Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- پرده بکارت
من رابطه مقعدی داشتم ولی یه ضربه به واژن خورد و خون ریزی داشتم احتمال پاره شدن بکارت هست ؟؟ولی اصلا از جلو رابطه نداشتیم
- چرا جای بخیه بعدسزارین دردمیکند
هر روزدردبخیه دارم
- لکه بینی و پریودی و مصرف دروسبلا
سلام وقتتون بخیر من این ماه قبل از تخمک گذاری و در حین تخمک گذاری و در حال حاضر که دوره تخمک گذاریم تموم شده لکه بینی داریم دیروز یکم خون اومد بعد قطع شد امروز باز لکه بینی داشتم یکم امشب باز یکم خون اومد از قرص دروسبلا هم بخاطر کیست pcoاستفاده میکنم سه دوره هس ماه های قبلی اینجوری نبودم این ماه یکم تایم خوردن قرص خوردنم جلو عقب شد ایا این لکه بینی قهوه ای و خون طبیعیه؟20سالمه
- لکه بینی حین مصرف قرص ضد بارداری
من از قرص ضد بارداری لاینسترنول استفاده می کنم لکه بینی دارم آیا مصرف قرص را ترک کنم
- توده هیپواکو
سلام من سونوی سینه انجام دادم..نوشته شده توده هیپواکو در سینه چپ مشاهده شده. آیا خطرناکه؟؟
- پریودی
سلام خانم دکتر عزیز آیا خوردن کپسول مفنامیک اسید موقعی پریودی روی تخمک گذاری تاثیر میذاره یعنی باعث میشه ک تخمک گذاری اتفاق نیفته چون من بعد از سرکلاژ شکمی هم دوره پریودیم زیاد شده هم خونریزیش آیا این کپسول رو استفاده بکنم روی تخمک گذاریم تاثیر نمیذاره
- کج ریختن ادرار
سلام بنده امسال ۹ ساله ازدواج کردم دوسال پیشگیری کردم بعدش باردار نشدم که با آمپول باردار شدم دخترم ۴ سالشه دوباره اقدام کردم که متوجه شدم تنبلی تخمدان دارم بازم آمپول زدن اما اینبار خارج رحمی و عمل لاپاروسکپی وخروج لوله سمت چپ کردن بنده همیشه عفونت ادراری میگیرم مدتیه خیلی بی خوابی دارم و این موضوع منو عذاب میده حدود یک ساله که ادرارم کج خارج میشه به سمت راست بیشتر خارج میشه طی دو مرحله یعنی اول ادرار میاد تا خودمو میشورم دوباره میاد این موضوع که بچه دار نمیشم و این مشکلات رو دارم اعصابمو به هم ریخته لطفا کمک کنید
- بارداری
باسلام,دندانم را روکش کرده ام والان روکشش لق شده است میخواستم بدونم برای عمل سزارین میشودبیهوشی کامل شد این عامل مشکلی پیش نمی اورد,ممنون از راهنمایی شمادکتر عزیز
- درموردبقایاوآمپول دیفرلین۳۷۵
من بعدسزارین بخاطربقایادوباره کورتاژشدم امپول دیفرلین زددکتربهم وقرص ال دی دادالان فقط صبح لکه بینی دارم چکارکنم راهنمایم کنید
- عفونت واژن
سلام خسته نباشید ببخشید بنده ترشحاتی که مایل به سبزی بودن داشتم به پزشک مراجعه کردم قرص مترانیدازول و پماد کلوتریمازول به مدت ۶ روز تجویز کردن.اما خوب نشدم بار بعد مراجعه کردم قرص سیپروفلوکساسین۵۰۰ و پماد داوالاگسی به مدت ۶روز دادن بازم بعد یه دوره پریودی ترشحات سبز دارم.خواستم بدونم چیکار کنم؟ متاهل هستم حدودا سه ماهی هست ازدواج کردم
- یه توده هاپیواکو در سینه سمت چپ
توده هایپواکو وovalshapeواجد رشدی باشطح ده میل در۳mmدرساعت ۳پستان
- سونوگرافی تی وی اس
باسلام ببخشیددکترم برام سونوتی وی اس نوشته برای بقایای دفع حالانتیجه ای که داده وجودچیزهای دیگه غیرازبقایای جنینه مثلا فوکوس اکوژن کلسیفیکاسیون یاتصویرناحیه بیضی شکل واجدپدیکول عروقی میخواستم بدونم اینامشکل سازن یاهمه ازعواقب سقط هست باتشکر🙏
- امپول
سلام مصرف همزمان قرص آسپرین ۸۰ با امپول آندوکسپارین ۴۰۰۰ روزی یک عدد با مصرف شیاف فرتیژست ۴۰۰ تداخل دارویی دارد؟
- سوزش بخیه زایمان
سلام من حدود ۵سال از زایمانم میگذره و تازگی یه یک ماه هستش یه گوشه از بخیه به شدت میسوزه توری که احساس میکنم داره باز میشه
- سرکلاژشکمی
سلام میبخشید من سرکلاژ شکمی شدم و دوتا زایمان زودرس داشتم و ازاینکه طبیعی باردار نمیشم مجبور شدم ای وی اف کنم میخواستم بدونم دکترم دوتا واسم انتقال میدن اگ یوقتی دوقلو گرفت میتونم نگهشون دارم ایاممکنه با دوقلو رحمم جواب بده ازاینکه استراحت مطلقم باشم باید بازم یکیش روریداکت کنم یامیشه دوتاش نگه دارم؟ ممنون
- اقدام به بارداری
سلام خانوم دکتر میخوام واسه بارداری اقدام کنم میخواستم بپرسم واسه یکماه چه دارویی واسه بارداری استفاده کنم تا ماه بعد ان شالله یخورده این مریضی لعنتی کمتر بشه بیام حضوری مطب پیشتون.خودم فیفول برای کمخونی ناشی از فیبروم استفاده میکنم
- سینه
باسلام خانمی 25ساله هستم خیلی میترسم لطفا زودتر پاسخم بدین، متاهل بچه ندارم 2بار بارداری منجر به سقط داشتم 2سال قبل، دیروز درحمام نوک سینم فشاردادم اندکی شیر خارج شد آیا خطرناکه، من چن ماه قبل رفتم سنوی سینه گفتن چن تا فیبروآندوم دارم توسینهام. ممنونم
- کم استفاده کردن از شیاف پروژسترون
من روز هفت انتقال جنین هستم تا سه روز بعد از انتقال روزی دوتا امپول پروژسترون میزدم و بعد از اون روزی یه دونه شیاف پروژسترون به جای هر هشت ساعت یک عدد استفاده کردم(دکتر هر هشت ساعت رو فراموش کرده بود بنویسه)الان چه کاری میتونم انجام بدم دکترم نیست و مرکز میگه اشکالی نداره مشکلی پیش نمیاد(من تعیین جنسیت انجام دادم)
- پریود
سلام خانوم دکتر خسته نباشید ازتون سوال کردم چند روز قبل از پریود برای عقب انداختن پریود قرص بخورم گفتین از پریود قبل یعنی از اولین روز پریود قبل قرص ال دی را شروع کنم تا زمان پریود بعدی که میخام عقب بیفته ؟بعد هم قرص را قطع کنم بعد چند روز که قرص قطع میشه پریود میشم؟
- پرولاکتین
سلام من پرولاکتینم 26 هست و رنج نرمال 5تا35 به نظرتون پرولاکتینم در حال بالا رفتنه و ممکنه خطرناک بشه؟؟؟ ممنونم.


