Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- آزمایشات ایمنی و انعقادی
با سلام، من ۳۸ سالمه و بعد از ۵ سال با ای وی اف حامله شدم، هیچ مشکل خاصی خودم و شوهرم نداریم جز تیرویید من که کنترل شدست. ولی همیشه انتی بادی بالا داشتم و هیچوقت پایین نبوده. هفته ۹ حاملگی بخاطر تشکیل نشدن قلب جنین سقط داشتم با دارو. بخاطر سنم میخوام قبل از اقدام بعدی آزمایش های ایمنی و انعقادی رو انجام بدم. سوال من از خانم دکتر: امکانش هست که این آزمایشات رو در رشت انجام داد؟ کدوم آزمایشگاه انجام میدن و میتونم از شما نوبت بگیرم که زحمت بکشید برام بنویسید؟
- ضایعه اکوژن
سلام بعد از انجام سونوگرافی به من گفته شد یک ضایعه اکوژن به ابعاد ۲۰در ۱۱ میلی متر در کاویته آندومتر دیده شده آیا نیاز به عمل جراحی است
- کیست ساده تخمدان
با سلام و وقت بخیر خانم دکتر من کیست ساده تخمدان به ابعاد 23*14میلیمتر دارم دکترم برام آمپول واریوپپتیل تجویز کردند که در روز دوم پریودی بزنم امپل را زدم و خونریزیم خیلی کم شد ود و روز دیگر قطع شد الان 19 روز از زمان پریودیم گذشته و دلدردهای شکمی و کمر درد دارم حالت گرگرفتگی شدید هم هفته های قبل داشتم این هفته کمتر شده سوالم اینه که کی پریود میشم و آیا ممکنه باردار شده باشم؟
- متخصص زنان
سلام من تقریبا کنار کلیتوریس ی چیز شبیه جوش ماننده نه درد داره نه چرکی ولی برجسته اس دقیقا چیه باید چیکار کنم مشکلی هست
- چطور بچع رو سقط کنم
میخوام چیه رو سقط کنم
- جلوگیری از بارداری
سلام وقتتون بخیر باشه من برای اولین بار میخوام از قرص ضد بارداری استفاده کنم (دزوسپتیو) از روز پنجم پرییدیم ۲ روز گذشته ایا مصرفش از امروز کمکی به جلوگیری از بارداری میکنه . چه مدت زمانی نیاز هست بعد از مصرف قرص ضد بارداری برای اولین بار بدن نسبت به دارو و بارداری ایمن بشه سپاسگزارم
- بارداری
سلام خسته نباشید سن جنین در سونو ۶ هفته نشان داده میشود وضربان قلب وجود ندارد اما با پریودیم ۸ هفته هستم به نظرتون کدوم درسته آیا احتمال شنیدن ضربان قلب هست البته من از طریق آی وی اف باردار شدم
- خیلی دارم رنج میبرم از افتادگی واژنم و تیرگیش
برای رفع تیرگی واژه و میخوام ورژن تنگ بشه و تیرگی افتادگی خوب بشه😔😔😔😔
- پریود
باسلام وعرض ادب خدمت شما خانم دکتر عزیز میخواستم بگم که من دخترم 15 سالشه و از اول پریود نامنظم بوده و الان 6تیر میبایست پریود شود اگر بخواهیم روی تاریخ حساب کنیم ولی هنوز نشده که امروز7 مهر است و چون خجالتیه پیش دکتر هم نمیاد اگه داروی گیاهی یا هرچیز دیگه تجویز کنید ممنون میشم
- پریود شدن در حین استفاده از قرص پروژرا؟
من ۱۴ روز پریودیم تموم شده بود و از قرص استفاده میکردم یعد از ۷ روز استفاده پریود شدم الان چکار کنم قرص رو بخورم یا ن
- سلام من ایسموسل دارم بعد جراحی میشه بار دار شد خطر نداره
- پریودی نامنظم
سلام خانوم دکتر من رفتم پیش دکتر به من قرص مدروفم ۵ دادن یه ماهه استفاده میکنم یه ولی این برج پریود نشدم میتونه از قرصا باشه ممنون میشم
- خونریزی غیرطبیعی
با سلام من حدودا یک هفته پیش قرص اورژانسی مصرف کردم پنج روز قبلش هم پریودم تموم شده بود الان یک روزه که خونریزی دارم! آیا این موارد به هم ارتباطی دارن؟ اگر بله,چه مدت معمولا این خونریزی طول میکشه؟
- سوزش واژن
سلام دکتر جان من چندوقته سوزش واژن دارم از داخل خیلی اذیتم و اچ پی وی هم دارم و۱ماه قبل هم کلونوسکوپی انجام دادم .بنظر شمادلیلش چیه وچیکار کنم واقعااذیتم
- خارش واژن
سلام قرص سفالکسین زیاد مصرف کردم خارش واژن و خارش مقعد گرفتم میشه تریاموسیلین ان ان داخل واژن بزنم موردی نداره
- آیا تمامی ساک نامنظم حاملگی منجر به سقط میشود
- عکس رنگی رحم
سلام خانم دکتر وقت بخیر. دوسال برای بارداری اقدام کردم اما باردار نشدم.دو دوره لتروزول هم مصرف کردم. دوبار هم آی یو آی ناموفق داشتم ، میشه لطفا عکس رنگی من را تفسیر بفرمایید. نوشته که لوله ها و رحم از ماده حاجب پر شده است. تجمع موضعی ماده، احتمال درجاتی از چسبندگی پری تیوبال را میدهد . متشکرم از پاسخگوییتون
- قرص ویزن و ترشحات واژن
سلام. ايا قرص ويزن ترشحات واژن را زياد ميكنه ؟ مرسي
- تخمک گذاری نزدیک پریود
سلام روزبخیر من برای باردار شدن رفتم دکتر بهم کلومفین و لیتروزول هر روز دوتا از هرکدوم تا پنج شب داد. روز ده پریودم رفتم سونو فاقد فاز فولیکولار بودم و آندومترمم 5 بود دکتر گفت یائسگی زودرس تو 30 سالگی گرفتم بهم قرص دوفامد داد روزی یکی تا 15 روز الان 8 روزه پریود نشدم و دلم درد میکرد رفتم سونو گفت که یه کیست دارم سمت راست و سمت چپ سه تا فولیکول که یکیش 31 بود چجوری امکان داره که اول ماه هیچ واکنشی نداشته تخمدان الان فولیکول خوب داشته باشم ؟ چرا پریود نمیشم ضخامت آندومتر هم 7 شده دکتر سونو هم گفت احتمالا اشتباه کردن و من هیچ علائمی از یائسگی نمیبینم
- غربالگری مرحله دوم
سلام خانم دکتر ببخشید اگر میزان آلفا فیتوپروتئین در آزمایش آمینیوسنتز بررسی نشه ، برای بررسی نقص لوله عصبی NTD، باید غربالگری مرحله دوم انجام بشه؟


