Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بارداری
سلام من چهار بار سزارین کردم الان ۲ سال که میگذرد الان میتونم باردار پنجم انجام بدم
- تشخیص کیت تخمک گزاری
سلام خانوم دکتر بعداز مثبت شدت کیت تخمک گزاری کمرنگ و یاپررنگ چند روزبعد نزدیکی داشته باشم
- هیروژن
سلام خسته نباشید پنج ماهه زایمان کردم کمی زیر دلم بعداز پریودی درگرفت رفتم سونودادم گفتن توده هیدروژن دارم ب اندازه پنجاه در سیوشش.گفتن بیمارستان امام خمینی عمل کنم بنظرشما حتما باید عمل بشم اگه عمل نکنم چی میشه
- زخم رحم
سلام خانم دکتر وقتتون بخیر.من میخوام واسه بارداری اقدام کنم رفتم معاینه گفتن زخم بزرگی دارم کرم واژینال ومترونیدازول نوشتن برام.آیا بادارو خوب میشه؟واینکه این زخم چقد برای بارداری مشکل ایجادمیکنه؟
- بارداری
سلام خسته نباشید خواستم بپرسم ریه جنین پسر در ۳۶ هفته و ۱ روز و وزن ۲۹۰۰ رسیده ؟ امپول ریه در ۲۶ و ۳۰ هفته تزریق شده. نیاز به تزریق مجدد هست ؟
- قاعدگی
سلام خسته نیاشید خانم 18ساله هستم این ماه 10روز پریودیم عقب افتاده درد پریودی داشتم ولی پریود نشدم تست و ازمایش منفی لطفا پاسخ گو باشد و جواب کاملی بدید
- سقط جنین
ایا دکتر دستور سقط جنین برای خانومی که دوتا بچه داره و بچه دومش ۱ سال داره میدن ، ساکشن انجام میدن؟
- ساک حاملگی
با سلام نازکی ساک حاملگی به چه معناست؟
- P
سلام خانم دکتر دختر مجرد هستم پایین واژن ضربه خورد به شیر وقتی خودمو می شستم الان لابیا یا همون لبه واژن از هم جدا هستند و چین دار و یکی دومشون از خط واژن بیرونه یه کم لطفا جواب بدین دختر باکره که هنوز ازدواج نکرده لابیا یا همون لبه واژن چطوره خیلی میترسم به پرده ام آسیب دیده باشه لطفا راهنمایی کنید
- بارداری
سلامازروز۹پریودیم روزی۳تا استرادیول ۲میل بخور من از روز۲۳لکه بینی داشتم تا اینکه امروزلکه ها بیشترشد یکم خونریزی داشتم فقط درحد دستمال نه نوار اونم وقتی دستشویی میرم ۱۷هم موعد پریودیم الان کمردرد دارم سردرد دارم یکمم حالت ضعف دارم نمیدونم قرص استرادیول رو ادامه بدم یانه؟البته درکنارش قرص کوانزیم کوتین۳۰ میل وشاسه فمی بست روزی یک بار میخورم به همراه اسپرین الان من باید داروهام رو بخورم یانه؟درسترسی به دکترم ندارم
- سونوگرافی
سلام من توهفته ۱۶ سونوی تعیین جنسیت انجام دادم گفتن پسره ،،آیا احتمال خطا هست؟؟
- پیشگیری از بارداری
بعداز سقط جنین از چه زمانی میشود،ازقرص جلوگیری استفاده کرد؟
- نزدیکی در ماه هشتم
سلام من در هفته 31 بارداری هستم. می خواستم بدونم آیا در ماه هشتم می تونم نزدیکی داشته باشم یا خیر؟ با تشکر.
- کالکشن مایع در کاویته اندونتر
در سونو تصویر کالکشن مایع دارای اکوی ظریف داخلی با حجم ۱.۵ سی سی در کاویته اندونتر دیده می شود که دیواره کاویته را از هم جدا نشان میدهد
- اقدام به بارداری
سلام من خانمی ۳۰ ساله هستم میخوام برای بارداری دومم اقدام کنم ولی یک کیست درمویید تخمدان به اندازه ۳۴ میلی دارم بدون علائم و یک پولیپ آندومتریال رحم هفت میلی بدون علائم. آیا میتوانم با چنین شرایطی باردار بشم . ممنون
- توده اکوژن
سلام در سونو واژینال یک توده اکوژن 9.4mmدر کانال سرویکال دیده شده آیا خطرناکه و نیاز به بررسی داره؟
- لابیاپلاستی
سلام خانم دکتر، خسته نباشین، میخواستم بدونم هزینه عمل لابیاپلاستی یا همون حذف قسمت های اضافی لابیامینور چقدر هست؟ و اینکه شما این عمل رو با لیزر انجام میدین؟ نیاز ب بیهوشی داره یا بی حسی موضعی؟ پیشاپیش ممنون از پاسختون
- کولیتوریس
علت یک تکه سفید داخل کولیتوریس چیست؟
- انتقال جنین
سلام من هغت روزه انتقال دادم علایمی شبیه پریودی دارم،تخمدانهام و استخوان شرمگاهی درد داره ،امروز دیدم یکمی حوشهای زیرپوستی تو صورتم دارم که معمولا پریود میشم اینطوری میشم دارم پریود میشم😔؟
- تشخیص اولین روز پریودی
باسلام دکتر برای من آزمایش هورمونی نوشته من شب ساعت10پریودشدم 21پریود شدم الان میخواستم بدونم تاریخ سوم قاعدگی میشه 23یا24


