سلام،گزارش پاپ اسمیر به وسیله آزمایشگاههای مختلف با معیارهای مختلف صورت می گیرد.
بهتراست پزشکتان نتیجه آزمایش شما را توصیف نماید.
Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- ساک حاملگی
با سلام نازکی ساک حاملگی به چه معناست؟
- دوفاستون
سلام.بعد از ۴ ماه تلاش برای بارداری دکتر رفتم و عکس سونو و پاپ اسمیر سالم بود..دکتر قرص دوفاستون گفتن روز ۱۴ چرخه بمدت ۱۰ روز مصرف بشه و مشکلی نداره اگر باردار بشم و اتفاقا کمک کننده هست این درسته؟
- اکوڗن
باسلام و خسته نباشید من ۲۶ سالمه و امروز دقیقا ۱۹هفته و سه روز باردارم امروز رفتم آنومالی دادم گفت یه لکه کوچیک روقلب بچه هست وتو برگه آنومالی جلو قسمت قلب نوشته eif is seen
قرص تیروییدو کلسیم ویتامین دی و فیفول هم هرروز مصرف میکنم و داروی دیگه ای مصرف نمیکنم دکترمم رفته مرخصی خواهش میکنم راهنماییم کنید
ممنونم - سلام من بارداری ۲۰ هفته هستم طول سرویکسم۳۳هست دهانه رحم باز شده جند دکتر گفتن باید سرکلاژ بشه ولی دکتر دیگه گفته نیازی نیست بهم دارو داده حالا تکلیف من چیه به کدوم دکتر اعتماد کنم
- مجسترول
با سلام آیا میتوان پولیپ و فیبروم ساب موکوزال را با مجسترول درمان کرد؟ آیا باید از داروی دیگری استفاده کرد؟
- سیرکولار
باسلام توی سونوگرافی بارداری من نوشته بافت ترفوبلاستیک نمای سیرکولار دارد.میخاستم بپرسم خطرناکه؟ لازم به ذکره که من داخل هفته نهم هستم و همه چیزای دیگه طبیعی بود.
- استخوان لگن کنار زیر شکم و زیر شکمم محکم به سنگ خورد و کبودی نداره ولی تو ران پام و ساق پام مایعی گرم حس کردم و حتی زیر شکمم و بیشتر داخل ران پام. ایا احتمال خونریزی هست؟
- رحم
ببخشید من درسوال های قبل ازشما پرسیده بودم که من سال ۸۳سپتوم طولی وعرضی واژن داشتم وجراحی شده ام وسال ۹۲آژنزی واژن وآژنزی سرویکس داشتم وجراحی شده ام ورحم وتخمدان هم دارم ودرسونوگرافی من نوشته شده که رحم partialbicornate وسپتوم بلند وپرید وعادت ماهانه هم میشوم وازشما پرسیده بودم که من به صورت طبیعی باردار میشوم یا خیر یا باید از رحم اجاره ای استفاده کنم. شما درجواب گفته بودید بهتر است از رحم اجاره ای استفاده کنید. خواستم بپرسم علت اینکه من نمیتونم به صورت طبیعی باردار بشوم چیه وچرا باید ازرحم اجاره ای استفاده کنم. وعلت اینکه گفتین از رحم اجاره ای استفاده کنید چی هستش ؟
- هایپرپلازی رحم پیچیده بدون آتیپی
باسلام ،من قبل از عمل پولیپ رحم و زخم دهانه رحمم، سونو واژینال دادم که ضخامت آندومتر(بدون احتساب پولیپ)4mm بود ، میوم هم دارم که دکتر گفت نیاز به برداشتن نیست، بعدها عمل جواب پاتولوژیم اومده هایپرپلازی پیچیده بدون آتیپی، این خطرناکه؟ این یعنی پیش سرطانی؟
- سلام من ۳۶سال دارم مشکل نزدیکی دارم معاینه نمیتونم بشم سونوی واژینال رفتم نتونستم انجام بدم گفتن دهانه رحم تنگ شده لطفا راهنمایی بفرمائید
- سلام خسته نباشید چرا ترشوم بویه اهن میده
- بارداری
با سلام. فرموده بودین آزمایش بارداری بدم ( بعد از میکرو که جواب منفی شده بود ، ماه اول پریود شدم . ولی ماه دوم ده روز گذشته بود ولی پریود نشدم. فرمودین آزمایش بدم ). ولی جواب آزمایشم منفی شد . علت این تاخیر چیه . ده روزه که درد پریودی دارم و بعضی روزا حالت تهوع دارم
- کورتاژ تشخیصی
من شهریور امسال کوتاژ تشخیصی و اندمتر داشتم بعد از دوهفته پریود شدم همان حالت قبلی اما این ماه عروسی داشتیم من هشت روز قرص ضد بارداری خوردم بعد که ول کردم دیدم عادت نمیشم تو دو مرخلم دو لیوان زعفران دم کرده خوردم فردای همان روز عادت شدم الان تکه های بلند اندازه پنج تا هشت سانت تکه های از گوشت خارج میشه تکه خونی نه تکه های گوشتی من هفتم آبان جراحی برداشت رحم دارم به نظرتان این تکه ها چیه ممنون میشم جوابم بدید
- مشکل هایپرپلازی
آیا با داشتن هایپرپلازی میتوان آی وی اف انجام داد؟
- کیست تخمدان
سلام خسته نباشید امروز سونوگرافی انجام دادم و داخل نتیجه نوشته که کانون اکولوسنت کیستیک۳۹*۴۳ در تخمدان چپ رویت شد ۲۰ سالمه و تقریبا هر ماه پریود میشم و پریودم نسبتا سبک هست ، کمی پرمویی دارم و اسپیرونولاکتون مصرف میکنم بنظرتون این کیستی که دارم خطرناکه ؟
- کیست آندومتریوز
من دختری 40 ساله هستم با تشخیص آندومتر یوز که به معرفی خانم دکتر دادرس خدمت شما نوبت گرفتم و خیلی نگرانم. جواب سونو فقط دارم و جواب مامو و آزمایش آماده نشده!! آیا باید لاپاراسکوپی شم یا جراحی باز ببخشید می پرسم فقط بیمه روستایی دارم هزینه عمل چقدره؟
- اوایل بارداریمه ودوروزخونریزی به صورت کن دارم آیاخطرناکه
- ابحی
سلام خانم دکتر اگر زگیل درمان نشود آیا روی بارداری تاثیر داره ممکنه به خاطر زگیل باردار نشویم وممکنه چه مشکلی به وجود بیاد
- زایمان
سلام من سزلرین چهارم هست البته بعد از ۱۱سال می خوام بدونم مشکلی واسم پیش نمیاد ودنبال یه دکتر خوب و با تجربه واسه زایمان هستم چکار کنم
- زدن آمپول واریوپپتیل برای لکه ببنی
سلام خانم دکتر من نیز دیک دوماهه لکه بینی دارم،به پزشک مراجعه کرد م،اول،ترنسیددادن،اثرنداست،امروز آمپول واریوپپتیل زدم،به نظرتون اثرمیکنه،هنوز خونریزیم شدیدنشده،درضمن از بودی هم دارم


