Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- اقدام به بارداری
سلام داشتن کیست و آندومتریوز خفیف که منجر به تجویز قرص دوفاستون و متفورمین از جانب پزشک متخصص شده است برای یک دوره ؛ و درحال حاضر درموعدی که باید پریود می شدم صرفا لکه بینی درحد بسیار کم کم کم دیدم /نشانه چیست ؟ممنونم از پزشکان زحمت کش و با علم و با تجربه
- نتیجه سونو گرافی مرا نگران کرده
اندازه ضخامت آندومتر ناحیه مختصر اکوژن به دیوار 6*10میباشد
- رابطه جنسی
خانوم دکتر توروخدا ب دادم برسید من با نامزدم رابطه بدون دخول داشتم ولی وقتی آلتش روبهم می مالید مایع منی روی واژنم ریخته شد بعد چن دقیقه ادرارداشتم وشستم بعداز ۲۴ ساعت هم ک گذشت دوعددقرص اووسیز۰/۷۵خوردم خیلیی میترسم دوربندنافم سفته وماه قبل یازدهم پریودشدم ک این ماه هنوز ب تاریخ پریویم مونده.آیا امکان باردارشدنم هست؟
- ساک حاملگی دفورمه
ساک حاملگی دفورمه محصولات فقد دررحم رویت شد سن حاملگی ۶هفته و ۳روز است یعنی چی لطفا جواب بدهید
- وزن جنین
سلام من هفته ۳۰ بارداری هستم وزن جنین را ۱۴۰۰ گرم زده و معادل ۵۰ درصد پر سنتایل نرمال است یعنی چه
- سردرد در بارداری
سلام خانم دکتر. من تو هفته ۱۴ بارداری هستم و تقریبا هر روز سردرد دارم، قرص کلسیکر مصرف میکنم تو عوارضش خوندم سردرد هم جزش هست،ممکنه سردردام بخاطر مصرف این قرص باشه؟من سابقه میگرنم دارم یا اینکه این سردردا بخاطر همون میگرنمه؟ ممنون میشم راهنماییم کنین
- هماتوم بعد سزارین
بعد از یکماه سزارین هماتوم موجود در لولا چپ رحم کوچیک نشده چیکار باید کنم
- غربالگری سه ماهه اول
با سلام در غربالگری سه ماهه اول اگه جواب سونو گرافی خوب و جواب آزمایش خون بینابین و حدوسط باشد ایا جنین دارای ناهنجاریست و باید سقط کرد و یا باید برای غربالگری سه ماهه دوم منتظر ماند؟
- موعد زایمان
سلام هفته ۳۷ویک روز بارداری هستم سزارین هم هستم میخواستم بدونم هفته چندم سزارین باید بشم.
- بارداری
سلام خسته نباشید. من ۱۸ هفته باردارم و نگرانیم در این مورده ک یکم نشسته یا ایستاده هستم بعد که دراز میکشم بچه خودشو یه گوشه یا پایین شکمم جمع میکنه. علت این از چی میتونه باشن؟توضیح میدین؟ ممنونم
- سلام من کیست ریز دارم و زود به زود پریود میشم و دکتر برام چند ماه قرص پرژسترون داد بعد آخرین بار که خوردم تموم شد یه هفته دیگش دو سه روز لکه بینی داشتم اونم قهویی رنگ وحالا سی روز میشه که پریود نشدم ایا من باردارم یا برای قرص هاست که پریود نمیشم زیر شکمم درد دارم وکمرم هم بعضی موقع درد داره میشه رهنمایی کنید ممنون میشه
- اندومتر هیتروژن
اندومترهیتروژن ۱۵mm وداشتن مایع mildدرادنکس راست کلداسک خلفی چیست؟
- باردارم
من با این سونو باردارم اکوژنیسیته میومتر غیر یکنواخت
- فوکوس اکوژندر بطن چپ جنین در 18هفته ای10میلیمتردر1
من سري فري همانجام دادم وگفتن بچه سالمه .الان براي انومالي اسکن رفتم.زده اکوژن بطن چپ داره.ايا من بازم بايد امينو سنتز هم انجام بدم؟
- قرص ال دی
سلام من قرص ال دی مصرف میکردم و سه روزبودقطع کردم بعد شب سوم باهمسرم نزدیکی داشتم که محافظت نشده بود وهمون ساعت دوتاقرص ال دی مصرف کردم بعدفرداپریودشدم بعدش نمیدونم حامله شدم یانه ازروزچهارم پریودی دوباره مصرف کردم لطفا راهنمایی ام کنید
- َضرر بوی وایتکس بر تشکیل نطفه
سلام من یه سول داشتم من بعد از رابطه جنسی برای تشکیل نطفه بچه برای نظافت خونه از وایتکس استفاده کردم الان نگرانم نکنه بوی وایتکس ضرر داشته باشه لطفا راهنمایی کنید
- احتمال بارداری با پیشاب بدون دخول
سلام خانم دکتر من با نامزدم رابطه بدون داشتم من یه ساپورت بدون لباس زیر پام بود ولی نامزدم لخت بود احساس کردم ساپورتم کمی پیش اب روش ریخته وخیس شده بعد از اون از رو ساپورت با دست منو ماساژ دادن ایا امکان بارداری هست من باکره م وبرای تنبلی تخمدان کلوکوفاژ وسیپترون کامپاند مصرف میکنم ماه دوم از مصرف قرص بود که ۳روز گذشته بود این رابطه رو داشتم
- ساک حاملگی
سلام خانم دکتر من 6 هفته و 2 روز سن بارداری ام است در سونو نوشته ساک بارداری نازک رویت شد و fhr دیده نشد نازکی ساک خطرناک است؟
- بارداری
سلام ٫میخواستم بدونم آیا کسی یا شما ب صورت قانونی سقط جنینی ک مشکل داره انجام میدهید ؟؟
- بارداری و کبد چرب
سلام من کبد چرب ۱ به ۲ دارم . و اقدام به بارداری کردم . ایا مشکلی به وجود میاد برای جنین ؟


