Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- آیا قرص چاقی باعث نازایی میشود
آیا قرص چاقی باعث نازایی میشود ؟
- درد شکم
در سونوگرافی مایع آزاد خفیف لگنی مشاهده شد چیست؟؟
- پرده بکارت
سلام خانم دکتر میخواستم بپرسم من وقتی که تو آینه به پرده بکارتم نگاه میکنم از بالا یعنی از مجرای ادرار تا سوراخ قاعدگی شبیه کتابه بازو بسته میشه یعنی من مادر زادی فاقد بکارت هستم
- بارداری
سلام وقت بخیر تست بارداری مثبت بود ولی رد سنو گرافی چیزی دیده نشد وی دفعه خونریزی کردم ویه تکه گوشت سفید خارج شد ممکنه باردار باشم
- من ۴۴ سال دارم به دلیل داشتن اندومتر قرص وروژست مصرف میکنم و به دستور پزشک باید ۳ ماه قرص بخوریم بعد از خوردن ۲ ماه از قرصها پریود شدم ایا خوردن قرص رو ادامه بدم یا قطع کنم؟
- آزمایش بارداری
سلام.. وقت بخیر.. خانم دکتر آیا جواب آزمایش ادرار بارداری از لحاظ ظاهری و شکلی مثل آزمایش خون بارداری هست!؟ آیا در آزمایش ادرار هم میزان هورمون بتا اندازهگیری میشود؟ و منفی بودن آزمایش ادرار بارداری براساس میزان هورمون بتا مثل آزمایش خون میباشد؟.. خیلی ازتون ممنون میشم اگر جواب من را بدید
- داخل رحم
سلام خسته نباشید . من سه ماه پیش یک سونوگرافی داخل کلیه گرفتم متوجه شدم رحمم در ناحیه فونیکس شکل septateدارد و حجیم است الان قصد بارداری دارم لازم هست برم سونوگرافی داخل رحم بگیرم وآیا باردار میشم؟؟؟
- اسکویرت
سلام و خسته نباشید چطوری می تونیم اسکویرت داشته باشیم هر کار کردیم نشده
- قرص ضدبارداری
سلام خانم دکتر ، خسته نباشید
من دو سال ازدواج کردم ، تا الان از هیچ نوع داروی جلوگیری استفاده نکردم ، با تجویز پزشک قرص مارولین تهیه کردم
شب گذشته اولین قرص رو استفاده کردم (روز آخر پریودم) بود .
از کی میتونم رابطه بدون حفاظت داشته باشم ؟
ممنون میشم راهنمایی کنید - خونریزی بعد قطع قرص ضد بارداری
با عرض سلام من از روز اول پرسود قرص ضد بارداری مصرف کردم بعد ۸ روز به دلیل حالت شدید تهوع قطع کردم و الان مثل روزهای پریود دوباره خونریزی دارم آیا مفنامیک اسید بخورم
- خونریزی بعدازعمل هیستروسکوپی
سلام من متاهل ۴۱ سالمه یه هفته پیش عمل هیستروسکوپی انجام دادم سه روز بعد عمل خونریزی من لکه بینی بود ولی بعد از یه هفته خونریزی شدید دارم نمیدونم پریود شدم یا خونریزی من علت دیگه داره
- تست پاپ اسمیر
در تست گزینه absence of endocervical metaplastic cells تیک خورده خطرناکه ؟
- قرص فلوکونازول
خوردن فلوکونازول ۱۰۰ برای عفونت قارچی توی ماه اخر بارداری برای جنین ضرر داره؟
- جوش نوک پستان
سلام 18 سالمه و مجرد هستم چند روزیه روی نوک سینه ی سمت چپم یک جوش کوچک سیاه دراوردم میخوام بدونم خطرناکه؟
- رترووورسه و کلدوساک
سلام من ۲۹ سال دارم و یه دخور ۶ سال و ۹ ماهه دارم. سونوگرافی کالرداپلر رحم و تخمدان ها (ترانس واژینال) رحم در وضعیت رترو ورسه در ابعاد (۶۵*۳۵*۴۷) میلیمتر با اکوی میومتر یکنواخت میباشد. ضخامت آندومتر ۶ میلیمتر. ضایعه پاتولوژیک واسکولار در میومتر و آندومتر دیده نشد. درون تخمدان راست یک کیست با جدار نازک و یک سپتومنازک بدون ندول یا وژتاسیون و با جداری آواسکولار به ابعاد (۱۲* ۱۳) میلیمتر دیده شد. ORADs=2 تخمدان چپ به ابعاد (۲۳* ۱۴) میلیمتر با اکو طبیعی و عروق طبیعی دیده شد. در فضای کلدوساک ۱۱ سی سی مایع آزاد مشاهده می شود.
- دیر پریود شدن
دیر پریود میشم
- خونریزی شدید رحمی
با سلام و خسته نباشید خانم دکتر من فیبروم داشتم و متاسفانه خونریزی پریودم خیلی زیاده حتی کورتاژم کردم فایده نداشت الان دکتر بهم گفته یا آیودی میرانا بزار یا آمپول دیفرلین نمیدونم چکار کنم فشارخونم دارم و سردرد ،باید چکار کنم
- مربوط به زنان
تصویر کانون اکوژن به ابعاد ۷.۱*۱۰.۷mmدارای مناطق کلسیفیه داخلی وباحدود نامنظم چسبیده به قسمت قدامی اندومتر رویت شد یعنی چی؟
- زخم دهانه رحم
برای درمان زخم رحم چیکار کنم؟؟ من بچه شیر میدم چه پماد میتونه درمانم کنه
- آیا زود پریود شدن با ضربه به شکم اتفاقی میافتاد
نزدیکای پریودم ناحیه پایین شکمم خیلی زیاد درد میکرد رفتم حموم ماساژ دادم آروم نشد ک بدترم شد ی مشت زدم بعد حموم پریود شدم مشکلی هست؟


