Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سلام رفتم سونو نوشته رحم بزرگ و اکوژنیته میومترغیریکنواخت است یعنی چی ممنون
- دردشکم ومقعد وواژن دردوران قاعدگی
سلام ببخشید وقتی که پریود میشوم زیر شکمم خیلی درد میکند و روز اول و گاهی دوم این درد منتهی می شود به مقعد و واژن و کمی لرز هم دارم(درد مقعد مثل عمل لواط درد داره)میشه علتش را بفرمائید؟
- کیست بارتولن
من یک بار عمل کردم دوبار برگشت نمیدونم چیکار کنم خیلی اذیت میکنه دنبال یه دکتر خوبم تو رشت که
- سونوگرافی سینه
سلام من سونوگرافی انجام دادم من ۲ماه هست دخترم راازشیرگرفتم رفتم سونوانجام دادم گفته ۲کانون اکوژن وهتروژن وبی شکل حدود۱۰۱*۲۵میلیمتری دراین ناحیه دیده می شود راهنمایی کنید
- سونوگرافی
با سلام.در سونوگرافی سینه نوشته شده چند لنف نود بیضی شکل با هیلوم اکوژن به قطرحداکثر15میلیمتر در اگزیلاری مشاهده شد .آیا این خطرناکه؟
- کیسه جنین
سلام ببخشید من سقط داشتم با سنو مشخص شد که کیسه نیفته ایا ممکن است با قرص نیفتد اگرکیسه نیفتد باید کورتاژ کنم اگر کیسه نیفتد چه اتفاقی می افته خطرناکه ایا اگر کیسه جنین نیفته من قاعده نمیشم یا باید بیفتد که من قاعده بشم لطفا راهنمایی بفرمایید ممنون
- تزریق ژل
سلام خانم دکتر میخواستم بدونم شما تزریق ژل به لبهای خارجی واژن انجام میدید؟ تهران خیلی از پزشک ها انجام میدن اما متاسفانه تو رشت خیر
- سلام خانم دکتر۴۳سال دارم پریودم همیشه ۵تا۶ روزبودالان بعدازپریودی همش لک دارم ده روزشدماه گذشته سونوگرافی واژن انجام دادم سالم بودم هیچ مشکلی نداشتم فقط خانم دکترگفت تخمدانهات داره کوچک میشه شایدیائسه بشی الان چی بخورم تاقطع بشه تشکر
- سینه
سلام پیدا شدن غده در سینه و لک های قهوه ای روی همون غده ها نشانه چیست.
- با سلام خون پریودی بعد از سرکلاژ شکمی کم کم و تدریجی میاد؟
نوع ریزش خون پریودی بعد از جراحی سرکلاژ شکمی؟
- ماستیت گرانولوماتوز
سلام من ماستیت پستان داشتم و خوب شدم هر چند ماه یک بار هم سونو میدم. این سری توی سونوی من نوشته بود یک توده هیپواکوی لوبونی به اندازه ۷۵ میلی متر که اکنون امتیاز ۳ تا ۴ الاستوگرام دارد. و جای دیگه نوشته ضخیم شدن دو طرفه پری داکتال دیده میشود لطفا راهنمایی کنید منظورش چیه خطرناکه یا نه.
- نازک شدن بخیه های سزارین
سلام ببخشید من به دلیل درد زیر شکم به پزشک مراجعه کردم که جواب سونوگرافی من این بود که بخیه هانازک شده و دکتر گفتن که اجازه بارداری مجدد ندارم خطر زیادی دارد لطف راهنمایی کنید ممنونم
- خونریزی
سلام من بعد از زایمان در ماه ۲بار پریود میشم بچه هم شیر میدم ۵ماهشه از چه قرصی استفاده کنم؟
- سفت شدن شکم
سلام ببخشید من ۴ماه پیش با نامزپم رابطه داشتم از عقب بعد حوایش نبود فکر کنم آب منی رفت جلوم ولی پردم سالمه بعد رابطه ۲تا قرص جلوگیزی خوردم بعد۳روز پریود شدم الان ۴ماهه میگذره از اون رابطه پریودیم دوروزه پاک شده حالا شکمم سفت شدع نمیتونم بشینم اصلا آزمایش سنو هم دادم گفتن خبری نیس از بچه حالا بنظرتون علتش چیه سفت شدن شکممم???
- کیست با نمایground glass
سلام خدمت شما 36 سال دارم. امروز سونوگرافی داپلر واژینال انجام دادم که نوشته در تخمدان راست یک کیست Unilocular با نمایGround Glass حاوی اکوژن واضح دیده شد که فاقد واسکولاریته داخلی است اندازه کیست 24×27×29 است. ازمایش Ca125 هم عدد 38 میباشد. خیلی نگرانم میشه لطفا راهنمایی بفرمایید. آیا من سرطان دارم؟؟؟؟
- خونریزی
سلام من 50سال سن دارم دوهفته پیش پریود شدم باخوردن مفنامیک پاک شدم 3روز پاک بودم رفتم واکسن کرونا زدم برکت.دوباره الان 4روز افتادم خونریزی شدید دکتر هم رفتم قرص ترنسید داده اثربخش نبوده.درضمن ماهها ی قبل سونوگرافی دادم پاپ اسمیر دادم سال قبل هم تکه برداری رحم دادم سالم بوده .در حال حاضر دیگه نمی دانم چه کنم
- توده ی اکوژن
سلام توده ی اکوژن در سرویکس دهانه رحم به قطر ۱۰ در ۴ میلیونر بدون عروس خونی به نفع clot یعنی چی ؟ خطرناکه ؟ باید جراحی بشه ؟ یا دارویی در مان میشه ؟ خیلی نگرانم ؟
- بیماری فیبروم رحمی
با سلام و درود من ب دلیل داشتن فیبروم رحمی ک با نمونه گیری مشخص شد پروژسترون بالا باعث ایجاد فیبروم شده و با تجویز دکتر طی دوره 4ماهه آمپول لوپرامر زدم الان ب مدت 4ماه از تزریق میگذره پریود نمیشم از لحاظ جسمی درد و فشار عصبی دارم میشه بگین تا چ مدت پریود نمیشم ممنون ازتون
- علت درد جای بخیه سزارین بعد از چند سال
دل پیچه میگیرم و بخیه های سزارین از داخل خیلی میسوزه و درد می کنه و از بیرون هم متورم شده
- بیماری اندومتریوز
سلام وقت بخیر با وجود مصرف قرص استرادیول خونریزی ام شدید شده علت چیست؟


