Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- متخصص زنان وزایمان
سلام من ۲۵ سالمه قبل ازیک ماه عمل امبولیزاسیون بستن شریان رحمی انجام دادم خوب شدم بعد الان دوباره خونریزی کردم دلیلش چیه
- بارداری
سلام خوب هستین؟ خانم دکتر اگه به طور منظم دوره پریود تا پریود بعدی من 30 روزه باشه و من دختر بخوام میتونید بمن بگید که دقیقا چه روزی از دوران پریودی من تخمگ گذاری اتفاق می افته؟ چه روزهایی رابطه داشته باشم برای باردار شدم ترجیحا دختر. ممنونم
- بیمارستان طرف قرارداد
با سلام خانم دکتر کدوم بغیر از قائم کدوم یکی از بیمارستان های خصوصی هستن؟
- قرص کلومیفن کی باید اقدام به بارداری کرد بعد از پاکی
من قرص کلومیفن می خورم کی باید بعد از پاکی اقدام به بارداری کنم
- .
سلام خانم دکتر میخوام این ماه باردارشم مشکل خاصی ندارم ازتون میخوام بهم بگین لتروزول رو چه زمانی شروع کنم اخه من شب ساعت۱۲ پریود شدم و ماقبلش از صبح تا۱۲ شب روز ۱۸ دی فقط لکه بینی حالا ۱۹ دی اولین روز هست یا دومین
- خودارضایی
سلام دکتر خواستم بپرسم خودارضایی با مالش باعث تکرر یا ریزش ادرار میشه؟
- بارداری
سلام خانم دکتر میشه بمن جواب بدین من معمولا ۳۰روزه سیکل پریودم هست برای اولین بار اقدام به بارداری کردم و این ماه ۲۷روز سیکلم پریود شدم ولی کلا ۲روز و روز سوم قطع شد.و علایم بارداری هم داشتم .بنظر شما من میتونم با اینکه پریود شدم باردار هم باشم؟ بیمار شما هستم.
- زایمان
سلام.. خسته نباشید.. من الآن با توجه به تاریخ اولین روز آخرین پریود در هفته 41 بارداری هستم.. ولی رفتم سونوگرافی دکتر گفت سه هفته دیگ وارد هفته 40 میشید.. با این حساب بارداری من میشه 44 هفته.. چرا اینطور شده.. دکتر گفت ممکنه تاریخ آخرین پریود را اشتباه کردید.. امکان داره من اشتباه کرده باشم.. یا اینکه بارداری 44 هفتهای طبیعی هستش؟..
- سلام خانم دکترعزیزمن میتونم باوجودفتق زایمان طبیعی داشته باشم؟؟بعدزایمانم بایدنافم راحتما جراحی کنم؟؟خیلی ازتون ممنونم ک جواب سوالهامون رامیدید
- بارداری
سلام بچه از چند هفته دنیا بیاد مثل بچه کامل میشه؟اخه شنیدم بچه هایی که زود تر ب دنیا میان از بچه هایی که ۳۸ میاد دیر تر حرف میزنن و میشینن و راه میرن' باید تا چند هفته بمونه در رحم؟ یکم خطر زایمان زود رس دارم
- درد بارداری
سلام من هفته۳۲بارداری ام دکترازهفته۲۵واسه دل درد و گرفتگی هام قرص ایزوکسوپرین نوشت ۴بسته الان به هفته ای میشه تموم شدن چندروزه بازم دردام شروع شدن نمیتونم زیادسرپاوایسم به نظرشماچکارکنم؟؟
- سلام قسمت سمت راست دهانه واژن از بیرون اون ناحیه کامل ضربه های شدیدی خورد و از چهار سال پیش یه چیزی تو اون ناحیه ورم داره که من فکر میکنم بارتولن،ایا اون قسمت غدد لنفاوی هست؟ از اون موقه غدد لنفاوی کشاله رانم ورم و درد شدید داره و الان به حدی درد میگیره که اصلا نمیتونم تکون بخورم یهو درد میگیره چه سرپا چه نشسته چه هنگام راه رفتن و…. من باید چیکار کنم؟
- توده زیر بخیه سزارین
باسلام دوماهه که سزارین شدم زیر بخیه هام یه توده اندازه گردو در اومده که خیلی درد و سوزش داره علتش چیه؟
- سقط
سلام من دیروز سقط داشتم متاسفانه ناخواسته بود قرص مارولین مصرف میکردم نمیدونسم باردارم ولی اولش خونریزی کردم و ی تیکه از جنینن دیدم الان من باید چیکارکنم قرص مارولینو ادامه بدم؟
- سلام من تو سیکل ای وی اف هستم دکتر بهم امپول سینال فکت و سینال اف داده از سوم پرویی دارم امپول میزنم برا پانچکر امروز روز شش پروییدمه امپول سینال اف تموم کردم میخواستم بپرسم تا کی باید بزنم برا پانچکر و دکتر گفته هشت پرویید بیا سونو بده
- سلام خسته نباشید قرص گین اپ روی بارداری تاثیر میزراد؟؟؟
- درد پریودی
سلام خانم دکتر
جهت درمان درد پیشرونده در این دوران به پیشنهاد شما یک ماه ال دی+ ب6 مصرف کردم. درد تا حد بسیاری کاهش داشت و حجم خونریزی هم بسیار کم بود. آیا نیازی هست که این درمان رو ادامه بدم؟ ممنون می شم اگر راهنمایی بفرمایید - جلوگیری از بارداری
باسلام وخسته نباشید خانم دکتر چسب ضدبارداری طریقه مصرفش به چه صورت وقابل اعتماد هست،؟
- انپول پروژسترون
من رفتم دکتر تست بارداری دادم منفی بود ..انپول پروژسترون دکتر بهم داد تا پریود شم دوروز از زدن انپولم میگذره هنوز پریود نشدم..بازدن انپول بازم امکان بارداری هس؟
- کیست سینه راست
سلام من الان یه توده داخل سینم حس کردم اندازه عدس. درد ندارم بنظر شما نیازه برم دکتر


