Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- لیزر مونالیزا
ايا شما ليزر موناليزا انجام ميدين اگر بله هزينه چقده لطفا ؟
- سلام من نبض زیر شکم دارم و پریود هام هم تقریبا ده روز طول میکشه و بیشتر لکه بینی دارم و ای یودی هم دارم علت نبض زیر شکم من چیه؟؟؟
- سوال
سلام من 18سالمه 23روز هس از پریود تموم شدم تست بارداری هم انجام دادم منفی بود هر از گاهی حالت تهوع بدون استفراغ دارم البته دوماه واکسن کووید زدم بد اون اینجوری شدم میشه راهنماییم کنین
- زگیل تناسلی
با سلام خدمت خانم دکتر میبخشید من روز شنبه مزاحمتون شدم به اسم یاسمن محمدی شما فرمودید که من زگیل در قسمت دهنه رحم دارم من عقدم و عروسی نکردم و پرده بکارتم هنوز هست من بابت این مزاحم شده بودم که احساس میکردم در قسمت دیواره های واژه جوش هستش اما شما فرمودید اون نیست بلکه زگیله راستیش یه کرم دادید من الان نمیدونم دقیق اون زگیل کجاست آیا رنگ زگیل فرق میکنه؟ باید دوباره بیام مطب ؟ ممنون میشم جواب بدید
- Hpv
سلام من تست پاپ اسمیر دادم و اچ پی وی ۱۶ داشتم به گفتهی شما دو ماه قرص پاور فیت رو مصرف کردم و باید دوباره مراجعه میکردم بهتون با توجه به وضعیت فعلی کرونا اگر مطب حضور نداشته باشید من باید چه کاری انجام بدم ؟
- مشکل درد سینه
سلام خانم دکتر عزیز. وقتتون بخیر . امروز صبح بدون هیچ علائمی در روز های قبل، با درد سینه سمت راست از خواب بیدار شدم . از نظر ظاهر مشکلی نیست اما وقتی دست میزنم نزدیک های هاله قسمت زیر سینه، یه توده اندازه بند انگشت احساس میکنم که تیر میکشه و گاها حس سوزش داخلی دارم. استرس گرفتم. مطب تماس گرفتم جهت گرفتن نوبت اما متأسفانه نتونستم ارتباط برقرار کنم. خیلی ترسیدم از این درد ناگهانی😞
- پریود
سلام وقت بخیر. من حدودا سه فته پیش بهتون مراجعه کردم بابت شکم درد زیاد که گفتید رحم رو به عقبه برام قرص ال دی تجویز کردید چون ایرانیش بهم نمیساخت خارجی گرفتم مارک لویتود ۲۱زرد رنگ ۷سفید رنگ. ۱۲تا زرد و۷تا سفید خوردم الان با اینکه ۹تا قرص مونده پریود شدم دیگ قرص ادامه ندادم. تو اینترنت سرچ کردم گفته بودن قرص سفید ها بی تاثیر الان من چی کنم؟ مشکلی هست؟ باید بیام مطب؟
- پرده بکارت
سلام من بادوستم تو مدرسه شوخی میکردم پاشو به زیر شکمم زد و وقتی اومدم خونه چند دقیقه بعد دیدم توی شرتم خون است آیا پرده بکارتم آسیب میبینه؟
- سلام وقت بخیر ببخشید من حدود ۳۷ روز قرص سیپروترون کامپاندخوردم برای لینکه پریود نشم اما افتادم رو لکه بینی میخوام سفر زیارتی برم ترانسید اسید خوردم و استرادیول ۲ اما جمع نشدم چکار کنم قطع بشه که بتونم سفر زیارتی برم چی بخورم
- خروج تکه گوشت از واژن بدون درد مجرد هستم هر ماه روز 4ام پریودی تکه گوشت میاد
سلام من 20 سالمه و از کلاس چهارم پریود شدم یک یا دوسالی میشه هر وقت پریود میشم روز 4 ام تکه گوشتی ازم خارج میشه خیلی نگرانم یعنی الان برای پرده بکارتم مشکلی پیش نمیاد یا این نشونه نداشتن پرده بکارت هست؟
- قرص سیبل
قرص های سفید سیبل عوارض دارن؟
- عقب افتادن پریود
سلام دکتر خسته نباشید دختر بیست ساله دارم که الان دو ماهه پریودش پنج روز الی یک هفته ب عقب افتاده ایا مشکلی هست و اینکه باید چکار کنه که پریود بشه چون به شدت کلافه هست ممنون
- خونریزی بعد از قطع ناگهانی قرص جلوگیری
سلام من ماه اولی که از قرص جلوگیری استفاده کردم هیچ مشکلی نداشتم نه خونریزی و نه لکه بینی و بعد تموم شدن بسته اول پریود شدم اما بعد شروع بسته دوم که از روز سوم پریودم بود بعد پریود لکه بینی داشتم و قرص قطع کردم الان ۸روزه که خونریزی شدید دارم ۲روزه مفنامیک اسید میخورم ولی هنوز خونریزی دارم باید چیکارکنم؟
- عقب انداختن پریودی
سلام خسته نباشید من دختر هستم ۱۹سالمه دوماه پریود نشدم تواین دوماه خیلی مشکلات استرس داشتم الانم کمردرد دارم ولی پریود نمیشم باید چکار کنم یه راهنمایی کنین
- سلام
سلام من امپول زیر ناف زدم تخمدانهام خیلی فعال شدند که یکی کیست درست شده دکتر بهم گفت ۶شب نزدیکی داشته باش بعد تا ۱۵روز یک شب درمیان الان شوهر سرماخوردگی شدید گرفته نمی تونه از جاش بلند شه فقط ۳شب پشت سر تم تونستیم نزدیکی کنیم الان باید چکار کنم
- پریود
سلام وقت بخیر من ۱۸ سالمه و بخاطر تنبلی تخمدان قرص ویتاگنوس میخورم و ۱۳ روز بعد از پریودم لکه بینی دارم نیاز هست به پزشک مراجعه کنم؟
- سلام من ۴۹ سال سن دارم و این دوره از عادت ماهیانه در روز هفتم از پریودم که به ظاهر تمام شده بوددوباره خونریزی م شروع شد و سه روز ادامه دارد و برای درمان و حل مشکلم چه کاری باید انجام بدم
- پرولاکتین
سلام من پرولاکتینم 26 هست و رنج نرمال 5تا35 به نظرتون پرولاکتینم در حال بالا رفتنه و ممکنه خطرناک بشه؟؟؟ ممنونم.
- لکه بینی
سلام چندین سال ۴روز قبل پریودلک بینی داشتم بعد مشخص شد ک پولیپه مهرجراحی شدم جواب خوب بود الان بازقبل پریود لک میبینم سونوسالم بود آزمایش هورمونی دادم اونم اوکی بود بهم دوفاستون دادن از ۱۴قاعدگی ب مدت 10شب.سیکلم ۲۶,روزه هیچ تاثیری نداشته این ماه پنج تا دوفاستون خوردم لک شروع شده و ۱۹سیکلم دیگه نمیدونم چیکار کنم کمکم کنید؟
- عفونت
سلام خانم دکتر وقتتون بخیر.من دو هفته ای هست که قرص فارینات و اکنوترن استفاده میکنم. چند روزی هست دچار عفونت شدم ،میتونه عفونت از عوارض قرصها باشه


