Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سلام کیست تخمدان دارای اینترنال اکو به ابعاد 34یعنی چه آیا باعث ناباروری می شود یا خیر
خانمی که کیست دارای اینترال اکو به اندازه 34 میلی داشته باشد چیست و آیا باعث نازایی می شودیا نه
- متخصص زنان وزایمان
من تقریبا ۱ ساله که قرص سیبل مصرف میکنم هر ماه سرتاریخ پریودمیشم ولی این ماه سرساعت قرص رو مصرف نمیکردم و زمانی ک پریود شدم پریودیم بیشتر ده روز طول کشید اما خونریزیم خیلی کمه آیا باردارم یا اینکه مشکل جدی وجود داره؟
- جلوانداختن پریودم….
38ساله م.پریودم یه مدت نامرتب بوددرماه چندبارمیشدم که بااستفاده ازدارومشکلم حل شدولی الان سه ماهی هست که هرماه جلومیندازم وبااینکه یکسال هم هست جلوگیری ندارم باردارنمیشم.واولین بارداری 17سال پیش بود.
- پولیپ
پولیپ با فیبرون چه تفاوتی داره . پولیپ ۴ سانتی نیاز به عمل داره
- اقدامی
سلام خسته نباشید من تست بی بی زدم اولش بعد ۶ ساعت مثبت شد دومی هم بعد یه رب هاله انداخت و مثبت شد حالا میخوام بدونم ایا درسته
- خودارضایی
سلام وقت بخیر ببخشید که یکم رُک میگم پس از خود ارضایی در هنگام ادرار یک نقطه خیلی کوچک خون خیلی تیره دیدم و اینکه اصلا نزدیک به پریودی نیستم و دوماه قبل بدون خوردن غذا خودارضایی کردم و پس از دوش گرفتن که ۵ دقیقه می گذشت شکم درد خیلی شدیدی گرفتم که کمرم و زیر شکمم و لگن پاهام رو درگیر می کرد و اینکه خود ارضایی مالشی بوده و هیچ گونه دخولی به وجود نیومده و میخوام بدونم پردم سالمه خیلی استرس دارم
- سوال
سلام خسته نباشید الان ۵ روز که از مصرف قرص اووسیز ۰/۷۵ میگذره (بعد از نزدیکی بلافاصله یدونه ۰/۷۵ خوردم) فقط دو روز بعد از مصرف قرص شکم درد داشتم و حال وقتی یکم چیز سنگین بلند کنم باز یکم درد میگیره آیا امکانش هست باردار باشم؟ تا چه مدت عادت نشدم بی بی چک بزنم؟ من پریودی منظمی ندارم یبار اول ماه میشم بعضی وقتا هم آخر ماه
- عمومی
سلام خانم کتد دختری ۲۰ ساله هستم به تازگی متوجه شدم هنگامی که در توالت میشینم در دوطرف واژن انگاری توی لوبیا دوتا چیز گردی که انگاری ماهیچه هستن لمس میشه و دوبار پس از بلند شدن میره آیا این شکل از واژن طبیعیه پارسال واژنم این شکلی نبود لطفا راهنمایی کنید
- سلام من تا نه روز دیگر قرص ال دی دارم و از روز دوم عادت ماهانه آمپول های پانکچر،ایا قرص اووبوست و ال دی تداخل دارند که شروع کنم برخوردم.بعلت آندومتریوز شدید ذخیره تخمدان زیر یک دارم و سه سال ناباروری
- واریکوسل نرمال وجهش اسپرم کم
سلام خانم دکتر اقام واریکوسل نداره فقط اسپرمش جهش وحرکت کند داره ایا شما دارو میتوانید مینوسید براش.برای ویزیت بیام..
- ؟
سلام ایا ورم داخل ناف و گاهی خارش پوست و در اوردن دونه ی قرمز و گاهی بدون خارش و در اوردن دونه های قرمز کنار هم و لرزش از داخل بدن علایم هپاتیت است؟
- قرص راکوتان
سلام خدمت خانم دکتر عزیز، سوال بنده این هستش که آیا مصرف قرص راکوتان باعث تنبلی تخمدان میشود؟؟
- سقط جنین
با سلام خدمت شما من سه بار سقط داستم و میخواهم مجدد اقدام کنم تخمدانم هم ضعیف است پزشکم علاوه بر عکس رنگی و ازمایشات هورمونی گفت که باید شستو شوی رحم که با بیهوشی و انجام سنوگرافی انجام میشود را انجام دهم و بعد بار دار شوم مطالبی که در این باره مطالعه کردم با این روش موافق نبودن لطفا راهنماییمکنید نمیخوام کار اشتباهی انجام دهم که به باردار شدنم اسیب برسانه ایا واقعا این اقدام لازم ممنونم از شما
- بارداری
سلام خانم دکتر عزیز خسته نباشید. ببخشید میخواستم یه دارویی بهم معرفی کنید برای افزایش کیفیت تخمک، لطفا. طریقه ی مصرفشم لطفا برام توضیح بدید ممنون میشم.
- بارداری
سلام خانم دکتر عزیز من تو هفته 24و هپارین تزریق میکنم بخاطر غلظت خون و سقطی که قبلش داشتم جفتم خیلی پایین بقیه ازمایشام همه خوب بوده طول سرویکسم 30گاهی 29تو سونوها مختلف الان یکهفته احساس ضربان در واژن دارم انگار سر رحمم ترس عجیبی دارم انگار هوا داره خارج میشه نمیدونم طبیعی یا نه چیکار باید بکنم
- مقعد
سلام.با خانمی از اقوام نزدیک خودم که سنشون 48ساله هستن خیلی با هم راحت بودیم در پارکینگ منزلشان با بوسیدن و بغل کردن تحریک شدم و در همان حالت به صورت ایستاده رابطه برقرار کردم از مقعد.بخاطر بزرگی آلتم با تلاش این خانم که درد داشت من بخاطر تحریک زیاد توجه نکردم و به مدت تقریبأ ده دقیقه آلتم تا نصف که به زور داخل مقعدش رفته بود داخل مقعدش بود و جلو عقب میرفت.بعد از ارضا شدن مقعدش سوراخ خیلی گشادی شد ک بسته نمیشه.الان دو روزه که همون حالت باز مونده.لکه خون هم روی آلتم هم روی مقعدش بود.آیا راهی واسه بسته شدنش هست یا خودش بسته میشه؟؟
- بارداری
سلام . من تو کتاب خوندم که خوردن گوجه دربارداری خوب نیست آیا این درسته؟ یا نباید فقط زیاد مصرف بشه؟ واینکه میشه در بارداری ماهی آمور خورد ؟
- دردمیتل اشمرز
سلام درد میتل اشمرز چند روز طول میکشد نشانه سلامت تخمدان ها وتخمک هست سپاس
- بارداری
سلام من هفته۶مم پس از ارگاسم بدون دخول لکه بینی صورتی روشن مشاهده کردم ایا خطرناکه؟باید چیکار کنم
- بارداری
سلام خانوم دکتر من بعد نزدیکی از این قرصا اورژانسی ک دوتاس داخلش خوردم جفتش باهم خوردم تاثیری داره یا باید باز بخورم؟؟


