Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بلوغ
با سلام خدمت شما .به نظر شما بلوغ زودرس را باید درمان کنیم یا دستکاریش نکنیم بهتره
- زنان
جانکشن اندومتر میومتر به وضوح دیده میشود یعنی چه؟؟؟
- پریود
سلام. خانم دکتر آیا اوایل پریود ک آدم خونریزی میکند.. اگر نزدیکی کند احتمال بارداری وجود دارد؟ یا احتمال باردار شدن در روزهای اول پریود و زمانی که آدم خونریزی دارد احتمال بارداری وجود دارد؟
- نازایی
سلام خانم دکتر من تنبلی تخمدان دارم،یعنی بدون دارو پریود نمیشم،یه سپتوم کوچک هم دارم،تحت نظر دکتر یه سال و نیمه اقدام به بارداری کردم،باردار نشدم،البته با دارو اکثر ماهها هم تخمک دارم،اسپرم شوهرم نرماله،به نظرتون به خاطر تنبلی تخمدانمه که باردار نمیشم یا سپتومه؟؟؟به نظرتون سپتومو جراحی کنم؟؟؟میگن جزئی
- تنبلی تخمدان
سلام وقت بخیر دختری ۲۳ ساله و مجرد هستم پریودی نامنظم دارم سنو دادم گفتن تنبلی تخمدان داری قرص پرژستورن بهم تجویز کرد دکتر میخوام بدونم بعدا واسه بچه دار شدن دچار مشکل نمیشم تا کی باید بخورم
- واژن
سلام مجرد و ۱۸ سال واژنم و لبه هاش و ناحیه عانه صافه و لاغرها و تپل نیست چکار کنم طبیعی تپلشه لطفاً راهنمایی کنید صافه و صافه 🥺
- قرص ضد بارداری
سلام خانم دکترسوالم اینه یه بچه ۶ماهه دارم وشیرده ام وبعداز۶ماه پریودشدم ایا میتوانم ازقرص ضدبارداری بخورم ؟
- در حین مصرف قرص عادت شدم
سلام وقت بخیر الان نزدیک یک ماه کورتاژ کردم وه دکتر سنو تشخیص دادن ک بقایای سقط هنوز داخله رحمم هست. دکتر برام قرص سیپروترون کامپاند تجویز کردند الان ۶ روزه مصرف کردم وه عادت شدم
- عمومی .
سلام من عادت به خوردن مهر نماز دارم میخواستم بدونم این موضوع باعث ناباروری میشه
- درد در مقعد هنگام پریود شدن
- لیزر زگیل تناسلی
سلام خسته نباشید ببخشید بعد از لیزر زگیل تناسلی،، چند روز طول میکشه تا جاش خوب بشه؟و آیا رد یا همان لک هم باقی میمونه؟
- سلام عزیزم من به خاطره نازایی داروی هورمونی دکتر بهم قرص لتروزول وکلومیفن داد آمپول سینال اف چهار تا داد ولی الان پریودم نامنظم شده چه درمانی لازم وچیکار باید کرد یا چه چیزی برای نامنظم شدن پریودی خوبه
- سلام من یک ساله کپسول گذاشتم به بازوم الان سه ماهه خونریزی دارم رفتم دوکتورگفت وزنت زیادشده داروداداصلافایده نکردبایدچکارکنم که خونریزیم قطع بشه
سلام من یک سال و4میشه کپسول به بازوم گذاشتم اوایل خوب بودفقدپریودم زیادشده بودماه و15روزیه پریودمیشدم تا10ادامه داشت الان 3ماهه خونریزی دارم رفتم پزشک ازمایش گرفتم سنوگرافی کردم گفت مشمل نداری داروداداصلا خوب نشدم چکارکنم که خونریزیم قطع بشه
- سیتی اسکن شکم ولگن
یک دیفکت10mmدر جدار شکم درناحیه امبلیکال دیده میشودکه مطرح کننده هرنی امبلیکال میباشد
- سلام من قرص ترنسید با قرص ال دی رو باهم مصرف کردم و الان ده روزه قطع کردم و پریود نشدم باید چیکار کنم؟؟
- جلوگیری اوژانسی
باسلام و خسته نباشی برای جلوگیری اوژانس ۴قرص تاریخ گذشته ال دی ۱۰ ام سال ۲۰۲۲ مصرف کردم، تاثیر دارد؟
- پریودی سخت
واينكه قبل از شروع پريودي جوش هاي پخش شده بدي توي ،قفسه سينه تا بين سينه ها ميزنم از چيه تو ازمايش هورمون چيزي نشون نداد
- آندومتریوز
سلام خانم دکتر عزیز، من کیست آندومتریوز دارم و چندین ساله میام پیش شما و قرص روکین میخورم، میخواستم بپرسم ایا باردار بشم برام خوبه وامکان داره که آندومتریوز از بین بره یا وضعیت من بهتر بشه؟ اگه با بارداری از بین میره خواهش میکنم راهنمایی کنید ایا میتونم به صورت طبیعی خودم باردار بشم یا اینکه باید دارو مصرف کنم؟
- بارداری
سلام خانم دکتر من ۲ ماهه اقدام به بارداری کردم رفتم دکتر بهم دو ورق قرص دوفامد۱۰ داد یک ورق رو ماه اول از روز ۱۵ تا۲۵ سیکلم خوردم و جلوگیری هم نداشتم اما باردار نشدم و ورق دوم رو هم ماه دوم از ۱۵ تا۲۵ سیکلم خوردم اما بازم باردار نشدم و فقط چند روز پریودیم عقب زد خواستم بدونم نیازه که دوباره برم قرص دوفامد رو بخرم واسه ماه سوم یانه؟اگه نخورم باردازمیشم؟
- خط واژن کودک
با سلام ایا میتوان برای باز شدن خط واژن دختر ۷ ساله از پماد واژینال EStrinاستفاده کرد .چند شب و چه مقدار.ایا اگر وارد رحم شود خطرناک است و باید با دستم بکشم تا باز شود.ایا عوارض دارد تو رو خدا بهم کمک کنید من بسیار نگرانم .با تشکر از شما و آرزوی سلامتی برای شما


