Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سلام من پلی کیست دارم و روز چهارم پریودی درد و خونریزی دارم اما سمت راستم و پام خیلی درد میگیره و هر دو طرف زیر شکمم یخ میشه . درد و یخ شدن مربوط به پلی کیست و کیست ها و نبلی میشه؟
- عفونت قارچی
سلام خانم دکتر عزیز خسته نباشید.من از کپسول واژینال ژینوفیلوس در هفته دو بار استفاده می کنم.از کاندوم برای جلوگیری استفاده می کنیم.چون دکترم گفتن مواد داخل کپسول باعث پارگی کاندوم میشه .سوالی که برام پیش امده شبی که از کپسول واژینال استفاده می کنم باید تا یک هفته با کاندوم جلوگیری نکنم تاثیر کپسول تا آخر ماه داخل واژینال میمونه . یا فقط همون شبی که از کپسول استفاده می کنم
- ۲۱ سالمه قسمت لگن وباسنم دوماه شدیددردمیکنه وخیلی هم لاغرشدم ریزش مودارم بعضی وقتاهم سوزش علت چیه
- تنگی واژن
منظورم ترمیم بکارت نیس خانم دکتر با این عمل دهانه واژن به حالت اولیه برمیگرده؟
- بارداری
سلام هفته ۱۸ بارداری هستم داخل سنوی آنومالی نوشته بود سرویسک بسته است و سونو واژینال هم انجام دادم طول سرویکس ۳۲ بود.من دفعه پیش یه زایمان تو هفته ۲۴ داشتم و الان چند بار شده سونو واژینال هم انجام میدم. میخاستم بدونم که باید سرکلاژ بشم یا با استراحت تموم میشه.
- اقدام به بارداری
سلام وقت بخير من روزي ٣ عدد قرص فرتيل ايد ميخورم آيا لازم هست كه ويتامين دي هم مصرف كنم؟
- پاپ اسمیر
سلام خانم دکتر. ببخشید یه سوال داشتم. تست پاپ اسمیر دادم دکتر گفت سالمی. خواستم بدونم که آیا با تست پاپ اسمیر عفونت واژن رو هم نشون میده، یا برای عفونت باید دکتر برم؟
- زنان
با سلام.سه و ماه ۱۵ روز است که زایمان طبیعی کرده ام.از بعد زایمان تا الان گاهی درد شکمی خیلی شدید دارم.اوایل به خاطر مصرف قرص اهن که باعث میشد یبوست شدید یگیرم و باعث خونریزی مقعدم میشد بود.بعد کنار گداشتن اهن بهتر شدم.ولی الان بازم همون درد رو گاهی دارم.معاینه وازینالی و سونو رحم انجام دادم مشکلی نبود.ترشحات سفید و گاهی کشدار دارم.یه مقدارم یبوست دارم.اگه ممکنه راهنماییم کنید مشکل از چیه.خیلی نگرانم.
- سزارین
سلام خانوم دکتر عزیز من ۲۹ سالهمه من سی و سه روز است سژارین شدم هنوز در ناحیه بخیه درد دارم زیر شکمم بی حس است دکتر رفتم گفت همه چی خوبه زیر بخیه جوش زده و روی بحگخیه به اندازه نوک سوزن انگار بازه امکان داره یعد این مدت بخیه ها باز بشن در ضمن ترشح و خونریزی نداره نوزادم چون زردی داشت من بعد سه روز مجبور بودم همزاه بچه بیمارستان روم و استراحتی نداشتم خیلی نگرانم امکان عفونت و باز شدن بخیه هست کرم آلفا پزشکم داده بودن میزدم ادامه بدم یا نه بخیه ها جذبی بوده لطفا راهنمایی کنید
- لاپیاپلاستی
سلام من یه دختر 25 ساله هستم و مجرد، متوجه به خاطر کاهش وزن ناگهانی که در اثر رژیم داشتم واژنم حالت شل و آویزون به خودش گرفته و رنگ قهوه ای زشتی هم داره میخواستم بدونم هزینه لاپیاپلاستیش چه قدر میشه حدودا؟
- سزارین
با سلام بنده عمل سزارین سخت داشتم که الان بعد از ۱۴روز بخیه هام عفونت دارند ونکشیدم و درد در قسمت راست شکم دارم علت چیست
- واکسن
سلام خانم دکتر من بیمار شما هستم تو هفته بارداری ۵هفته و یک روز میخواستم بدونم میشه راهنمایی کنید منو که واکسن انفولانزا تو اوایل بارداری تزریق کنم یا نه؟ یکم نگران خطرناک بودن برای جنین هستم. مشکلی نیست از نظر شما؟ مرسی ازتون که صبورین
- علت درد جای بخیه سزارین بعد از چند سال
سلام پنج سال پیش سزارین کردم از دیروز که استفراغ کردم یک طرف بخیه هام درد میکنه ممکن هست چون فشار بهم اومده بخیه هام از داخل باز شده باشه؟؟
- آیا بعد از عمل فبیروم نوع اینترامول امکان بارداری هست؟
- ادامه سوال قبل فراموشی قرص
و اکنون بعد اتمام قرص زرد دو تا قرص سفید مصرف کردم و منتظرم پریود بشم
- واژن
سلام خانم دکتر من دخترم ۲۰ماهشه موقع تعویض پوشک زمانی ک داشتم میشستمش ناخنم ب لبه واژنش خورد و خون اومد ممکنه پرده بکارتش آسیب دیده باشه؟باید چیکار کنم؟
- پارگی رحم در زمان زایمان
سلام دو بار زایمان داشتم در زایمان دوم چون دیر رفتم رحم پاره شد و الان بعد ۶ سال دوباره حامله شدم .گفتن نباید تا ۸ سال حامله می شدم الان چی کار کنم و رحم دو شاخه است؟
- بارداری&
سلام من سی سالمه تقریبا پنج ماه هستش ازدواج کردم ،چند ماه هستش تحت نظر دکترم واسه بارداری بهم آمپول داد آخرین دو تا آمپول یکیش هفتم پریودی و دومی هشتم پریودی زدم بعد آمپول اصلی که واسه آزاد سازی تخمکا هستش رو دهم پریودی زدم الان نزدیک ده روز هستش میگذره دمای بدنم تقریبا بالاست یهو احساس خستگی دارم یکی دو روزم هستش حالت تهوع دارم چند درصد احتمال این هستش که باردارم ؟ آیا تقریبا تو ده روز امکان بارداری هستش ؟ بی بی چک نگرفت گفتم شاید نشون نده ...البته دکترمم گفت تخمک سمت راستت خیلی فعاله چپمم خوبه ...ممنونم میشم واضح توضیح بدید با تشکر ..
- سلام وقت بخیر مشکل تنبلی تخمدان
سلام وقت بخیر مشکل نازایی دارم دکتر از ۱۴سیکل قرص لتروزول تجویز کردن ،قرص دگزا متازون هم واسم تجویز کردن اما دستور مصرفش رو ننوشتن میخواستم بدونم کی باید استفاده کنم؟
- پرده بکارت
سلام خسته نباشید آیا دکتر زنان که در درمانگاه ها هستن هم معاینه پرده بکارت انجام میدم من رابطه جنسی نداشتم ولی ورزش میکنم نگرانم که آیا پرده بکارتم سالمه یا نه


