Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- امپول
سلام من نابارورهستم برام به خاطرکیست تخمدان امپول واریوپپتیل نوشتن به صورت زیرپوستی حالانمیدونم به بازو برنم یا ناف اگه میشه راهنماییم کنین ممنونش
- سوال مهم
سلام خسته نباشید من حدود ۶۸روز پیش یعنی اول اسفند ماه سرما خوردم بعد بویایی و چشایی من رفت گفتند کسانی که این علایم رو دارند ممکنه کرونا گرفته باشند و الان در حال حاضر خوب خوب هستم کاملا سالم و هر روز ورزش میکنم خواستم بیام ویزیت قبل از بارداری منشی شما گفت نمی توانم نوبت بدن بهتون خب یعنی الان که نزدیک ۷۰روز گذشته آخه من که کرونا ندارم اینقدر ترسیدن میخوام آزمایش های قبل از بارداری انجام بدم که خیالم راحت شده که راحت اقدام به بارداری کنم الان بنظر شما چه کار کنم؟؟؟ میخوام قبل از پریودی ویزیت شم
- عفونت قارچی
سلام، ببخشید دوباره مزاحم شدم، خانوم دکتر قرص واژینال پروبیوتیک رو به متصدی داروخانه بگم خودشون میدونن؟ طرز استفاده شبی یکی باشه؟تا چند وقت؟ الان اگه استفاده کنم درمان میشم یا فقط واسه پیشگیری؟ببخشید من تو شهر خودمون خیلی دکتر رفتم، نميتونم تا رشت بيام. ممنون از لطفتون
- نازایی
سلام خسته نباشید خانم دکتر من ی دختر مجرد ۲۰ ساله هستم ک ۲ دوره قرص گی ناپ مصرف کردم خاستم ببینم یاعث نازایی میشه چون خیلییی نگرانم
- نازایی
سلام من یکسال اقدام بارداری کردم طی این یکسال پنج ماهشو خودمون ولی بعد با امپول دارو اخرین مصرف یدونه لتروزول ودوتا کلومفین بوده با سه عدد امپول سینال اف ..موفق نشدم باردارشم الان پتج ماهه همسرم اسپرمش ضعیفه ولی نزد معاینه نرفته. .ایا مشکل بیشتر ازازمنه یا همسرم بخدا دیگه خسته شدم ..نمیشه
- طول سرویکس
سلام خانوم دکتر...من تو هفته ۱۸ طول سرویکسم ۳۱ بود دکترم برام شیاف پروژسترون داد و گفت استراحت کن...به نظرتون خوبه ۳۱؟
- پیلکتازی کلیه جنین
- دفع بقایای سقط زیر یک سانت
سلام روزبخیر من دو هفته پیش سقط داشتم در هفته هفتم. الان دیگه خونریزی ندارم. در سونوگرافی بقایای دارای عروق زیر یک سانت دارم. آیا باید داروهایی مثل ارگونوین بخورم یا صبر کنم پریود بشم بلکه دفع بشه یا چیکار باید بکنم؟
- پریود بعد قرص اورژانسی
سلام خسته نباشید. من سیکلم عموما سی روزس که۲۲خرداد رابطه باکاندوم داشتم دوساعت بعدش قرص اورژانسی تنسی دوتا باهم مصرف کردم ۱۱روز بعد دپم تیر خونریزی سبک با لخته داشتم بمدت ۴روز. درکل پنجم شیشم تیر وقتم بود. بعد اون خونریزی ازمایش دادم.بتام شد۱.۲> بیبیچک زدم منفی شد ولی زیردلم سمت چپ یدفه سمتراست یدفه سفته تکرر ادرارم کفتین کشت ادرار بدم میتونم بپرسم کشت ادرار براچیه؟ برابارداریه؟ بعد یسپال دیگه معذرت میگن لقاح خیلی دیر یعنی چندروز الان من از رابطم 27روگذشت لقاح میتونه بوجودبیاد؟
- واکسن کرونا
سلام دکترپوست برام اسپیرونولاکتون وسیپروترون کامپاند تجویز کردن سی سالمه میتونم واکسن کرونا بزنم یا خیر کدوم واکسن رو بزنم? ممنون از لطفتون
- اقدام به بارداری
سلام خانم دکتر من تا 20روز دیگه میخوام برای بارداری اقدام کنم ولی چون عفونت داشتم شیاف واژینال مترونیدازول استفاده کردم حالا میخوام بدونم این شیاف اثرش تا 20روز دیگه از بین میره یعنی مشکلی نداره که باردار شم؟
- سقط جنین با قرص سایتوتک
هفته 7بارداری 5تاقرص مصرف کردم دوتاواژینال بقیه زیرزبانی دوسه تیکه ازم خارج شدفقط همین به نظرتون سقطم کامل شده؟
- Lanza tus giros en la slot Sweet Bonanza en un operador recomendado con buenas reseñas con nuestra reseña.
¿Te apetece explorar nuevas emociones en línea? Llegaste al lugar correcto, el slot sweet bonanza opiniones Bonanza puede convertirse en tu favorito.Presentado por una firma de prestigio, Sweet Bonanza mezcla dinámica especial con giros extra.El juego por dentro
Vive una pantalla explosiva de golosinas, donde llueven multiplicadores. Esa es la esencia de Sweet Bonanza.La interfaz visual es moderna, con un aire caricaturesco. El sonido hace más entretenido el juego.Funciones principales
Hablando de funciones, siempre hay novedades. Prepárate para:juego de bonificaciónmultiplicadores enormescascadas de símbolosscatters de carameloCada jugada puede activar un extra.Dónde encontrar este slot
¿Quieres saber Sweet Bonanza? Aquí la info: operadores confiables ofrecen esta slot tan buscada.Te sugerimos:Mr Greenfree spins de bienvenidaideales para nuevos jugadoresConclusión de la reseña
Después de jugar es un slot que engancha.Ventajas:dinámica entretenida
jugabilidad modernaPuntos débiles:alta volatilidadPara fans de slots modernos, Sweet Bonanza es una gran elección. - موی زائد
سلام خانم دکتر وقت شما بخیر باشه من دختری ۲۱ ساله هستم و موهای زائد در نواحی زیر گردن و شکم وسینه و قفسه ی سینه دارم .. و پریودام منظمه و هر ماه انجام میشه و مثلا ۳ الی ۴ روز عقب جلو میشه امکان داره قاعدگیم بدون تخمک گزاری باشه؟ خیلی میترسم ممنون میشم راهنمایی کنید .
- پریود زودتر
من همیشه پنج روز زودتر از نوبت پریودیم پریود می شم.
- سوال بارداری
سلام دکتر من آمپول داریوپپتیل خارجی برام نوشته پیدا نکردم میتونم ایرانی شو داروخانه داره میشه ایرانی بگیرم
- متفورمین۵۰۰
سلام خسته نباشید من ۱۹ سالمه باکره هستم پریود منظم دارم کیست ندارم چاق نیستم و موی زاعد ندارم جوش زیادی در زیر گردن و تمام کل صورتم میزنم میتونم برای جوش هام قرص متفورمین استفاده کنم ؟ آیا بعد از قعط کردنش جوش هام دوباره نمیاد ؟ چه مدت باید استفاده کنم تا جوش هام ببره؟
- سونوگرافی
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما میخواستم بدونم دکتر سونوی واژینال هم در مطب، برای معاینه انجام میدن؟
- وزن جنین
سلام خانوم دکتر روزتون بخیر من بیمار شما هستم ،توو هفته ی ۳۲هستم،برای وزن گیری جنین از چ مواد غذایی استفاده کنم ک رشد بهتری داشته باشه
- خروج تکه گوشت از واژن در روز ۴ پریودی
من یک خانم ۳۲ ساله متاهل هستم. در روزچهار پریودی رفتم پارک دویدم وقتی برگشتم منزل و دستشویی رفتم خونریزی پریودیم شدید شد. و بعد یک تکه گوشت قرمز شبیه جگر به اندازه ۲ بند انگشت از من دفع شد که دردی نداشت. اما خیلی ترسیدم. من در طول پریودی هام مخصوصا روز چهارم پریودی هرگز پا درد و درد زیرشکم نداشتم. اما اینبار از روز قبلش دچار درد زیرشکم و پادرد زیادی شدم. که وقتی تکه گوشت دفع شد. دردها کاملا خوب شدند. با توجه به اینکه من فقر آهن دارم. و ۶ ماه پیش تحت نظر پزشک مکمل آهن فرفولات دئودنال مصرف میکردم. که البته بعد از ۳ ماه مصزفش رو قطع کردم و ۵ روز پیش مجدد خودم به صورت سرخود شروع به مصرفش کردم. روزی ۱ عدد..ولی اینار خیلی ترسیدم. پریودام تغریبا منظمه اما اینبار ۲ روز زودتر پریود شدم و سیکل پریودم ۲۴ روزه بود. ماه قبل ۲۶ روزه بود. ممنون میشم راهنماییم کنید
¿Te apetece explorar nuevas emociones en línea? Llegaste al lugar correcto, el slot 

