Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- ابله
ابله باعث عقب افتادن عادت میشع؟ چون من قبل ابله عادت شدم و دوران ابله لخته خون میدیدم اما به خون ریزی نمی افتادم... الانم وقت شده نمیشم علتش چیه؟؟
- سقط جنین
سلام تو جواب سونو گرافی زده ضخامت اندومتر درقسمت میانی به ۱۷ میلی متر و هتروژن می باشد که با توجه به شرح حال به نفع بقایای بارداری می باشد
- عفونت واژن
سلام. چند ماهه ب دلیل تشخیص pco قرص روکین مصرف میکنم. چند روزی هست خارش دارم همراه با ترشحات غلیظ سفید بی بو. ترشح زیاده ب طوری ک ورودی واژن پر ترشح سفید هست. یک ماه دیگه باید بیام مطب. الان مشکل با دارو رفع میشه یا صبر کنم تا معاینه شم
- عدم بارداری
سلام ۲۵سالمه تمایل جنسی ام یکسال هست که خیلی کم شده خون قاعدگی ام کاهش پیدا کرده افدام به بارداری کردم نشد دو ماه اوابوست مصرف کردم باز هم باردار نشدم چه کار کنم خانم دکتر
- بارداری دوم
بچه اولم متاسفانه میکروسفال داشت از نوع شدید و هیچ کاری نمیکنه و تشنج داره با دارو هم به زور کنترل شده و هیچ کاری انجام نمیده، یکسال اش هست الان و میخوام اقدام کنم واسه فرزند دوم نمیدونم چیکار کنم؟ آزمایش ژنتیک هم نشون نداد که مشکل چیه و از کجاست. الان میخوام باردار بشم ریسک داره یا میتونم؟ از توابع اصفهان ام ممنون میشم راهنمایی کنید
- سلام خسته نباشید من الان ۳ماه هست پریود نشدم سنو دادم میگه تنبلی تخمدان داری باید چه کار کنم
- باردارشدن
سلام وخسته نباشید دکتر بهم قرص لتروزل داد گفتن روز سوم پریودی بخورم وروز سوم خوردم ولی روز چهارم پریودم تموم شد حالا نمیدونم قرص ادامه بدم یا نه
- بوتاکس
سلام خانم دکتر میخواستم بدونم بوتاکس تو دوران بارداری منعی داره؟
- اسپرموگرام
سلام ازمایش اسپرموگرام شوهرم،total sprem26/2 نرمال ازمایشگاه۴۰=<،،،،،sement volum0/7 نرمال ازمایشگاه۱/5=<،،،،progressive16/2 نرمال ازمایشگاه۴۰=<،،،،،Nonprogressive3/8،،،،، Imotile79/9 ،،،،motile20% نرمال ازمایشگاه۵۰=<٪،،،،،،vitality20/1 نرمال ازمایشگاه۵۸=<،،،مورفولوژی و بقیه موارد نرمال،خودمم سالم،ایا با این وضع میشه باردار شد،راه حل ودرمان چیه؟؟؟
- کیست تخمدان
سلام کیست اکو فری داشتم قبل سقط۶ ساعت بود بعد سقی ۴ سانت شد بعد دوماه استفاده از دارو قرص ال دی شده ۶ سانت دکتر میگه باید عمل کنم به نظرتون عمل کنم و اینکه عملش چطوریه لاپارسکوپیه یا. و اینکه بعد عمل کی میتونم باردارشم
- سقط
سلام.همسر من دو سه ماه علائم بارداری داشت ولی از انجام تست اجتناب میکرد. دیشب به منزل نیومد تا صبح با دلدرد شدید اومدن منزل و گفتند بعد از ۳ ماه پریود شدند . سوالم اینه که راه تشخیص سفط احتمالی چیه؟
- باداری
سلام بخاطر سابقه سقط مکرر از هفته شش بارداری آمپول انوکساپارین ترزیق میکردم ( دورناف) به علت کبودی و سفتی پوستی شکم الان که در هفته چهاردهم هستم چند روزی هست که روی بازو تزریق می کنم آیا مشکلی نیست و جذب دارو انجام میشود ؟؟
- واکسن
سلام درزمان شیردهی واکسن گارداسیل بزنیم برای پیشگیزی به دختربچه هاازچندسالگی بزنیم
- بقایای سقط جنین
سلام وقت بخیرمن حدود ۴۵ روز پیش سقط داشتم ک حدود ۳ سانت بقایا مونده بود اخرین سونویی ک انجام دادم گفت ۲ سی سی باقیمانده حالت خون واین مدت لکه بینی داشتم پریود نشدم ممکنه با پریود دفع بشه؟یا نیاز به کورتاژه
- کم شدن روز پریود*
سلام، من ۳۹ سالمه، یه سه ماهی هست تعداد روزای پریودیم کم شده به چهار تا پنج روز رسیده قبلا تا ۷ روز کامل پریود میشدم تا ۱۰ روز لکه بینی قهوه ای داشتم میخواستم ببینم به مشکل بر خوردم ممکن یائسگی زود رس باشه چون از حجم پریودم هم کم شده
- سندرم راکی تانسکی
من سال ۸۳سپتوم طولی وعرضی واژن داشتم وجراحی شده ام وسال ۹۲آژنزی واژن وآژنزی سرویکس داشتم وجراحی شده ام ورحم وتخمدان هم دارم ودرسونوگرافی من نوشته شده که رحم partialbicornate وسپتوم بلند وپرید وعادت ماهانه هم میشوم خواستم بپرسم من الان جز افرادی که سندرم راکی تانسکی دارند محسوب میشوم درسته ؟
- پماد کلوترامازول همراه با اپلیکاتور
سلام ، من یه دخترم که پرده بکارتم سالمه عفونت واژن دارم دکتر برام پماد کلوترامازول داده چجوری میتونم ازش استفاده کنم لطفا کمکم کنید
- عفونت واژن
با سلام. جواب پاپ اسمیر بنده این گزینه تیک خورده است Severe :Presence of inflammation آیا احتیاج به نمونه برداری از رحم دارد این گزینه ؟؟
- عقب انداختن پریودی
من ۱۳سالمه و خواستم ببینم پرده دارم یا ن انگشت کردم خودمو دیدم ن و اینکه من الان ۲۰روزه پرسود نشدم دلیلش چیه؟؟
- سلام من از روز ۱۲ پروییدیم قرص استرادیول و مدروکسی پرژسترون خوردم روزی یکی حالا وقت خودم پرویید شدم اما خونریزی نشدم فقط لکه بینی دارم لطفا راهنماییم کنید


