبیعی هم مشکلی ندارم ولی اصرار بر مصرف دارو داشتند و من به هرحال شروع به مصرف دارو کردم. سوال خاصی از شما ندارم اما چون تصمیم دارم به امید خدا برای بارداری به شما مراجعه کنم لطفا بفرمایید نیاز می بینید که قبل از باردار شدن برای ویزیت مزاحم شما باشم یا پس از مثبت شدن بارداری مراجعه کنم؟ از صبر و حوصله ی شما سپاسگذارم
- درمان میوم
سلام من سه سال پیش کوتاه تشخیصی شدم به علت خونریزی شدیدوطولانی مدت البته یه ده سالی هست که کلا خونریزی 10 روزه و نسبتا شدید هست ولی سه ماه پیش پریودم 10 روز عقب افتاده ووقتی پریود شدم خیلی شدید بود و17 روز طول کشید که با دارو قطع شد و دوباره بعد دو هفته خونریزی پیدا کرد م که دکتر گفتن دوباره باید کورتاژ تشخیصی بشید اما چون امادگی نداشت دارو مصرف کردم واین سری در اولین روز پریودم بک تیکه کوشت سفید رنگ دفع کرم که بعد از 6ساعت درد بسیار شدید وغیر قابل تحمل رخ داد دوباره سونو دادم که هیچ مشکلی نداشت و دکتر گفتن که میوم هست و دارو دادن میخواستم بدونم ایا مشکل من با دارو قابل درمان هست واینکه دفع اون تیکه گوشتی باعث بهتر شدنم میشه متشکر
- ایا اکوژن تا اخر بارداری رفع میشه
- تخمک ضعیف
سلام وقت بخیر من 35سالم هست 2تا دختر 9سال و15سال وسال قبل هم یک سقط جنین داشتم ودرمهرماه هم عمل تخمک گذاری برای آی وی اف داشتم که در سونو قبل از عمل تعداد تخمک هام 18 بود ولی بعداز عمل تخمکگذاری دکترگفت 3تا تخمک ضعیف زیر یک دارید ودیگر نمیتوانید PGDکنید و هیچ امیدی به عمل آی وی اف در مرحله بعد هم ندارید چکار کنم که دوباره تعداد تخمک هام زیاد شود آیادارویی برای تعدادتخمک زیاد بشه هست ممنون میشوم راهنماییم کنید
- خون لخته درپریود
- درد مقعدی
سلام خسته نباشین من الان نزدیک دو س روز هست ک احساس درد در داخل مقعدم مکنم و سوزش و خونی نیست ولی هر وقت مدفوع مکنم احساس مکنم ی چیز کوچیک کنارش مقعدم هستش ک کوچیکه ندیدمش ولی نرمه هر وقت مدفوع مکنم ب سختی میاد اما میاد و اینک دوباره بر میگرده داخل اینجوری نبود اصلا الان س روز اینجوری شده و من الان نزدیک یک ماه پیش بود ک سرما خوردم و ی قرص خوردم ک اسمش ازیترومایسین ۲۵۰ بود ک خوردم و میگفت اسهال میاره، تا زودتر خوب شی از اون موقع اسهال خوب نشده و بیشتر شده احساس مکنم وقتی مدفوع مکنم ب جای اینک ی دفعه بیا کم کم میاد نمیدونم چرا الان پریود شدم اصلا حالم خوب نیست ۱۷ سالمه متاهل هم هستم
- اکوی میومتر
سلام خانم دکتر من ۴۲ سالم هست و در سونو ابعاد رحم 70*41زده و اکوی میومتر خشن و یکنواخت می باشد هورمونال. ازمایش هورمونی هم دادم که مقدارش بالا هست . لطفا جواب سونو رو بفرمایید
- سقط
با عرض سلام و خیته نباشید هشت روز پیش در هفته ۵و ۵روزبا قرص سایتوتک سقط داشتم، هنوز خونریزی دارم وسونو بقایا ۱۴.۴ در ۸.۳ نشان داد خودش دفع میشه ممنون میشم کمکم کنید


