Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- کیستیک
سلام خوب هستین خانم دکتر میخواستم شمارتون رو برام بفرستین تا از واتساپ از شما چند تا سوال بپرسم ممنون میشم
- مهم
سلام وقت بخیر با قرص ال دی پریودم بهم خورده فاصله بین پریودم ۱۵ روزه هس چیکار کنم فاصله پریودم بیشتر بشه؟؟؟؟ اگع میگید ال دی بخورم تا چند وقت بخورم ؟؟
- مهم
سلام خسته نباشید. من با خواهرم که ۲۴ سالش هست بحثمون شد ولی دعوا نبود من ناخواسته اصلا حواسم نبود لگد زدن به شکمش نزدیک کلیش بود. و بعد گفتش که. خون اومده از واژن ش و (پریود ) شد میخواستم بدونم که حالش چطوریه و تو باروریش تاثیر نداره؟؟؟؟ تو رو خدا بگید خیلی می ترسم😭😭
- قرص اوژانسی
سلام. وقت بخیر من حدود شش روز پیش رابطه مشکوک با بارداری داشتم.. بعدش قرص اورژانسی خوردم.. امروز خونریزی کردم.. میتونم اطمینان داشته باشم ک دیگ باردار نیستم یا نه؟
- پرده بکارت
من حدود هشت ماه پیش اولین بار از جلو رابطه داشتم اما هیچ خونی نیومد و اینک همون موقع از مقعد هم رابطه داشتم ک خونی شد تقریبا حدود دو ساعت بعد رابطه توی لباسم خون دیدم اون چند قطره درحد یکی دوقطره من شک کردم ک شاید اون خون از مقعدم باشه . اینو میخام بدونم ک اگه پرده داشتم چرا خونی نیومد موقع رابطه یعنی ارتجاعیم؟؟ من بعد از اون چند بار از جلو رابطه داشتم اما هیچ خونی نبود
- زایمان ویبک
سلام .بعداز دوبار سزارین برای باردای سوم زایمان طبیعی انجام میدین کدوم بیمارستان .ممنون
- کیست هموراژیک
سلام و وقت بخیر
حدود سه ماه پیش با درد طرف چپ به دکتر مراجعه کردم پس از سونوگرافی مشخص شد که کیستی در تخمدان چپ خونریزی کرده، دکتر دوفاستون تجویز کردند و مشکل برطرف شد. الان پس از سونوگرافی متوجه شدم که تخمدان سمت راست یک کیست هموراژیک ۴۱ میلیمتری داره.
از اونجایی که سیکل هام منظم نیست قبلا سیپروترون کامپاند هم مصرف کردم.
رابطه جنسی ندارم.
توصیه شما چی هست؟ - سلام من ۱۶اسفندانتقال جنین ۵روزه دارم، بایداز۱۱اسفندآمپول وشیاف پروژسترو استفاده میکردم،فراموش کردم واز۱۲اسفندشروع کردم، نظرشماچیست
- درباره ivf
من روز ششم انتقال هستم روز ۵ انتقال پماد واژینال به اندازه بند انگشت اسفاده کردم به خاطر سوزش وحشتناکی که داشتم مجبور شدم وامروز ترشحات سبز کمرنکی از واوژن میاد امکان داره احتمال بارداری رو کم کنه یا اصلان باردارنشم ؟
- درد
سلام ۴۲ ساله ام یکسال ودوماه پیش هیسترکتومی انجام دادم خییییلی اذیت شدم دردام زیادشون بخیه هام بعد۱۰روزنگرفته بوددوباره بستری شدم ودرمان شد حالم هی بدترمیشد به دکترم گفتم گفت ۶ماه تایکسال هم شاید اینجوری باشی...الان اصلا دردام خوب که نشده هیچ بدترم شده...جای بخیه هام اصلا نمیتونم دست بکشم ازدرد حس پارگی شکم داروهای عملم هم دردداره دردلگن وکمرم هم روزبه روز شدیدترمیشه
- حاشیه کناره راست فوندوس نامنظم است ونیاز به مطابقت سونوگرافیک دارد
عکس رنگی گرفتم نگرانم کرده این چه مشکلی داره الان حاشیه کناره راست فوندوس نامنظم است و نیاز به مطابقت سونو گرافیک دارد؟؟؟؟
- نازایی
سلام خسته نباشید .۲۷ سالمه وبعد یک سال اقدام باردارنشدم .دکترم گفت عکس رنگی بگیر.میخواستم نظرمتخصص شمارا درمورد عکس رنگی بدونم. کاویته رحم جاداروجسم رحم درقسمت وسط حفره لگن متمایل به راست قرارگرفته است.فرم کاویته رحم مطرح کننده partial short septate است. کانال سرویکال spindle shape وناحیه ایسم سیلندریک می باشد.لوله فالوپ چپ ازپروگزیمال مسدود است واسپیلاژ از طرف چپ دیده نشد. لوله فالوپ راست به خوبی ازماده حاجب پرشد.درکلیشه کنترل لوله فالوپ راست باز وماده حاجب با کمی مقاومت وارد حفره لگن گردیده است.ممنون میشم راهنمایی کنید.
- بقایا ۳ سی سی
سلام تاالان دوبار سونو رفتم بعد سقط ۱۲ روز گذشته وجنین ۶ هفته وسه روز بوده اولی گفت ۱۳ م.م ضخامت اندومتر چیز دیگه ای نگفت گفت یک هفته بعد سونو تکرار شه که دومی رو دیروز ۲۴ اسفند رفتم گفت بقایا ۳ سی سی مونده دکتر گفت خودش دفع میشه وتا ۴۰ روز خونریزی طبیعی هست ودارو یی چیزی تجویز نکرد وازمایش خون نوشت انجام دادم یک مقدار کم خونی هم داشتم گفت موردی نیست الان باید چکار کنم ممنون میشم کلی جواب بدید با تشکر
- بیماری زنان
سلام خانوم دکتر من چند ماه پیش کیست داشتم و پریودمنظم نبود با قرص دروسبلین کیست م بر طرف شد وبرای پریود قرص پروژسترون دادن تا ۳ماه شب ۱۵پریودی تا ۱۰شب شبی ۲عدد والان یک ماه که تمام شده و ۴۰روزه که پریود نشدم ایا احتمال بارداری هست
- کیست نوبتین چیست آیا میتواند خطرناک باشد
دکتر جان سلام من سونوگرافی واژینال دادم گفتن که کیست نوبتین دیده شده بر اثر چی بوجود اومده و چه عوارضی داره متشکرم
- بارداری
سلام، ۹روز از موقع پریودم گذشته هنوز پریود نشدم چند روز قبل پریود، درد داشتم ولی بعد موقع پریود دردم قطع شد دیروز پیاده روی کردم امروز همش درد زیر شکم و احساس میکنم یه چیزی تو واژنم هستش،ممکنه حامله باشم؟احساس نفخ تو شکمو زیر شکم دارم
- پرده بکارت
سلام خانم دکتر عزیز دوتا دکتر تشخیص دادن که پرده بکارتم از نوع حلقوی ضخیم گفتن کمی ضخیم و کلفت پردم برای ازدواجم با بار اول دخول انجام نمیشه؟یعنی ممکن اسیب نبینه با چند بار دخول از بین بره؟
- سلام من یه توده هیپو اکو دارم ایا میتوانم باردارشوم
من چند سال پیش سونوگرافی دادم سمن چپ رحمم توده هیپو هست آیا میتوانم باردار شوم
- آیا بعد از چهار سزارین وابسته شدم لوله بازم امکان داره پولیپ داشته باشیم
- بیماری ١
يكماه قبل نزديكي از پشت بدون دخول داشتم.از كاندوم استفاده نشده احتمال اچ پي وي يا بيماي مقاربتي وجود داره؟فقط يكبار نزديكي بوده.


