Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سرکلاژ
سلام من نارسایی دهانه رحم دارم سه سقط ۱۴ ۲۰ ۲۴ هفته دارم ک ۲۰ و۲۴ سرکلاژ واژینال شدم.متاسفانه با پارگی کیسه اب سقط شد.ایا با وجود سرکلاژ شکمی امکان ادامه بارداری هست ممنون؟
- قرص سیبل
سلام طریقه مصرف قرص سیبل رو میخواستم ، آیا قرص های سفید رنگ هم باید خورده شود یا فقط قرص های نخودی رنگ باید خورده شود ، ممنون میشم راهنماییم کنید
- خطر سرکلاژ شکمی
سلام خانوم دکتر مگه عوارض سرکلاژ شکمی چی هست که اکثریت دکترا اول میگن واژینال امتحان بشه بهتره ؟
- جوش نوک پستان
سلام وقت بخیر یه پسر سه ماهو نیمه دارم ک از دیروز وقت شیردهی درد داشتم و امروز یه جوش سفید شبیه آفت ظاهر شده لطفا راهنماییم بفرمایین اخرین سونوی پستان رو تو سال نود و سه انجام دادم ک فرمودین سالم هست
- بعد خوردن ابوراست سه ماهه حامله شدم ول سقط شد ایا من دوباره ابوراست بخورم
- بارداری
سلام من متاهلم و حدود ۱ ساله از قرص ایزوترتینویین استفاده میکنم ولی قبل اینکه دو هفته استفاده کنم فهمیدم باردارم حدود یک و نیم ماه و بارداری اولم هست دکترم گفته باید سقطش کنم آیا چاره ای جز سقط نداره و باید سقط کنم؟ممنون میشم پاسخ بدین
- هسیتوسکوپی
Endometrial polyp. I\'d endocervicitisChronic polypo
- پریود بعد از آمپول وریوپپتیل 3.75
سلام. من ماه پیش پانکچر انجام دادم. به دلیل داشتن اندومتریوز 2 آمپول وریوپپتیل 3.75 برام تجویز شده. یکی رو 21 دوره پریود و بعدی 28 روز بعد سری اول رو تزریق کردم. آیا باید طبق معمول قبل پریود بشم یا عقب میوفته؟ اگر پریود بشم مقدار خونریزی بیشتر میشه؟ این آمپول چقدر باعث بهبود اندومتریوما میشود
- واژن
سلام وقت بخیر دوماه پیش بخاطر سقط کورتاژ و هیستروسکوپی انجام دادم. یک هفته بعد از هیستروسکوپی هنگامی که به سمت چپ میخوابم یا از سینه سمت چپم به بچا شیر میدم احساس میکنم سمت چپ واژنم (از مقعد تا وآژن) تیر میکشه. دکتر هم معاینه کرد یک ماه پیش گفت رحمت مشکلی نداره .ولی هنوز هم این گرفتگی هست و ترشحات واژنم هم کم شده.علت چی میتونه باشه؟ ممنونم
- ناباروری
سلام خوبین سونوی که گرفتم نوشته یک فولیکول بادیامتر۱۴میلیمتردرتخمدان سمت راست مشهوداست وسایرشون ۶
- سرطان سینه
سلام من سونوگرافی رفتم گفتن توده هیپواکو به ابعاد 33mm در پستان سمت راست دیده میشود آیا سرطان است؟
- مصرف قرص روکین
سلام وقت بخیر بنده ۳۰ سالمه متاهلم ، و دوتا کیست در تخمدان چپ دارم دکتر زنان بهم قرص روکین داده که از روز سوم پریودی باید مصرف کنم سوالم اینه که آیا قرص روکین برا همه دچار خون ریزی بیشتر میشه یا نه؟؟؟ و اگه خون ریزی بیشتر بشه چه راهی برای قطع آن است؟؟
- نازایی
باسلام،بنده براي بارداري ٣دوره كلوميفن همراه متفورمين مصرف كردم ولي بارداري صورت نگرفت،اين ماه دكتر استراحت داد و دارو تجويز نكرد الان يك هفته است پريودم عقب افتاده با وجود اينكه من هميشه پريودام منظم بوده حتي قبل مصرف دارو آزمايشات هورموني مم نرمال بود فقط كيست ريز داشتم، ممكنه به خاطره قطع داروها پريودم عقب افتاده باشه يا نه؟
- سلام من اول بارداریم نمیدنم هم چند هفته مه میشه موهام رو رنگ کنم
- بارداری
سلام. من چند ماه پیش رابطه داشتم و شوهرم ریخت داخل وژانم قرص اورژانسی خوردم و الان یکماه پریود. نشدم. تست هم منفی میشه. و دیشب رابطه داشتم. و دوباره ریخت داخل واژنم و دیگه قرص اورژانسی نخوردم ممکنه باردار بشم
- بیماری اندومتریوز
من آمپول ایرانی بیست هشت روز آندومتریوز میزنم خونریزی دارم موندم چکار کنم اصلا با این داروها بهتر نشدم قرص جیستران هم میخورده روده درگیر این بیماری شده هردکتری رفتم نامه میزن عمل بشم ولی دکتر جراح گفت عمل آت هشت ساعت خطرناکه
- موی زاعد
سلام خانم دکتر من ۱۹ سالمه و موهای زائد درو سینه و ناف و گردن دارم مادرم م دقیقا تو این نواحی موی زاعد داره مثل همیم پریودم منظمه امکان داره این موها ارثی باسه و ربطی به بیماری نداشته باشن؟
- سلام سنوگرافی من اکوپاترن هیتروژن است یعنی چی
- عفونت
سلام اکثر اوقات ترشح ابکی سفید رنگ دارم،ایا عفونت هستش؟بو و خارش هم ندارم
- بارداری
سلام چند تا پودر ترومام میشه در بارداری استفاده کرد ؟ مثلا ۴ تا زیاد نیست ؟ ضرر نداره؟ روزی یک لیوان با دوپیمانه کافیه؟


