Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- اندومترلاین
سلام میخواستم بدونم اندومترلاین با ضخامت mm11*9 طبیعی هست یا نه؟
- پریود
سلام خسته نباشید من هفت روز پریودم تموم شد و نتونستم روز هفتم که تموم شد حمام غسل کنم کی میتونم غسل کنم که غسلم واجب باشه تا چندمین روز ؟؟ بعضیا بهم میگن روز نهم باید غسل کنی بهترین راه این بود که از شما سوال کنم 🙏🙏
- سلام وقتتون دکتر عزیز من چن روز پیش رفتم پرده بکارتم را معاینه کنه وقتی لبه هارو بالا کشید خیلی درد داشت از شدت درد جیغ کشیدم بعدش نمیتونستم برم دستشویی چون سوزش داشتم وترسیدم نکنه به پردم اسیب زده؟؟؟؟
- ایا بیمارستان قائم سزارین میکنید؟
- سلام آیا قرص آزیترومایسین برای عفونت گلو و سینه خوبه
- داروی قطع پریودی
من برای قطع شدن پریودی امپول پروژسترون زدم،یکماه نشدم بعدش پریود شدم،الان نزدیک یکماه پریودم ،چکار کنم قطع بشه
- کانون اکوژن
- خودارضایی
سلام وقت بخیر ببخشید که سوالم رو رک میگم من پس از خود ارضایی در هنگام ادرار یک نقطه خیلی کوچک مانند سرسوزن خون خیلی تیره نزدیک به سیاه دیدم و اینکه اصلا نزدیک به پریودی نیستم دوماه بعد بدون خوردن غذا که تقریبا بعد از ظهر می شد خودارضایی کردم و شکم درد شدیدی گرفتم که کمر و لگن پا و زیر شکم و خود شکمم رو درگیر کرد و احساس عفونت می کنم و اینکه من این سابقه شکم درد رو معمولا پس از خوردن غذا که یکم راه میرم دارم البته خوداضایی مالشی بوده و هیچ گونه دخولی به وجود نیومده و اینکه تنها و تنها دخول باعث ازبین رفتن پرده بکارت میشود و اینکه خودارضایی مالشی به هرگونه ای مثلا خود ارضایی مالشی سریع باعث ازبین رفتن پرده بکارت می شود ؟و بعضی وقت ها احساس سوزش و داغی در بدنم میکنم تمام این مواردی که گفتم ایا باعث ازبین رفتن پرده بکارت می شود لطفا زودتر بگید خیلی استرس دارم
- زنان
سلام خسته نباشید .من حدود سه ماه پیش تکرر ادرار داشتم به متخصص مجاری ادرار مراجعه کردم که وقتی آزمایش ادرار دادم کمی خون۲-۳دیده شد .دکتر سیپروفلوکساسین دادن بعد ده روز مجدد آزمایش دادم خونی دیده نشد ولی با وجود اینکه دو سه ماه میگذره من همچنان تکرر ادرار دارم.گفتم بپرسم آیا ربطی به اچ پی وی داره؟چند روزی هست که بنظرم ترشحات سبز رنگ دارم
- لیزر مونالیزا
ايا شما ليزر موناليزا انجام ميدين اگر بله هزينه چقده لطفا ؟
- سوال علائم عفونت ادرار
سلام خانوم دکتر من از شما سوال کردم گفتین علائم عفونت ادرار دارم گفتین انتی بیوتیک مصرف کنیم چه انتی بیوتیکی مصرف کنم ؟
- تنبلی تخمدان
من مشکل تنبلی تخمدان دارم پریودم قطع نمی شد تا اینکه رفتم دکتر بهم قرص سیبل داد گفت تا ۳ ماه بخور حالا که قرص را قطع کردم لکه بینی دارم همش می خواستم ببینم طبیعی است یا نه؟
- بقای سقط جنین
سلام خانم دکتر ببخشید سه ماه پیش سقط داشتم بقایا مانده بود امروز رفتم سونو گفت تجمع مایع همراه با اینترنال اکو رویت شد وبقایا مختصری هم است ۶دهم زده بود خیلی نگرانم آیا باید کورتاژ بشم یا خودش دفع میشه ۷روز پریود بودم سونو انجام دادم
- شکم
دوستم ضربه ای به زیر شکمم زد چند روزه یکم درد میکنه نزدیک پریودیم هم هست نمیدونم حالا درد زیر شکمم مال پریودیه یا مال این ضربه و دخترم کلاس هفتم
- خودارضایی
سلام ببخشید جوون ۱۸ ساله ای که متاسفانه ازکودکی به این عارضه دچاره والان هم درشرف ازدواجه چه طوروباچه دارویی میشه ترک کرد؟؟اصلا ترک کامل وقطعی داریم؟؟ والان اگربخادازدواج کنه بعداین همهه سال که این مشکل روداره ایابچه دارنمیشه ؟؟
- بارداری
سلام خانم دکتر من هیپرپلازی بدون آتیپی دارم مشکلی نداره واسه بارداری اقدام کنم ؟
- اقدام بارداری
با سلام خدمت شما امپول آزاد سازی تخمک زدم دوتا تخمک سایز ۲۰ تخمدان چپم بود بعد چند ساعت نزدیکی کنم که بیشترین احتمال پسر داشته باشه
- لقاح آزمایشگاهی
سلام و ادب. این باور ک میگن در روش ivf یا لقاح آزمایشگاهی چون زمان شروع بارداری از زمان لقاح است و زمان آخرین Lmp ملاک نیست طول بارداری کمتر از بارداری های طبیعی میباشد درست است؟
- دکاپپتیل
سلام. چیکار کنیم که اثر آمپول دکاپپتیل از بدن خارج بشه؟ و هورمون ها به حالت نرمال برگردند؟
- هایمن
سلام خانم دکتر مهربون وقتی هایمن آسیب میبینه همون لحظه خون میاد؟یک جا خوندم که امکان نداره چند ساعت بد اسیب خون بیاد فقط همون لحظس


