Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- افزایش سایز سینه
سلام خسته نباشید قرصی برای افزایش سایزسینه معرفی میکنید وچه دوره ای باید مصرف بشه من ۲۲سالمه سایز سینه ام خیلی کوچیکه
- درمورد حامله شدن
سلام من 18 سالمه حامله نمیشدم از قرص اوومید و فمارز استفاده کردم الان 15 روز از پریودم میگزره رحمم و تخمدانم خیلی درد میکنه ب نظر شما دارم حامله میشم
- امپول پژسترون
من 5 ماه پریدنشدم رفتم دکتر امپول پژسترون دوتا داده زدم می خواستم ببینم پرید میشم
- درد تخمکگذاری
سلام، 15 ماهه تو اقدام براي بچه هستم، 34 سالمه، حدود 6 ماه بعد از اولين اقدام، موقع تخمك گذاري درداي شديد دارم، و كاملا متوجه ميشم تخمك از كدوم طرف داره مياد،كه قبلش اينجوري نبودم، و اينكه سيكلم از 28 روز شده 25 روز، سونو دادم مشكل خاصي نداشتم ايا اين دردا عادي هستن؟
- نامنظمی حاشیه کاویته رحم جلب توجه می کند ،درتفسیر عکس رنگی به چه معناست؟
معنای عبارت بالا درتفسیر عکس رنگی آمده به چه معناست وآیاتاثیری درناباروری دارد؟
- احتمال بارداری
خسته نباشید یه رابطه خیلی سطحی با نامزدم داشتم و بعد از رابطه ام خودمو با آب و صابون شستم و ۱۶ ساعت بعدام قرص اورژانسی خوردم من باید ۱۰ ام پریود میشدم ک پریود شدم و مثل پریودی های قبلیم بود یکم خونریزیم کمتر بود ولی دفع لخته وخونریزی کامل داشتم تا ۶ روز پریود بودم .بعد از حدودای ۱۰ روز از پاک شدنم چند روز لکه بینی داشتم ولی اللن پریودی دومم ۸ روز عقب افتاده میخواستم بدونم احتمال بارداری وجود داره؟کلی استرس دارم لطفا جواب بدین
- لکه بینی
سلام .۲۴سالمه مجردم. وقتی پریود میشم درد شدید درکمر،زیرشکم و پاهام احساس میکنم طوری ک نمیتونم کاری انجام بدم.خونریزیم طبیعی هستش نه کم نه زیاد.الان تقریبا دو ماهه پریود نشدم، حدود یک ماهه فقط لکه بینی قهوه ای دارم و درد شدید کمر دارم طوری ک نمیتونم خم و راست بشم.ممنون میشم راهنماییم کنید علتش چیه خیلی استرس دارم.چن روز دیگم نوبت دکتر دارم.
- بارداری
باسلام .من تحت درمان با HMGو سنال اف بودم .11مهر پریود شدم و از 20ام دکتر برام استرادیول 2میلی 3بار در روز داده تاکی باید ادامه بدم و کی مشخص میشه باردارم ؟؟
- بارداری
سلام من دیروز با نامزدم رابطه داشتم و مایع منی کامل خالی شد داخل بلافاصله شاید ده دقیقه نشد قرص اورژانسی ۱/۵همزمان استفاده کردم و چنددقیقه بعدش هم دوتا دیگه و همین طور ۱۲ساعت بعد باز دوتا خوردم و ۲۴ساعت بعد از رابطه هم باز دوتا خوردم میخاستم ببینم احتمال بارداری هست؟ و همین یک هفته یا دو هفته از تموم شدم پریودم گذشته
- سوال مهم
ببخشید خانم دکتر آیا امکان داره تشخیصی باشه برای اینکه که پرده بکارت در اثر رابطه از بین نرفته و چیز دیگه ای بوده من استرس دارم رابطه نداشتم ولی خود ارضایی در بچگی میکردم بدون این که اصلا بدونم چیه ؟؟؟ لطفا راهنماییم کنید خدا خیرتون بده
- زگیل..
آیا باعث نازایی میشع
- تست اسپرم
سلام خانم دکتر. من دوتا بچه دارم ۱۶ ساله و ۸ ساله. برای دومی که میخواستیم اقدام کنیم نمیشد بعد مراجعه خانمم به متخصص تشخیص عفونت بود و طی مراحل درمان بهبود پیدا کردنولی چون بازم نمیشد دکترشون از من خواست که تست اسپرم بدم که تشخیص چسبندگی داده شد و اون هم بعد طی مراحل درمانی مرتفع شد و ما صاحب بچه دوم شدیم. حالا میخوام بدونم الان هم من تگه بخوام بچه دار بشم باز هم همون مشکل بعد چند سال واسه من رخ داده یا فقط از طریق آزمایش میشه فهمید؟ ممنون
- هماتوم محل اسکار سزارین
سلام خانم دکتر من ۴۲ روز سزارین شدم خونریزیم قطع نشد سونو دادم تشخیص وجود هماتوم و بافت گرانولاسیون به ابعاد ۱۸ در ۲۰ میلی در محل اسکار سزارین قبلی دادن ک با آندومتر در ارتباط است آیا مشکل حاد هست ممکنه دوباره عمل بشم؟
- کیست و فیبروم داشتم ودر ضمن نازایی دارم
سلام دکتر من کورتاژ کردم یکماه پیش و جواب پاتولوژی chronic active polypiod cervicitis هستش يعني چی ......بیماری من طبق این پاتولوژی چی هستش وایا خطرناک هست؟
- تنبلی تخمدان
سلام من قرص سيبل و از روز سوم پريوديه دوره قبلم شروع كردم الان سه تا مونده كه تموم بشه پريود شدم بايد چيكار كن قرصو ادامه بدم يا قطع كنم؟
- طول آلت تناسلی
سلام خانم دکتر ،میشه لطفا منو راهنمایی کنید من یه خواستگار دارم که طول آلت تناسلی ایشان ۲۵ تا ۲۷ سانت هست و کلفتیه آلت هم ۱۷ تا ۲۰ سانته میخواستم بدونم با همچین حجمی از آلت میشه رابطه جنسی برقرار کرد ،؟؟یعنی مشکل ساز نمیشه برام
- خارش
در دوران بارداری چه چیزی برای درمان خارش پا یا ران خوب هست
- پیج اینستاگرام
سلام لطفا پیج اینستاگرام رو بفرمایید
- پریود
سلام،هفده روز از پریودم گذشته چند روز درد زیرشکم خفیف داشتم بعد تو واژنم انگار آبکی هستش ، آب سفید و زلال ،نه خارش دارم نه بو ،علت چی میتونه باشه؟
- کیست اندومتریوز
با سلام خدمت خانم دکتر عزیز... من کیست اندومتریوز دارم و 5 ماهه که مارولین خوردم و هیچ فایده نداشت و کیست کوچک نشد.. میخواستم بیام مطب شما.. ایا با دارو این کیست رفع میشه.. تورو خدا کمکم کنید


