Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- قرص
سلام وعرض ادب باردارم و ۴۰ روزم هست دکتربرام قرص دوفامد۱۰ دیدروژسترون تجویز کردند هر۱۲ ساعت ! آیا باتوجه به بروشور داخل که واسه تنظیم قاعدگی هست . ضرری واسه جنین نداره ؟ باعث سقط نمیشه؟
- طول سرویکس
جواب سونو من رو از نظر دهانه رحم و سرویکس توضیح میدهید؟ و استراحت مطلق باید باشم؟
- عفونت
من حدود دو ما ه از قرص متروماکس و زل وازینال استفاده کردم اما با گذشت 4 ماه باز دور وازن احساس سوزش خارش تورم قرمزی دارم کلافه شدم ممکنه از چی باشه خانوم دکتر؟ازمایشم هم عفونت نشون نداده.ممکنه از پودر شست و شو ی لباس زیر باشه؟بهتر است با چی لباس زیرو بشوریم؟ راهنماییم کنین ممنون
- علت بارداری پوچ و بدون جنین
دوبار باردار شدم اولی پوچ و دومی جنین بدون قلب بود. حالا نمیدونم دیگه چیکار کنم
- بقایای سقط جنین
سلام وقت بخیرمن حدود ۴۵ روز پیش سقط داشتم ک حدود ۳ سانت بقایا مونده بود اخرین سونویی ک انجام دادم گفت ۲ سی سی باقیمانده حالت خون واین مدت لکه بینی داشتم پریود نشدم ممکنه با پریود دفع بشه؟یا نیاز به کورتاژه
- درد بعداز نزدیکی
ما بعد 5 سال از تزدواج هنگام نزدکی هنوز در وجود داره با وجود اینکه ترشحات واژن خوبه . چیکار کنم
- آمپول دکاپپتیل چیست
سلام میخواستم بدونم مصرف آمپول دکاپپتیل برای چی هست در زنان
- جواب پاتولوژی پلیپ رحم
Mac:Specimen received in formalin consists of multiple pieces of tissue with a soft consistency m 3.5*3*1Cm•RSS in••2••blocks• Dx:endometrial polyp biopsy:_proliferative endometrium
- زخم رحم
سلام سلام من برای دومین بار دچار زخم رحم میشوم مثل اینه که اون یک شمع روشن کردن ومیسوزه چه کرمی استفاده کنم تا بهتر بشوم الان نمیتونم پیش دکتر برم سپاس از راهنمایی تون من
- دکاپپتیل
سلام ،من برای جلوگیری از رشد آندومتریوز طی بیست و هشت روز به تحویز پزشک دوتا دکاپپتیل زدم و پریود نمیشم،در این صورت امکان بارداری وجود دارد؟؟!!
- قیمت فریز کردن رحم
رحمم خشکه دکتر زنان گفته باید فریز بشه قیمت فریز چقدره
- ترک شکم در بارداری
سلام خانوم دکتر میتونم برای ترک شکم بارداری از روعن بایو اوئل استفاده کنم از اشناهامون استفاده کرد راضی بودن. برای بارداری که ضرر نداره؟
- ساام من ده تا قرص سایتوتک استفاده کردم بعداز ۵ ساعت هنوز خبری نشده چیکار کنم دو تا زیر زبون ۸ تا واژینال
- باردارشدن
با سلام و خسته نباشید خانم دکتر من قصد باردار شدن دارم به نظر شما چه عواملی به سریع باردار شدنم کمک می کند با تشکر
- دردمعقددر پریودی
سلام خسته نباشید یکسال هست موقعی ک پریود عستم معقدم بشدت درد میکیره و همچنین زیر دلم که حتی نمیتونم راه برم یا بنشینم و ۲۱سالمه ۴تا زایمان طبیعی داشتم اخریمم دوقاو بوده ک طبیعی زایمان کردم
- تعیین جنسیت
دلم پسر میخواد به جز تغذیه راه دیگه ای هست که مورد اطمینان من باشه
- درد
سلام خانم دکتر دختری مجرد و۲۰ ساله هستم سوالم اینه که ایا درد سینه چپ میتونه ازعلایم سرطان باشه؟سینه چپم بعضی وقتا درد میکنه یعنی معمولا دردنداره ولی وقتی فشارش میدم درد میکنه خیلی نگرانم ممنون میشم راهنمایی کنید
- سرکلاژ شکمی
سلام خسته نباشید میخواستم بدونم آبا باوجود سرکلاژ شکمی امکان هیستروسکوپی وجودداره؟
- ناباروری
- نامنظمی پریود
سلام خسته نباشید . پریود من نا منظم بود ۴روز که از پریود تموم میشدم مجدا باز پریود میشدم دکترم بهم سونگرافی نوشت تو سوگرافی همه چیز طبیعی بود و هیچ مشکلی نداشتم ودکترم بهم امپول دیفرین ۱۱/۲۵ سه ماه تزریق کرد بعد۱۵ روز پریود شدید داشتم والان ۱ ماه هست که پریود نشدم بیبی چک هم بر میدارم منفی هست ایا باردار هستم یا علایم امپول هست


