Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- لبه های بزرگ
خارش و درد و ورم لبه های بزرگ چه دارویی باید مصر کرد
- مربوط به مشکلات زنان
سلام عذر میخوام من در سنو واژینال بخاطر خونریزی شدید و نامرتبی عادت ماهانه که چهار ماهه دجار شدم یک میوم ساب موکوزال اینترامورال فوندوانتریور سایز ۱۳ در ۱۴ mmومیون یا ادنومیوما فوندو پوستریور اینترامورال ۲۸در ۲۷ mmداشتم و صخامت اندومتر ۶ mmبوده ودر ازمایش هورمونی tsh 6/7و fsh40 و lh17/5 و prolactin 8/3 برام قرص دزوسپتیو برای این ماه و دوفاستون برای ماه بعد و لووکسین ۵۰ برای تیروئید که گفتن کم کاره دادن چیکار کنم ایا قرصها رو مصرف کنم با تشکر ۴۳ سالم هست
- سندروم راکی تانسکی
سلام خسته نباشید ببخشید من میخوام عمل انجام بدم چون واژنم مادرزادی کامل نشده میترسم خیلی سخت باشه گفتن سندروم راکی تانسکیه رحم دارم ولی خیلی کوچیکه میگن ایامیشه رحم بزرگ بشه؟
- درمان زگیل تناسلی
باسلام و تسته نباشید . بنده دچار زگیل خفیف تناسلی شدم . شما درمانش رو انجام میدید ؟؟
- سلاممن پریودم نامرتب بود یک هفته پربود میشدم بعد پاک شدم یک هفته بعد دوباره مریود شدم دکتر رفتم تا دو ماه اول خوب لود ولی دوبارهدبرگستم بهدقبل سونو ازمابش دادم
زنان
- ایا برای بقایای ۱۶در۱۰میلی کورتاژانجام میشود
سلام من ۳روز پیش سقط داشتم ۸هفته رفتم سونو گفت بقایای ۱۶در۱۰ میلی وجود داره ایا نیاز به کورتاژ هست یا خودبه خود دفع میشه
- خونریزی شدید2
فراموش کردم.در ادامه سوال قبلیم ذکر میکنم که متاهل هستم و 3فرزند دارم فرزند کوچکم 17ساله هست.ممنونم از شما
- قاعدگی
سلام من يک بچه پنج ساله دارم بعد از ب دنيا اومدنش تا يک سال و نيم ماهانه نشدم بعد از اون هم قاعدگي معمولي داشتم يعني درد و خونريزي طبيعي بود اما نزديک ب دوسال ميشه ک قاعدگي منظم اما خيلي دردناک و سنگين ب طوري قادر ب انجام کارهاي روزمره نيستم علاوه بر اون هم تب لرز درد در همه اعضا بدن حالت تهوع و گاهي استفراغ هم دارم خونريزي سه روز اول زياد اما از روز چهارم تا هفتم خيلي کم ميشه چند ماهي هم هست ک درد در مقعد دارم اين درد فقط دوران قاعدگي وبعد از پايان دوره تا يکي دوروز بعد هست اين بين درد شديد کمر شکم زير شکم و بگن و پاهام دارم دفع مدفوع برام خيلي دردناک و غير قابل تحمل ميشه.
- عقب افتادگی پریود
سلام من چن ماهه که قاعدگی نامنظم دارم وباآمپول قاعده میشم دکتربهم گفت تنبلی تخمدان داری وبیشترمواقع دردشدیدزیرشکم دارم این ماه آمپول زدم چهارروزپریودشدم دکترقرص مدروفم ۵داده ایابااین قرص تنبلی تخمدان برطرف میشه وقاعدگیم منظم میشه و اینکه در زیرشکمم براچیه ممنون میشم جواب بدین
- سلام برای تنبلی تخمدان و تنظیم شدن پریودم قرص سیبل بهم دادن که ۲۱شب خوردم و قط کردم چن روز بعد پریود شدم،بعد از شب ۵ام شروع کردم ب خوردن امروز که میشه روز هشتمی که شب باید قرص میخوردم خون دیدم.. الان باید چکار کنم؟
- بعد از تزریق سه عدد امپول واریوپپتیل بعد از یک ماه به دکتر مراجعه کردم و چهار عدد آمپول پروژسترون تزریق کردم الان ده روز گذشته پریود نشدم علت میتونید بفرمایید
بعد از تزریق سه عدد آمپول واریوپپتیل بعد از یک ماه بعد مراجعه به پزشک چهار عدد آمپول پروژسترون تزریق کردم الان ده روز گذشته پریود نشدم
- دلیل کیست
با سلام من دو ماه پیش قبل اینکه بدونم کیست دارم اردیبهشت ی ماه و قرص پیشگیری خوردم و پریؤد شدم بعدش ک میشع اؤل خرداد بعد از اون اقدام کردم دو روز مونده بود ب تخمک گزاریم ک کمر درد گرفتم اول تیر ک باید پریود میشدم نشدم بعد گفتم شاید واس اقدام بعد ده روز رفتم دکتر ازمایش بارداری دادم منفی شد بعدش پروژسترون زدم بعد ۱۳ روز ک پریود نشدم سنو مشخص کرد ک کیست دارم بعد تازه ی هفتس ک قرص پیشگیری و شروع کردم .من میگم خرداد ماه هفته ی دو تا قرص اهن خوردم ایا بنظرتؤن دلیل کیستم میتؤنه قرص اهنی ک خورده باشم باشه?ایا بنظرتون لخته خون و غلظت خون باعث کیستمه???اینم بگم امپول پروژسترون و ک زدم تا چار پنج روز تپش قلب شدید گرفتم و سبکی سر و خیلی حالم بد بود بعد ک پریود نشدم و قرص پیشگیری و شروع کردم پشت رون پام تقریبا ی وجب بالا تر از زانوم رگای سیاه نازک معلوم شده و دو تا سه تا جوش ریز اطرافش در اوردم اینا علایم غلظت خونه ?کیستم ۴۵ میلی متره دارای دو سپتوم نازک .خواهش میکنم لطفا جواب منو بدین??من پول ندارم دکتر مراجعه کنم سنم ۲۳ سال است و بچه هم ندارم میترسم کارم ب عمل جراحی برسه واس کیستم
- تخلیه کیست بارتولن باسرنگ
باسلام خواهش میکنم جوابم روبدین. آیا میشه کیست بارتولن رو با سرنگ تخلیه کرد؟ چون فعلا نمیخوام جراحی شم. دراینصورت شما انجام میدین؟ ممنون میشم پاسخ بدین.
- لکه بینی
سلام و سپاس از پاسخگویی تون ۴۶ سالمه دنیا به دوسال ه نامنظمی پریود ی دارم ۴ ماه نمیشم بعدیکماه میشم الان ۶ ماه نشدم و حدودا ۲۳آذر خونریزی داشتم کم و بعضی روزها مثل سفیده تخم مرغ برم کمی خون الان ۱۵ پریود ی بعدازپاکی باز لکه بینی دارم آزمایش نوشتن امروز گفتند تیروئید ندادم هورمون هام خوبه ونه من گذاری م خوبه دلیل لکه بینی م چیه؟ سپاسگزارم
- سرکلاژ شکمی
سلام خسته نباشید من سه تا زایمان زودرس داشتم میخواستم بدونم با وجود سرکلاژ شکمی باز هم امکان زایمان زودوس وجود داره
- سقط
سلام من سه ماهه بچم خودبه خودسقط شدولی هنوزپریودنشدم دلیلش چیه
- دارو
ضربه ی محکم به لبهای بزرگ و غده ی بارتولن. خارش و سوزش بالای واژن و داخل واژن قسمت بالای آن. عفونت ادرار و خارش کلیتوریس و خارش لبهای کوچک و ورم یه سمت زیر شکم. چه دارویی باید مصرف کنم؟
- کانون اکوژن در رحم بل ضخامت 6م
کانون اکوژن خطی در رحم (کلسیمفیکاسیون و با اکوهای مربوط به گاز) درمانش چیه؟ درد زیادی رو سه ماه داره تحمل میکنه و 60سالشه
- گذاشتن دستگاه آیودی و خویزری بعد شش ماه
سلام من ۳۱ سالمه و سال گذشته عمل افتادگی مثانه و رحم و کیست دمورید انجام دادم وبعد از گذشت ۸ ماه دستگاه ایودی گذاشتم و الان شش ماه از گذاشتن دستگاه می گذره هر وقت پرید میشم ۱۵تا ۱۸ روز خونریزی و لکه بینی دارم میشه راهنمایی کنید که چیکار کنم آیا به عملی که انجام دادم مربوط هست یا نه
- آندومتریوز
سلام من دوسال پیش سمت راست شکمم درد بدی داشتم بعد از هر بار پریودم و بای دوره مصرف قرص ویزان دردم دفع شد والان سمت چپ شکم و لگنم درد شدید دارم سونو کردم و گفتم آندومتریوز دارم چکار لاید بکنم بازم میتونم ویران بوخورم


