سلام در صورتیکه منظور توده پولیپ داخل کاویته اندومتریال باشد و مشکل اختلال
خونریزی ایجاد نکرده باشد فقط سونوگرافی کنترول کافیست با فاصله سه تا چهار ماه.
توضیحات بیشتری در رابطه با اکوژن را میتوانید در این نوشته ببینید:
Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- چرا وقتی پریود هستم موقع مدفوع زیر دلم درد شدید میگیره جوری ک دیوار و چنگمیندازم😭😭
چرا وقتی پریود هستم موقع مدفوع زیر دلم درد شدید میگیره جوری ک دیوار و چنگمیندازم😭😭
- سینه
باسلام و درود خدمت شما خانم دکتر عزیز من الان ۲۷سالمه ۹سال ازدواج کردم ویه دختردارم ولی سینه من عین تازه بلوغ رسیده های خیلی کوچیکه خجالت می کشیدم برم دکتر
- درباره آمپول واریوپپتیل
سلام چندماهی مصرف آمپول واریوپپتیل دارم تواین مدت برای انجام رابطه جنسی باهمسرم جلوگیری داشتم میخوام بدونم درزمان مصرف این دارووقتی که پریودنمیشم اگه جلوگیری نکنم مشکلی داره باردارکه نمیشم؟؟؟ممنون میشم راهنمایم کنید
- خونریزی غیر طییعی
سلام خانمی پنجاه ساله هستم به دلیل خونریزی های پیدرمی وطولاتی مدت فروردین ۱۴۰۱ پزشک متخصص آنپول تزریق کرد برای یائسه شدن البته خونریزی بند آمدولی خرداد ۱۴۰۲ باز خونریزی شروع شد ونجددا آمپول تزریق کردم وخونریزی بند آمد الان که دیماه هست باز خونریزیم شروع شده چه توصییه ایی دارید لطفا راهنمایی بفرمایید درضمت رماتیسم مفصلی ۱۷ ساله که دارم
- قرص کنکور
با عرض سلام .بنده به علت مشکل pvc قلب قرص کنکور 2/5 مصرف میکنم-آیا میتونم برای بارداری اقدام کنم و قرص بروی جنین تاثیری نداره ؟
- جواب ندادن سوال
سلام چراسوالهای ماروجواب نمیدین؟ خواهش میکنم جواب بدین خیلی ضروریه
- پولیپ رحم
در سونوگرافی نوشته ساختار اکوژن با حدود مشخص دارای واسکولاریته به ابعاد ۵*۱۱ م م در سگمان میکنی کاویته اندومتر دیده میشود که به بیانگر پولیپ می باشد. ممنون میشم راهنمایی کنید که برای درمان پولیپ چکار انجام دهم؟
- زخم رحم دارم ایا جزفریزراهی هست جون داروزیاداستفاده کردم ولی دوباره برمیگرده
- پاپ اسمیر
سلام خسته نباشید در جواب پاپ اسمیر من فقط گزینه routine follow up _recommendation تیک خورده آیا مشکلی هست؟
- اقدامات بارداری
من برای باردار شدن پیش پزشک زنان رفتم وایشون برای من یه سری داروها تجویز کردن مثل فولیک اسد که تا دوماه باید مصرف کنم و بعد اقدام کنم برای بارداری میخواستم بدونم تواین مدت که دارومصرف میکنم باید در رابطه ی جنسی جلوگیری داشته باشم یا خیر؟ همچنین ایشون برای من پماد موضعی تریامیسینولون ان ان تجویز کردن..این پماد رو چطور مصرف کنم؟
- فمیکا
من بیماری اندومتریوز دارم با دستور پزشک از روز اول پریود شروع به مصرف قرص کردم پریود من 10 روز طول کشید بعد از 3 روز دوباره دجاره پریود شدم ایا این قرص مصرف بکنم یا خیر
- انتقال دادم
سلام من ۴۱سالمه دوبار ای .وی اف کردم منفی شد الان بار سوم روز ۱۳ انتقال دوم حله ای هستم دو روزه نوک انگشت پاهام سرد میشه و رو هم هست از وقت پریودیم گذشته
- قرص مدروکسی پروژسترون
سلام من دكتر براي تنظيم پريودم قرص مدروكسي پروژسترون داده از روز ١٧ پريود به مدت ده شب دوتا باهم بخورم روز پنمي كه فرق ميخوردم پريود شدم ايا خوردن قرص رو تا روز دهم ادامه بزم يا قطع كنم؟؟؟؟؟
- سلام خانم دکتر من 12هفته باردارم خیلی زیر شکمم باپهلو هام دردمیکنه دکترم رفتم گفت شاید عفونت باشه ولی خوب بود علتش از چیه خیلی اذیت میشم
- هیروژن
سلام خسته نباشید پنج ماهه زایمان کردم کمی زیر دلم بعداز پریودی درگرفت رفتم سونودادم گفتن توده هیدروژن دارم ب اندازه پنجاه در سیوشش.گفتن بیمارستان امام خمینی عمل کنم بنظرشما حتما باید عمل بشم اگه عمل نکنم چی میشه
- افتادگی مثانه
با سلام و احترام خدمت خانم دکتر نازنينم خانم دکتر کسی که عمل افتادگی مثانه انجام داده میتونه باردار بشه مشکلی براش پیش نمیاد؟
- آمپول واریوپپتیل
سلام دوهفته پیش این آمپول را برای قطع پریود تزریق کردم قطع نشد هیچ بلکه الان دوباره خونریزی دارم دوتا کیست تقریبا بزرگ دارم دکتردوتا ازاین آمپول تجویز کرده برای قطع پریود قبل از جراحی حالا اگه ممکنه بگید چکار کنم ممنونم
- هیپرپلازی اندومتر
با سلام . من 39 سالمه و یک دختر 6 ساله دارم . خونریزی غیر طبعی داشتم که کورتاژ تشخیصی شدم و جوابش هیپرپلازی پیچیده آتیپیکال هست . آیا درمان هورمونی جوابگو هست و یا باید حتما هیسترکتومی بشم ؟ ریسک سرطانش چقدره و اگه بخوام هیسترکتومی کنم چقدر میتونم به تعویق بندازم؟
- من وارد سیکل انتقال شدم الان شبی یک انوکسان و تا 4 روز 2 عدد استرادیول و تا 6 روز 3 عدد دارم می خورم . ایا پروژسترون نباید برای من تجویز می شد؟
- سلام خانم دکتر من دو ماه عمل تخلیه رحم وتخمدان انجام دادم ازمایش هیچ مشکلی نداشته الان لکه بینی دارم گفتم ببینم طبیعیه


