Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سلام .الان چند وقته در جای برش بخیه سزارین بعد دوازده سال دارم به حدی که نمیتونم روزمین بشینم واینکه گر گرفتگی زیاد دارم در طی روز شاید ده بار
زه
- پرده بکارت
سلام خانم دکتر عزیز وقتتون بخیر سوال من اینه که دختر من وقتی ۱۶ سالش بود خودش رو معاینه میکنه ینی واژن اش رو یا از همون جایی که خون پریود خارج میشه بازش کرده و دخترم میگه حین باز کردن واژن و بعد از باز کردن واژن اش درد وگرفتگی داشته حدود ۵ بار اون قسمت واژن اش رو باز کرده و آخرش پرده رو دیده بعد یک روز دخترم پریود شد پریودش یک هفته جلو افتاد بعد از اون موقع خیلی استرس گرفت اومد که به من گفت بعداز پایان پریودش خواستم خودم ببینم که به خودش حین معاینه آسیبی نزده ولی اصلا واژن اش باز نمیشد خیلی منقبض شده خانم دکتر عزیز دیگه از استرس دارم میمیرم آیا به نظر شما درد حین باز کردن واژن و بعد از باز کردن طبیعیه آیا طبیعیه که در اثر معاینه پریودش جلو افتاده یا پرده آسیب دیده ؟؟ علت گرفتگی بعد از پایان پریود چیه به خاطر معاینه شده ؟؟ خانم دکتر عزیز پرده دخترم سالمه یا نه ؟؟ قربون شما وسواس گرفتم دارم دیوونه میشم خدا خیرت بده به این چند تا سوال من پاسخ بدی بیزحمت
- آ یو دی
سلام وقت بخیر من دوساله از ا یو دی استفاده میکنم، یک ماهه واژنم بوی ماهی میده ولی نه ترشح دارم نه خارش، البته دکتر معاینه کرد گفت زخمه ، ممکنه اثرات audباشه البته قرص واژینال استفاده کردم بهتر شد ولی دوباره همون بو رو داره
- لاپاروسکوپی تشخیصی چیست؟
سلامممکن هست که لطفا بگید لاپاروسکوپی تشخیصی چیست؟
- دردباسن
دردباسن
- بارداری
من ۳روز دیگه تخمکگذاری دارم،ولی ضخامتم ۶ هست و از امروز استرادیول شروع کردم به نظرتون بالا میره؟؟؟
- سونوگرافی رحم و ضمائم
سلام من قبلا کورتاژ تشخیصی انجام دادم برای فیلم که جواب پاتولوژی که اومد ضخیم بودن رحمو نشون داد بعد مدتی قرص پروستروژن مصرف کردم ۳ ماه حالا دو با سونو انجام دادم دومی سونو که انجام دادم اینه رحم به ابعاد 96#58#47م م است اکوی تخمدان هاطبیعی است کیست و توده دیده نشد میومتر هتروژن است ضخامت اندومتر 9 م م میشه جوابشوبرام توضیح بدید ممنون.
- برای ناباروری
سلام وقت بخیر آمپول فولیتروپین 75وقرص لتروزل راازچندم پریودی شروع کنم چون دکترم ننوشته
- مراقبت بعد از سزارین
سلام خسته نباشین من دوسال پیش زایمان کردم سزارین بعدش هنوز پیش هیج دکتر زنانی نرفتم خواستم بدونم حتما برا چکاب باید برم؟مشکلی داره ک این مدت نرفتم؟
- بارداری
سلام خانوم دکتر، ایا یک روز بعد از اتمام پریودی تخمک گذاری شروع میشه، میخوام بدونم احتمال بارداری چقدر هستش؟چون یه روز بعد از اتمام پریودی دست شوهرم پیشابی شد و زد به واژنم
- عمومی
سلام ،چند هفته ای هست کناره ی واژنم یه چیزی مثل گوشت اضافه یا جوش مانند زده ولی به رنگ بدن هستش میخواستم بپرسم چیز خاصیه؟
- جراحی هیسترکتومی
سلام خانومی ۳۵ساله هستم ۲۰روز پیش رحمم رو ورداشتم الان لکه بینی دارم .خطرناک نیست؟چیکار باید بکنم
- سونو سینه
سونو سینه انجام دادمچند لنف نود ب ضخامت ۲ میلیمیتر در اگزیلای هر دو طرف مشاهده میشود
- بارداری
خانمی هستم۴۳ ساله بدون هیچ مشکلی برای بارداری زایمان قبلیم۸ سال پیش بوده الان یکسال هست تحت نظرم دوبار آی یو آی انجام دادم متاسفانه ناموفق بوده،چی پیشنهاد میدید
- درد سزارین
دوسال پیش سزارین کردم الان جای عمل بی حس شده درد دداره وسفت شده
- تمایل جنسی
باسلام.من25سالمه وسال94ازدواج کردم ویک دختر4ساله دارم.والان مدتی هس ک اصلاتمایلی ب رابطه جنسی باهمسرم ندارم میشه کمکم کنیدمشکلم حل بشه؟!
- باسلام خانمی هستم که از طریق سونو گرافی ضایعه هتروژن هایپواکو نامنظم معروف که مطرح کننده آدنومیوز جراحی سزارین است به چه معناست وآیا خطرناک است
در سونوگرافی مشخص شده است ضایعه هتروژن هایپواکو نامنظم که مطرح کننده آدنومیوز اسکار سزارین است به چه معناست وخوش خیم است یابد خیم
- عمومی
با عرض سلام وخسته نباشید خدمت دکتر عزیزم.خانم دکتر من تقریبا پنج روز پریودیم به تاخیر افتاده هم آزمایش خون دادم هم با بی بی چک تست کردم جواب هر دو منفی بود دلیل چی میتونه باشه آیا احتمال بارداری هستش.ممنون از راهنمایی تون
- هایمن
با سلام
(سوالم فوریه و باعث استرس زیاد در من شده ممنون میشم اگه با دقت بهم جواب بدید.)من جهت معاینه هایمن به یک ماما و یک متخصص زنان مراجعه کردم. ماما گفتن پرده ت حلقوی و دارای ساییدگی جزئی است ولی این پرده سالم محسوب میشه و هم من و هم سایز پزشکان گواهی سلامت صادر میکنن برای این پرده و نیازی نیست در گواهی راجب ساییدگی مطلبی ذکر بشه. علت ساییدگی رو هم گفتن هرچیزی میتونه باشه حتی خشک کردن غیر اصولی بعد از شستشوی الت تناسلی.
متخصص زنان هم گفتن پرده حلقوی غیر ارتجاعی داری که در اولین نزدیکی خونریزی خواهی داشت. یک خراش جزئی داره ولی پرده سالمه و گواهی سلامت میدم بهت. علت خراش هم رابطه جنسی سطحی یا حتی ژنتیک میتونه باشه یعنی از ابتدا اینطور بوده باشه.
سوالم اینه که آیا واقعا با وجود خراش یا ساییدگی جزئی گواهی سلامت صادر میشه؟ اگه سالمه پس خراش یا ساییدگی چیه؟تفاوت خراش و ساییدگی چیه؟ وعلت ساییدگی میتونه خشک کردن غیراصولی الت تناسلی باشه؟ - دکتربهنازشرف
سلام وقت بخیرمم سقط باقرص داشتم درهفته ششم...بعدازدوهفته خونریزی سونودادم که نوشتهدارای فلوی عروقی به ابعاد19*29mmوبه حجم تقریبی5ccدرکاویته....چیکارکنم دفع بشه؟وآیانیتزبه کورتاژهست؟


